päivän :)
Päikkärit *sydän*
Ystäville tuparilahjaksi tehty A3 valokuvakooste juhannuskuvista.
*blush**joo**plur**iloinen**aplodit**hih**vink*
Musiikki *sydän* ei voi musiikki saada ihmistä muuten niin paskana päivänä näin hyvälle tuulelle
Olin eilen viettämässä mun synttäreitä baarissa uusien riksulaisten kavereitteni kanssa ja klo 01:00 ku täytän oikeasti ni kaverit laulo mulle synttäri onnittelut ja tarjos tequila shotin*iloinen* se piristi kummasti mieltä kaiken sen alku illan häppeningin jälkeen... ja tänään sitten juhlimaan kouvolaan vanhojen kamujen kanssa *jiihaa**känni**joo**hihu*
Paljon sieniä!
[q]Zyklonius:
Tuo yksi olio tuossa vierellä.
[/q]
kuka kuka kuka kuka kuka???????
mun päivän hymy voisi olla vkl hymy.
Loistava pe ilta porvoossa...
maailman kauhein krapula la muuta sekin lähti menee alluissa pikkuhiljaa pois.
ihanat otukset pilkun aikaa mä tahon porilaisen... porilaisen munalla
Se että tänään ei ole krapulaa ja kohta hiivin ihku otuksen luo ja katotaan porukalla tykillä leffa ja syödään jotain ja illalla mennään mamaan shake it bileisiin vähän sheikkamaan äässii..
ei voi kun hymyillä..
niin hyvä päivä*plur*
isoveli voitti b-junnut ja mäki voitin tavallaan jotain...hiih*hihu*
Viikonlopun :) oli matka Cat Ba - saarelle ja siella mopo vuokralle ja huristelemaan. Lauantai kului mukavasti venereissulla upeissa maisemissa kivojen ihmisten seurassa. Vietnam
Huomenna elisa toimittaa puol megaa lisää yhteysnopeutta. ^___^
ihana ilta! I'm loving it :) *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**pihkassa*
ulkona sataa ja on kurjailma mutta sisällä on hyvä olla lämpösessä ja kynttilöiden palaessa*plurinaaa*
Tämä menee kyllä eilisen puolelle. Sain duunia. Ehtihän sitä 6pv. jo olla työtön.*uros*
pari päivää lomaa :)
[q]flygfisk:
Tämä menee kyllä eilisen puolelle. Sain duunia. Ehtihän sitä 6pv. jo olla työtön.*uros*
[/q]
Kadekadekade
Vantaan sanomien annetaan/otetaan palstalta
[q]
Ottaisin vastaan ehjän toimivan skootterin joka ei ole rikki, ei haittaa jos siinä on naarmuja
[/q]
Äskeinen suihkuhetki kullan kanssa *sydän*
Ystävät ja tuntemattomat sanoivat niin nätisti minusta lukiessaan vastaukseni aiheeseen "Osaatko asettaa elämällesi tavoitteita ja sitoutua niihin?"
Tuntui hyvälle, että ajatukseni saivat ihmisiä ajattelemaan. Tuntui hyvälle, että ajatukseni saivat tukea. Lämmitti sydäntä kuulla aitoa ja kannustavaa palautetta ja niin ihania sanoja ihanilta ystäviltä*sydän*.
Prkl tässähän ihan rupee vetistelemään*plur**nyyh**plur*!
Tudei on Fjuuurit!
Oli älyttömän hauska viikonloppu *iloinen**jiihaa*!
On vaan kiva fiilis*iloinen*, ei kai siihen muuta tarvita*plur*