päivän :)
[q]mayah:
---
--- Joo toi "ikkuna auki ja huuda olevasi turusta"-taktiikka pelastaa mut usein kiperistä tilanteista liikenteessä.
[/q]
täysin offtopic mutta
toi jeesas tuos just ennen joulua kun suhautin yks suuntasta väärään suuntaan siihen puoleen väliin ja hoksasin erheeni vasta toisen kuokin tullessa vastaan pitkiä vilkutellen.. hämilläni ja punaisena korviani myöten, ikkuna auki vastausta tiukkaamaan tulleelle kuskille, pepsonent hymyllä " sorivaan kovast, vanha kartta, just muuttant turust... juu, mää peruutan..."*iihhih*
hengissä yötöitten jälkeen. luulin etten ikinä selviäis
ei väsytä ihan niin paljoa, kuin viikon edellisinä päivinä...tarvitsen lomaaaaaaaaaaaa.
Pääsee tänään uuteen kämppään ja kun syysloma alkaa, on viikko aikaa säätää ja kalustaa.
[q]serotonot:
oiski.. :( olo on ku saaneella ja yksin sitä meni nuq ja yksin heräs :(
tosin en mä valita jos sitä o saanu olo puutteessaki :)
ps. arvasin et joku ehdottaa tota vastaukses mun "ongelmaan" :D
[/q]
"Sun taksis on kohta pihalla.. zzZZzzZzzzZ"
osaan vielä toistaiseks nauraa itselleni*hih*
enpä sitten muistanut tankata ajoissa, mukamas kiire ja "no, kyl se viel eiran ympäri ja takas riittää"
ei riittänyt
sammui hämeentielle tänään siihen ruokapysäkin kohille
että oli ylpeä olo
(urpo)*piis*
[q]mayah:
---
sts:
http://elasto.org/ircci.avi
pinjuzka edustaa
---
*sydän* ihqu pinjuzka *sydän* Ei kaikkee voi aina tietää...
[/q]
Hyvin se kuitenki yritti.. graah :D
[q]vaavu:
Sain ensimmäisen onnittelun valmistumisesta diplomi-insinööriksi, vaikka byrokratian mukainen valmistuminen tapahtuu vasta tammikuun lopussa. Aikaisemmin en ole osannut suhtautua valmistumiseen mitenkään kauhean iloisesti, mutta nyt ensimmäistä kertaa tuli sellainen olo, että kaipa se valmistuminen on omalla tavallaan ihan kunnioitettava saavutus.
[/q]
Vastaas mulle nyt kun sulla on empiiristä kokemusta: Missä vaiheessa teekkariuden ja insinööriyden välissä se oiva huumorintaju katoaa? Teekkarithan tunnetaan vekkuleista tempauksistaan, mut insinöörit taas kuivankalpeasta suhtautumisestaan lähes kaikkeen. Onko kyseessä harhakäsitys, vai kuoleeko se huumorintaju sillä hetkellä kun se diplomi lyödään käteen?
"Kuulkaas, ei huumorissa ole mitään nauramisen aihetta."
Niinjoo, ONNEKSI OLKOON ^__^
[q]sts:
[/q]
Vittuux bailaat?
[q]nansipoi:
kirje työkkäristä jossa tarjottiin työpaikkaa balettikoulussa ^^
Ei sillä että olisin menossa lähimaillekkaan sitä paikkaa mutta kyllä se sai nauruvauhteen päälle :)
[/q]
Joo ei töihin kantsi mennä. Kyl mä mielelläni kustannan verorahoistani sun elämises samalla ku opettajien palkkoja leikataan ^__^ Tuu meille syömään! Saat ottaa noi mun vaatteetki tosta! Saisko olla olutta? Jääkaapista löytyy.
Sain varattuu halvat lentoliput Osloon, eipä tarvii mennä laivalla ja bussilla/junalla. Jepulisjee*jiihaa*
[q]Zyklonius:
Pikkuveli soitti aamulla tohkeissaan. Sanoi voittaneensa pitkävedossa 1100 euroa. Mahtaa siinä mennä 11-vuotiaan pikkuveijarin maailma totaalisen sekaisin. Suosittelin sijoittamaan rahat korkeakorkoisiin riskisijoituksiin, viinaan ja vieraisiin naisiin. *sydän*
[/q]
Uuh, nyt sun kantsii pitää sille oikein mano-a-mano puhuttelu siitä, miten siitä huolimatta että joskus käy älytön tuuri, uhkapelaaminen on huono idea ja siinä menettää yleensä enemmän kun voittaa. Arvaa innostuuko se tosta; pelaa koko potin ja monta vuotta kaikki rahansa
Skidit on sellasia.
[q]Rocca:
Tuli päivän hyvä työ tehtyä tuli pelastettuu koira mikä oli murtanu jalan kallion kielekkeeltä
[/q]
Ihan ku leffasta :D
[q]ezzy:
tää on niinku päivän "Subtv lakkautti Suoraa huutoa -ohjelman"
ei enää väkinäistä paska huumoria ja järjettömän huonoja mainosspotteja ko. ohjelmasta...
[/q]
Mä sanoin hyvästi tolle kaikelle ku lainasin telkkarini pois kun muutin omaan kotiin. Hetkeäkään en oo kaivannu.
[q]ezzy:
---
Ana-5000:
---
Rocca:
Tuli päivän hyvä työ tehtyä tuli pelastettuu koira mikä oli murtanu jalan kallion kielekkeeltä
---
Ihan ku leffasta :D
---
Mitä ihmeen superkoiraleffoja tsiigailet? Mistä lähtien kallionkielekkeillä on ollut jalkoja?
[/q]
"Mister Magic Mushrooms Trippy Adventures In The Land Of Strange Occurences" (Tsekkaa imdb:stä)
Työpäivän piristykseksi sain pusun äske :)
1v 2kk ilman seksiä ^___^. vielä 8v 10kk tavoitteesta.
[q]Zyklonius:
---
salaisinko?:
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla
---
Äläsny, ei reivinuorisolta voi vaatia mitään hirveän ekstensiivistä tunnetilojen ilmaisemissanastoa. Tää on tätä tehokkuuden laseraikaa! Mitä suotta ilmaisemaan asioita turhan monimutkaisesti, kun voi vaan tai
[/q]
IMHO sellanen feature et vois uppaa boardille jonku vaik kymmenen omaa hymiötä ois ihan kingi juttu niin, et vois ilmaista tunteitaan itse valitsemillaan irviöillä.
Ihmiset!
Tänään veripalvelun respassa päivystäessäni jonkun tytön äiti soitti, ja kysyi, mistä saa keräyslippaita sillä hänen tyttärensä haluaa kerätä rahaa tsunamin uhreille.
Äsken toisessa respassa joku laittoi 20 eur keräyslippaaseen.
Ehkä tää ei ookaan niin paha paikka ku mitä sitä nopeesti vilkasemalla luulis *sydän*
sun is shining... ^________^