päivän :)

Back to häröily O

Rakennettiin töissä tänään ihan sairaan hieno lumilinna!!*hihu*

lunta sataa ihanaa

Eilinen päivä*hihu*
Jotenkin ei ainakaan vielä harmita se että tästä viikonlopusta pitää selvitä 0 euron budjetilla, voipahan nukkua pari päivää ilman huonoa omaatuntoa.

överii,överii...imekää mun kiveksii*igor* Todella päivän :) varsinki ku tippuu nolla rahaa tilille tästä*dissaa*

mä sain pojilta ison arskan elokuvan synde lahjaks vttu mä ooooooooooon PARAS!

kyllä nyt ihan pikkaisen jännittää,
kun justiinsa sain kotiini ihka ensimmäisen viherkasvini
saa nähä kuinka kauan selviää hengissä..
kun mä oon varsinainen sankari kastelemaan noita.. tottatosiaan.
kiitos pupu, se on kuitenkin ihan hurjan kiva mun keittiössäni *sydän*

muistelee eilistä *sydän*

Sain kaikkea kivaa ihanalta mieheltä *plur**plur*

vikat tentit takana, edessa parin viikon loma ennen kevatlukukauden alkua, marko anna ja lasse tulossa viikonlopuks, lauantaina red lightissa soittelemassa nick warren ja sunnuntaina erick morillo. good times

Thihih, taidan olla vähän tykästynyt

ostin tänään pitkästä aikaa heräteostoksena cd:n joka osottautuikin aivan loistavaksi valinnaksi*plur*
Ministry of Sound/The annual 2005(scandinavian edition)
varsinkin kakkoslevy ja siinä biisit;
AngelCity feat. Lara Mcallen-Touch me
Kai tracid-Conscious
Paul Van Dyk Feat.vega 4-Time of our lives
Oceanlab-Satellite
DT8 Project-Winter
Delerium Feat Sarah Mclachlan-Silence
Michael Splint Feat. Sasja-Secrets(broke my heart)
*sydän*

Ens viikonloppuna alkaa uusi vuosi!

Symbolinen juttu, mutta silti sitä odottaa, kuin.. noh, nyt on täyskuu, mutta kuitenkin!

näin äsken suskin metriksellä sattumalta. iihhi. ja sitten se antoi mulle 2e
jonka kanssa kipitin kauppaan. ostin maitoa *sydän* ja lihapullia *sydän* ja kotona odotti paketti rakettia! spagettia. NAMMMMM kohta herkuttelen.
ja saan ensimmäistä kertaa tänään ruokaa. eikä kiukuta enää yhtään!

(ps. ja mulla oli ihan tosi kiva tanssituntikin!)

Ai että tekee hyvää kun treeni taas kulkee loistavasti ja intoa riittää vaikka muille jakaa. Lisäksi kun tulokset lähtivät taas uuteen nousuun niin mikäs sen parempaa. :)

Sain tänään töitä..

[q]Juhgu:
---
Christinah:
---
Hyvin äkkiä käy niin että maksaa veroja taas suhteessa helvetisti jollon käteen jää vähemmän.

---

Eikös se korotettu vero makseta vaan siitä summasta joka menee sen korotusrajan yli? No, enpä noista tiedä kun ei ole ikinä itsellä ollut moisia huolia

Tietty Kelan tukiin vaikuttaa myös se, paljonko tienaa vuoden aikana, mutta tukikuukaudet nyt loppuu joka tapauksessa kesken
[/q]

Juu, kun tienaa enemmän mitä "sais" niin veroinahan ne sitten yli maksetaan. Nyt jo prosentit ihan tarpeeks isot (ainahan pitää valittaa kun veroja joutuu maksaa vaikka oikeesti se onkin hyvä juttu *ihhih*) joten tympii/pelottaa/ärsyttää tollaset korotukset jo valmiiks. Tosin en oo viittinyt laskee mitään ees vielä joten en tiedä tuleeko ny sit extramaksua.

Onneks en oo koskaan tukia saanut enkä näillä näkymin tuu ihan heti saamaankaan eli siis ympä'ripyöreesti: kyllä ne tulot vaikuttaa tienaamisiin ym mutta tarkkaan en noita muista kun tosiaan itse en oo kädenvääntöön koskaan joutunut tältä osin joten kokemus vähän heikoilla..

G.W.Bush jatkaa toiset neljä vuotta Yhdysvaltojen pressana! JES! *jiihaa**aplodit* George on *super*-Pressa.*yessir* Älkää dissatko sitä!

Sain kuulla että "saan" mun lempiauton ja päivä oli muutenkin ihana. Mun tosi hyvä kaveri muutti Suomeen takas (joka tarkoittaa et meijän välit palaa ennalleen !)

Sain kuulla että saan maaliskuussa palkankorotuksen -> liki 160e/kk nousee kun tulee 2 korostusta. Ja just maaliskuussa kun mulla synttäritki eli kiitti, tän parempaa lahjaa en ois voinu saada
Tosin.. joutuuhan niitä verojaki sit makselee ja näin, mutta jää sitä edes jotain omaan taskuun extrana..

Lisäks mä oon ihastunut.. tää on siisti tunne *sydän*

Ehdottomasti se ettei tarvnnu tulla yleisillä kouluun, serkku nappas kyytiin ja toi tänne!
Plus illalla pääsee ehkis niin mega parhaalle keikalle, että ajatuskin saa perhoset lentelee masussa. *sydän**sydän* Jeije, ja huomenna ei oo kouluu joten voi vetää vielä pidemmän kaavan mukaan tänään, ku eilen. Tulis jo ilta.

EHDIN KOULUUN AJOISSA!!!!!!!!!

O