päivän :)

Back to häröily O

Tulin just laivalta *känni*

Näen mun kullan

Ihana kaveri vei mut leffaan ja istumaan lasillisille, että saataisiin tällekin tytölle hymy takaisin kasvoille. KIITOS *sydän* Mukava huomata, että lähellä on ihmisiä, jotka välittävät!

Tänään, illalla tulee hyvä mieli ja hymy naamalle kun pääsee viihteelle.. :) sekä oman kullan näkeminen saa hymyn nousemaan naamalle..

Viimeiset kaksi iltaa oman raksun kanssa. Ja omat temmellykset viime yönä. Näin unta että jouduin tappeluun. Enivei, heräsin siihen kun jotenkin kevyesti tökin kultaa käteen omalla kyynärpäällä. Sitten vielä yritin olla hiljaa ettei hän huomaisi mutta sitten kuulinkin heti vaivautuneen ja vittuuntuneen äänen, MITÄ?!! Vähän aikaa tuli naurettua tuota. Kyllä ihminen osaa olla outo unissaan.

[q]leka:
tänään loppu intti (362 ohi)
[/q]
Sama juttu.. Mutta vaan 180.

Huolimatta huonosta herätyksesta;

- Postissa odottaa paketti Skotlannista ja toinen Yhdysvalloista.
- Työkaveri lupasi tarjota ruokaa.
- Ajattelin tehdä tänään joulutorttuja ja ostaa maitoa.

Eli lyhyesti: leipää ja sirkushuveja jo päivälle tiedossa :)

Odotan iltaa*plur*

Saan viettää sen ihanimman, komeimman ja rakkaimman ihmisen kanssa rentoutuen...*sydän**pihkassa*

Niin ja mulla on synttäritkin vielä...*jiihaa*

öhöm. mä oon eilen ilmeisesti tyhjentänyt joittenkin kisskiss namit taskuuni..
noooooo ei tos oo ku kolme.
tai yksi siis. kun mä oon niin iloinen että saan pitkästä aikaa syyä parasta karkkia! :D

et kiitti vaan.
ja sanoisinkohan tähän sit viel et oli kyl eilen huisin kivaa muutenki
kiitos noora ja kalle :)(:
leeloo multipälli kuittaa.

tais vaihtuu vuos tos viime yönä? :D

Uih, taidan kyllä olla rakastunut...*pihkassa*

tai äh, niinhän mä oon ollu jo aikas kauan...

:)

[q]aurinko:
http://yoga.at.infoseek.co.jp/flash/kikkomaso_e.htm :D
[/q]

SHOW ME SHOW YOU!! KIKKOOMAAAAAAAAAAAAAN

Tanssin eilen pöydällä*nauru*
Teiniaikojen muistelu tavisbaarissa on vaarallista..*iloinen*

[q]Zyklonius:
Jaahas, pitäisi mennä tämänhetkisten suunnitelmien mukaan perjantaina 11.2. antamaan kypsyysnäytettä gradun tiimoilta. Tarkoittanee sitä että pitäisi vetää rispaantuneet punaiset langat yhteen ja saattaa mokoma kiviriippa painokuntoon helmikuun ekalla viikolla. Onhan se viimeistely päässyt venymään jo 4-5 kuukaudella.
[/q]
Hyvähyvä!*aplodit*

Hiiiii muutan omaan asuntoon tossa ensikuun alussa! *sydän* Tänään menen kirjoittamaan vuokrasopimuksen!

Vietin aivan upean illan aivan ihanan ihmisen seurassa

Uuusi 19-tuumanen tft. Ja kohta töihin tienaamaan sit menetettyjä rahoja takas.

Mä luulen/toivon että lähitulevaisuudessa kaikki asiat mitkä mua on painanu ihan tajuttomasti viime vuoden ja varsinki viime kk aikana voivat saada vihdoin toivotun käänteen. Tarvittiin siihenkin vaan oikea ihminen vähän potkaseen ja herättämään missä mennään. Mut täl kertaa tää ei oo vaa mitää "mä yritän sitä ja tätä" -juttuu. Ku nyt tuntuu että alkaa oikeesti tapahtua jotain millä vaan asiat kuntoon.

Kävin tänään hakemassa ehkä ikimuistoisimman synttärilahjan vanhemmiltani - paketin pölypusseja*nauru*
Joku kun vielä siivoaisi mun puolesta..

Eilen sain vihdoin työsopimuksen tehtyä!

Ja tänään saan uuden sängyn!!

Vihdoinkin taitaa suhteeseen olla tulossa selvemmät sävelet, helpottaa huomattavasti

Taitaa olla hyvä päivä mulla

O