päivän :)

Back to häröily O

Linkin Park*sydän*

[q]-xx-:
Mä palautin juuri graduni.
x 10^100
[/q]

Onneksi olkoon! *aplodit**hali*

Sekin johtuu varmaan siitä, et ne paremman näköset ihmiset ei halua julkisuutta eikä halua tehä itsestään naurunalaisia.

Kokeilin eilen korkeahkolle koulutetulla hevosella kaikenlaisia kivoja temppuja kuten piaffia, passagea ja vähän laukkapiruettejakin.. Kaiken kruunasi laukan sarjavaihdot, joita sain tehtyä ensimmäistä kertaa eläessäni pitkällä lävistäjällä puhtaasti 7 vaihtoa joka 3. askeleella.

olin ruokkimassa kaverin kanssa sorsia,mikään ei näytä nii hassulta ku satakunta sorsaa hyökkimässä kimppuun

en tiedä pitäiskö olla vai ei mut oon silti

Mä hetken jo luulin, että pitää mennä tekeen jotain hanttihommia tonne, mut sit tuli joku mimmi 10kk:n äitiyslomalta ja halus koneen ittelleni.. tässä ny sit tota säätelen Ihmisillä on kyl toinen toistaan hauskempia nimiä

[muokattu 19.2.2004 10:36]

Hyvä päivä siivota kämppä ja niinhän siinä tuliki sit tehtyy.....

puhas koti o jeez

[q]äm:
Miljonääri-Jussin tukka

Eiku edit: Koko v*tun ohjelma

[muokattu 15.2.2004 20:23]
[/q]

Aivan käsittämätöntä saissee kyl.. Eikä ne ihmisetkään kovin kauniita ollut, enkä tarkota millään pahalla, mut niin se vaan on. Suomesta olis aivan varmasti löytynyt kivemmankin näköisiä ihmisiä, mutten tajuu miks ne löys just nää

- sain vihdoin tänään duuniin netin
- PERJANTAI
- hauskaa tiedossa koko viikonlopuksi

[q]Roger Roger:
http://personal.inet.fi/koti/jarmo.sutinen/haha.htm
Oon saanu niin monet naurut tällä! Suosittelen
[/q]

Veikkaan että saan tuosta hyvät naurut kun annan tuon linkin kaverille jolla on lyhyt pinna

Sain just työviisumin Uuten Seelantiin! Sinne siis työharjoitteluun melkein puoleksi vuodeksi!!!!*jiihaa**jiihaa* ”Oikea” Mordor on vaan reilun sadan kilsan päässä... Pakko hommata digikamera..*joo*

Vauhdikas viikonloppu takana

[q]andi--:
Hihii.. oli superhauska pulkkamäki.. peppu vähän arka ja olkapää muusina jne... mut pääasia et oli kivaa! Pian uudestaan ja isompaan mäkeen
[/q]

Kohta joku teistä teloo itsensä leikkauskuntoon

Hihii.. oli superhauska pulkkamäki.. peppu vähän arka ja olkapää muusina jne... mut pääasia et oli kivaa! Pian uudestaan ja isompaan mäkeen

Tänään saan uuden kämppäni avaimen.
Kohta pääsee muuttamaan pois solukämpän, ah, niin ihanasta ilmapiirista 42 neliön luksuskaksioon

Viikonloppu *sydän*

Dösä nro 14:n kuski oli aamulla kyllä iloinen yllätys.. Kaveri ei oo yhtään sen näköinen että happy hc uppoisi, mutta kovasti se siellä kuunteli vanhaa RMB:tä ja Dunea, oli pakko tokaista että ”kaveri sä oot loistava!!” Molempien päivä jatkui hymyssä suin

Viikonloppu *sydän*

Kivaa.. Ei oo maanantai Siinä jo tarpeeks aihetta juhlaan! Ja sit on kivoja jutskuja tulossa.. on niin kivaa!

O