päivän :)

Back to häröily O

Mä sain töitä

Viikonloppu alkaa ja mökille pilkille viikonlopuksi*plur*

toscakakkua maitoa,piirretty ja raksu *sydän*

Pääsin moikkaamaan tänään isiä pitkästä aikaa *sydän*
Vaikka kengät meni täyteen lunta ja kynttilät eivät palaneetkaan, olen iloinen.

Ekaa kertaa lenkillä tänävuonna.

Jammailija: Yllätys, et toi oli Roogerilta.

tänään alkaa loma ja samalla ilmestyy alkuillasta palkka tilille! *aplodit**jiihaa**sydän*

Interstella 5555

Oli niin kiva pätkä, että muistelen parin yön takaista katselusessiota vieläkin hymyssä suin :)

Mä tapasin mun elämäni naisen!!!!! Tais sille ainakin nyt tuntuu...=)
Oon pikkasen ”liekeissä”!!! ;)

entinen työnantaja hävis oikeudessa entistä pomoa vastaan 8-0..
ex-työnantaja makselee 30k euroa oikeudenkäyntikuluja (joista hyvin pieni osa mulle ;)

ja päivänluku on 5!!!

[muokattu 1.3.2004 10:22]

Absintholocaustin kuvat jaksaa naurattaa edelleen*iihhih*

ei tarvi poistuu himas mihinkään tänään *sydän*

.tää päivä on parempi kun eilinen.

[q]Lene:
Mun patteri lämpiää! Osaksi vaan lämmin ja on edelleen pirun kylmä, mutta se lämpiää! Pienet on ilot.
[/q]

Hehhehee... Olin tässä koneella ihan rauhassa nakkena, kun olin juuri suihkusta tähän hipsinyt - niin siis en aina istu koneella alasti - kun ovikello soi. Rx:n Codex 3 pauhasi hiliittömän kovalla. Tempaisin tuosta nopeasti pyyhkeen mukaan ja juoksin eteiseen, joka on ihan täynnä tavaraa vielä muuton jäljiltä. On siinä pari roskistakin, kun pidän tänään siivouspäivää. Avasin oven ja sieltä tuli joku LOAS:n ukkeli. Se ei meinannu tavaroiden takia ees mahtua ovesta sisään. Jotain putkiahan se tahtoi tarkastaa. Varsinainen putkimies; muikki odottaa ilman vaatteita \”tunnelmamusat\” pauhaten! Sen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen! Mulla ainakin oli hauskaa, LOAS:n sedästä en tiedä...

Oi niin LOISTAVA aamu *sydän*

Epätodellisen ihanaa =) Leijailen auringon paisteessa!

Sain just kuulla että Pikkusisko on syntynyt!! *sydän**sydän**sydän*

\”Voi kunpa matkas onneksi koituis,
vihaa katkeruutta et tuntis joutavaa.
Voi kun oisit viisaampi kuin siskos milloinkaan,
kunpa oppisit ajattelemaan..\”

http://img-2.irc-galleria.net/00/10/36/23/1489214.jpg

*jiihaa**aplodit**jiihaa*

[muokattu 19.2.2004 13:57]

Olen saanut koko päivän hajottaa ja hakata paskaksi kaikkea mihin olen lekalla yltänyt*nauru* Ei olis tahtonut vielä lopettaa, mutta liian pimeää eikä osu mihinkään.. varsinkaan q kaljakori tuotiin kulmalle.. *känni*

Mikäs sen ihanampaa kuin tulla puhtoiseen kotiin duunipäivän jälkeen!!Kiitos ahkeran kämppikseni!!*sydän*

[q]m.gee:
Mikäs sen ihanampaa kuin tulla puhtoiseen kotiin duunipäivän jälkeen!!Kiitos ahkeran kämppikseni!!*sydän*
[/q]
Mun kämppis yllättää usein myös yhtä mukavasti.

O