päivän :)
[q]Jammailija:
Rogeri laittoi mulle irssistä bongatun nettiosoitteen:
http://www.tigerpumping.com/galleries/profiles/pekka.html
Ei hitsi ku mä vielki repeilen*nauru*!
[/q]
Ja ton sä sit Jani pistit päivän smailiks
Ei naurattanu kyl yhtään..
Pelastin koiran kuolemalta.
Olkkarin lattialla on patja ja sen päällä karvainen vihreä päiväpeitto. Kun siinä makoilee tule väkisinkin hyvälle tuulelle. :)
Oikeastaan mulla on elämässä kaikki hyvin tällä hetkellä.
ens keskiviikkoon asti vapaata
Sain elämäni ensimmäisen jalkahieronnan ja jäin koukkuun
Rogeri laittoi mulle irssistä bongatun nettiosoitteen:
http://www.tigerpumping.com/galleries/profiles/pekka.html
Ei hitsi ku mä vielki repeilen*nauru*!
Pieni känni kehissä*känni**nauru*
Vaikeasta aamusta huolimatta olen hyvällä mielellä enkä varmasti anna MINKÄÄN pilata kivaa oloa On taas perjantai - parhain päivä koko viikosta! Tänään on vielä työajan lyhennys, joten pääsem lähtemään jo 13.25 ja sen jälkeen ei tarvitse edes kusta tänne päin pariin päivään
Voinkin ottaa lunkisti tän lopun ajan, koska töitä on todellakin vaan vähän jäljellä tälle päivälle. Ois kiva lähtee rällästää tänään taas
PERJANTAI jälleen. Tänään katsoo Levottomia (vaikka kaikki onkin sitä haukkunu) ja muutakin kivaa ohjelmaa illalle *iloinen*!
[q]Taika:
Opinnäytetyösuunnitelma meni läpi*aplodit*
Muutama pikku lisäys ja päästään varsinaiseen asiaan ja tekemään haastatteluita!*jiihaa*
Mä kun olin ihan varma et saadaan tehdä koko teoreettinen osuus uudestaan mut ei..Nyt on kiva lähteä viikonlopun viettoon*hymy*
[/q]
Onneksi olkoon nuppuseni!
[q]Kasari Epärytmi:
Joku on kirjottanu lumisen auton takaikkunaan IKÄVÄ, mulle tuli siitä hymy.
[/q]
Joku oli piirtänyt sydämen mun auton tuulilasiin, sillä aikaa kun olin enkun prelissä. Olisi voinut laittaa numeronsa myös. *sydän*
Tänään Pyhätunturille viikonlopuks
on vaan niin yli-*plur* fiilis*iloinen* syitäkin tähän on, mut liian monta jaksaakseni naputella ne kaikki*hih* ok, onhan niitä huonojakin juttuja elämässä just nyt, mut nyt ei vaan jaksa murehtia*joo*
[q]Leppäkerttu:
olin kaverin kanssa mäkkipiknikillä ruttopuistossa ja törmättiin tosi ystävälliseen kehonrakentajalokkiin, jolla oli hullu haaremi (naaraslokkeja pyöri ympärillä koko ajan). Vaikka se pummi meiltä ranskalaisia koko ajan, oli tosi mukavaa ja lokin nimi oli C9V3. Vähän niinku R2D2.. ei kehdannu kysyy mistä se nimi tulee*vink*
[/q]
Kiitos tuosta :) Lokille tuli varmasti hyvä mieli.
koti on siisti, kiitos minun itseni!
viikonloppu!
hyvä olla!
sain kivan sähköpostin
pitkään odotettu vkl alkaa,.,
tänään tapasin paljon ihkuja...`mm. stas ja jonathan *sydän* *sydän* *sydän*
`huomenna säteet ja sit ihku etkojatkot ja siitä illuihin..
Viikonloppu alkoi ja kohta tekemään yhteen luksuskämppään vuokrasopimus*plur*
[q]Hyzenthlay:
sain verhot ommeltua ja ostettua oikeanlaiset nipsuttimet! nyt on jo puolet verhoista seinässä (nipsuttimet loppuivat kesken) mutta kämppä näyttää suorastaan kuninkaalliselta
nimim. viime syyskuusta asti ilman verhoja
[/q]
Äh.. meillä verhohankinnat on vielä pahasti vaiheessa
Mutta huomenna mennään ostamaan vihdoin ja viimein hieeeenot lamput
uih uih! huominen laatu-seura varmistui juuri!