päivän :)
[q]Blues:
---
andi--:
Hihii.. oli superhauska pulkkamäki.. peppu vähän arka ja olkapää muusina jne... mut pääasia et oli kivaa! Pian uudestaan ja isompaan mäkeen
---
Kohta joku teistä teloo itsensä leikkauskuntoon
[/q]
No tän takiahan me mennää seuraavaks Malminkartanoon ku noi mäjet ei vielä meitä tappanu. Kyllä se olis varmaan Paloheinässäki onnistunu, mut ihmiset ei enää halunnu laskee sitä Kunnon mäkee parin loukkaantumisen jälkeen
Ja joo, vaikka arse on ihan hellänä ja rannetta ei pysty liikuttaa mihinkään suuntaan, olo on loistava! Kiitos iloisten pulkkailijoiden
Porvoo bileet, näitä on odotettu :)
.m
Hmm.. Kissa herätti mut nuuhkimalla mun otsaa Ja sit kun avasin silmät ni se naukas vaativasti et YLÖS!
Crystal Method - Legion of Boom saapuu kohtapuoliin postissa *sydän* varmistus tuli aamulla.
Nyt kun malttaisi vielä odottaa sen aikaa..
päivän pelastaa se, että tänään(kin) tulee yks mahtavan söpö poika käymään mun duunissa sen näkeminen on aina juhlaa =))) *hymyilee*
voiiih ei se poika tullukkaan =///
[muokattu 28.1.2004 17:27]
[q]-xx-:
Mä palautin juuri graduni. x 10^100
[/q]
onnea!!
Näyttää tulevan suht rennon letkee päivä tääl duunis, eikä ehkis tartte ressaa tänää töiden takii
Joo no nää vikat kaks tuntii sujuu jälleen kerran rattoisasti tietokoneen äärellä
[muokattu 28.1.2004 13:19]
Impulse ja loman alkaminen
[q]Jonne:
Onneksi olkoon! gurr,gurr..Kisu sai varmasti hyvän kodin/huoltajan! [/q]
Kiitos
kokovartalohieronta !!!!
DJ Orkidea @ YleX Tiistain Tanssi-Ilta 20.01.2004 *sydän*
Työpäivä pelastettu.
E. sain vihdoin stockalta mun jeesus takin (ehjänä)
[muokattu 28.1.2004 15:08]
pääsin kouluun ajoissa ja sain lykkäystä sivarista
[q]MaSari:
Löysin maailman huvittavimman hymiön
http://www.click-smilies.de/sammlung0903/liebe/love-smiley-076.gif
Muahahaha, näyttää jotenki friikiltä
[muokattu 29.1.2004 14:23]
[/q]
No siis todellakin näyttää friikiltä..
vanhojen lempparihousujen nappi on menny jo viikon ajan kiinni ^__^
Ei ollut koulua tänään ja eräs ihminen jonka kanssa luulin olevani riidoissa soitti ja olikin ihan kivalla tuulella... On ilmeisesti leppynyt. *Ei ymmärrä naisia*
*juonittel**blush**jiihaa**ding**poks**aplodit**nauru**joo**eiei*
Tänään tulee paljon kavereita kylään ja yöllä luvassa hyvä dvd leffaputki!
Ja pääsen kans kokkaa herccuja ala NaksuKokki
Ihanat ystävät, jotka ei tuomitse ääliömäisiä viikonloppuöiden tekojasi*hali*...tentteihinkin jakso lukea paaljon paremmin
Heräsin tänään hymy naamalla hyvästä unesta. Ja olin hyvällä tuulella, mikä on mulle aamuisin tosi harvinaista.......
Ja sekin on kivaa kun päätin että tänään en opiskele, en tee töitä, en tee yhtään mitään.
Im in lööööv! *sydän* With most beatiful girl in da hole wild world!!