päivän :)
tänään kornia kuuntelemaan
Kaveriltani, joka lähti Kosovoon rauhanturvaajaksi, oli tullut tänään mailia*iloinen*
Hakuna matata ^______^
Eilen tuli postissa rikosrekisteriote ja maanantaina sit vihdoinki töihin
eilinen ilta
[q]sapeli:
Kaikkea kivaa roinaa Ikeasta - eikä tarvinnut maksaa itse mitään
[/q]
mitäs kaikkee ostelit sitten oikeastaan?
Oulussa oli kyl vuoden bileet. Ei jeesus. =)
rok.
mun ääni on palannu!!
pystyn vihdoin taas 4 päivän kuiskimisen jälkeen oikeesti puhumaan normaalilla äänellä
ja aurinkokin saa hyvälle tuulelle :)
Sain juuri valmiiksi yhden ikuisuusprojektilta pikkuhiljaa vaikuttaneen webbilayoutin. Pääs sanoo sit asiakkaalle et show me the money, niinq $BLING$, joten oon esim. todella tyytyväinen. Velikin saa rahojaan takaisin kun on finally mistä maksaa.
valmistumiseni inssiks varmistui tänään 100%! joten onpas voittajafiilis, kevyt olo ja koko mies muutenkin yhtä hymyä!
Tänään olen ollut vaihteeksi energinen. Heräsin jo ysiltä, mikä on aikaisin kun on loma-aamu ja yleensä nukun helposti ainakin yhteen jos en laita kelloa soimaan. Sitten tein itselleni ison aamiaisen, missä oli kaikkea hyvää, kuten herkkusieni-juusto -munakas, pekonia, kahvia, jugurttia ja appelsiinimehua. Nyt on *jiihaa*-olo, jonka voi taas kohdistaa kirjoihin, jos vaikka pärjäisi ensi viikkojen kokeissa.
Saa nähdä sitten kuinka energinen sitä enää illalla on.
duunimatkalla bussissa keski-ikäinen nainen pysäytti käytävällä ja sano 'on koko päivän iloinen kun näkee noin kivan tukan' :D hämmentävää.
Joillekin ehkä vanha vitsi, mutta mulle uus.
Ajattelutapoja
Opettaja esittää matematiikan tunnilla kysymyksen: Puussa istuu kuusi
lintua. Yksi lintu ammutaan. Kuinka monta jää jäljelle?
Poika viittaa ja sanoo: Ei yhtään, loput linnut säikähtävät ja lentävät pois.
Opettaja sanoo: Ei, lintuja jää jäljelle viisi. Mutta pidän tavastasi ajatella.
Vähän ajan kuluttua sama poika kysyy opettajalta: Kaksi naista istuu
puiston penkillä ja syö jäätelötötteröä. Toinen heistä puree ja toinen
imee sitä. Kumpi heistä on naimisissa?
Opettaja hiukan hämmentyneenä miettii hetken, ja vastaa sitten: Hän, joka imee.
Poika vastaa: Ei, vaan hän, jolla on vihkisormus. Mutta pidän tavastasi
ajatella...
Hyvä ilma.
Autossa ei enää haise palava öljy.
Illalla uuteen työhön!
Jänskättää...
Uih.. Näin eilen söpösen poitsun ratikkapysäkillä. Tais tosin olla suurin piirtein pikkuveljen ikäinen ja lisäksi poltti tupakkaa..*uuh* Mutta oli kiva pitkästä aikaa flirttailla.
Niin ja taisinpas löytää vihdoin kämpän, suuretsinnät lakkautettu!
Eilen loppui kesätyöt, tänään mökille uimaan ja maanantaina Tanskaan rantalomalle.
Kiva aamu. Päätin jo illalla, että en mene tänään töihin. Nukuin pitkään ja söin aamupalaksi illalla väsäämääni lasagnettea. Nyt voisin pakkailla kamoja huomista matkaa varten. Lumisadekin on aika pop. Ja kiva mies höpöttää mulle messengerin kautta. En edes jaksa yrittää keksiä mitään urputtamista.
Aurinko paistaa ja Vicks Vaporub (siis se levitettävä Vicksi) auttaa aina*iloinen*