päivän :)
vetyperoksidiihöyryt *iloinen**ding**justjoo* värjään siis hiuksia
vapaa päivä ja t-paitasää.
Maailman paras ja ihanin kultsi *sydän*
Ei tässä päivässä ollut mitään vikaa*hymy*
odotin kauhulla 8,5h työpäivää, kun unta oli vain 3h takana... mut kaikki meni yllättävän hyvin
Olen miettinyt yhden tutun sanomaa asiaa tässä viikon ajan. Hän totesi että mullahan on asiat ihan pirun hyvin, ammatti, kiva duunipaikka (ja kohtalainen liksa), ukko ja niin ihana koiravaavi joka on hellyyden kipeä mustasukkainen pikku sesse. Ja ensi kesä*hihu*
Ja osaisiko kukaan sanoa että onko Bostonissa/New Hampshiressa/Quebecissa mitään erikoista nähtävyyttä. Menossa ensi kesänä New Hampshireen (n.3h Bostonista ja n.2h Quebecista) ja auto ja bensat on hoidossa*hihu*
Sekä :( ja :)
Menin ulos koiran kans, joku aijä seisokeli kultin ja mun auton välissä, koira rupes haukkuun/äriseen/muriseen ja vetään sitä päin. Äijä läksi pois, ja katsoin ettei mitään ollut hävinnyt. On tuosta vellihuosukoirastakin jotain hyötyä. Vauva puolusti äiskää ja autoja*hihu*
[q]jo-ann:
engineer paperit taskussa jo tunnin ajan *iloinen**jiihaa**aplodit**kiitoskiitos*
[/q]
congrats!!
Noi jotkut jutut sarjassamme ällöjä tapoja! Kaikkee sitä ihmiset keksii, voi hevon helvetti *nauru**iloinen* Ainii.. ja noi sisäsiittosuustutkimukset ja kiertely siitä mikä lasketaan ja mikä ei *iloinen**muhaha*
Päinvastoin kuin olin aikaisemmin luullut, VR:llä ja YTV:llä on kuin onkin järkevä lippu jolla keravalainen voi matkustaa tuh tuh junalla ensin helsinkiin ja sitten päräyttää siitä vielä metrolla etiäppäin, siis samalla lipulla. Ja lopullisiksi hinnoiksikin asettuu suunnilleen pari eeroo per junamatka ja puolisen eero per metrovetäisy. Ja tää koko systeemi ois menny ihan ohi ellei se veijari siel tiskin takana ois ollu skarppina ja mainostanu tätä meikäläiselle, kerran jotain kiitettävää joukkoliikenteessä ja loistava startti sateiselle päivälle
minä!
Jännittää kauheesti! Noin tunti lävistykseen....*iihhih* Jännittää ja vähän pelottaa!! Ei se kipu vaan se rusahdus kun se laittaa läpi kielestä....*iihhih*
Hyvä kun pysty istumaan tunnilla...koko ajan pitää häslätä jotain...*hihu*
Siinä se killuu kielessä nyt... ei sattunu niin paljoa kun luulin... hyvä päiv, vaikka sateenvarjo taidettiin pölliä.
Tänään vaan on niin kiva päivä
tentti ohi ja tuntuu ainaki et meni ihan hyvin
Pääsin pitkästä aikaa luistelemaan
enää y k s i ( 1 ) aamu jäljellä tääl kurjal mantereel!!!!!
oon niin super onnellinen ku pääsen pois täältä takas rakkaan kainaloon*plur* ja ihanaan suomeen
mun yo ruotsi meni läpi
paska päivä ohi ja takasin omalla posella*jiihaa* takana 11h maastoauton ratissa afrikan kuoppasimpia , pölysimpiä , mutkasia vuoristo ja savanni kärrypolkuja*eiei*
...ja vielä krapulassa*poks*
...mut nukkuuuuuuuun*jiihaa**jiihaa*
[q]UnityF:
nimimerk. sateenvarjot on turhia kapistuksia..
[/q]
*joo*... täysin samaa mieltä
tää on niiiiiiin huippu päivä 2h ja lähtee lento kohti suomea
...pääsee täst kurasest afrikast eroon 2viikoks*jiihaa*
...ja *känni* illal
yks huippu ihana tyttö *sydän**plur**sydän*