päivän :)
Huomenna kiva päivä tai oikeestaa ilta
Sekin hyvä, mitä tässä päivässä oli, on mennyttä.
ekaa kertaan todella pitkään aikaa sain itseni sängystä ylös aikaisin*hymy* tämä alkaa olemaan jo historiallista. ja vielä parempaa on se että olin koulussa 2 tuntia ajoissa ja VIRKEÄNÄ!! kai vois toivoo että viimeviikon mogailut koulun suhteen sais korvailtuu täl viikol ja samalla kaikki paperipolitiikan :) no toivossa on hyvä elää, tai ainakin parempi kuin siinä et vaipuis epätoivoon itsensä kanssa.
Tänää tranzexperienceen tamppaileen oikein urakalla. *sydän* *sydän*
Tänää pääsee pois kouvolasta
Koulussakin kiva päivä ku tehää pari tuntia ryhmätyötä,
ja sit sen jälkee pääsee täältä pois kullan luokse*plur*
Oli kerrankin mukavaa duunissa. Tämä olisi kyllä ennemmin "päivän o_O"
Martti Servo & Yösydän
Kaksi päivää.......
Kiva päivä....tänään ihan rauhallisesti himassa parin juoman kera ja huomenna shoppailee ja illalla radalle
Sain R&A leffalippuja eli pääsen elokuviin ja kiitos siitä menee Jirille.
[q]Ana:
Minne sitä miehellä on lauantaipäivänä noin HIRVIÄ kiire?
[/q]
Kiire,kiire,kiire... niin siis mikä kiire?
*eimaltaodottaaenää*
*sydän*
edit: ja sain lisähommia projektin tiimoilta => lisää rahnaa
[q]Mellu-:
mua vaaaa hymyilyttää ihan sairaasti kaikki menee vaa taas nii putkeen et vois oikeesti rakentaa pilvipalatsin tjsp ja ostaa veeleenpunasen pehmoponin ...
[/q]
muutetaanko yhteen kun mulla on sama fiilis?
mä voisin ostaa violetin kuumailmapallon jolla voidaan aina lentää meijän pilvilinnaan sitten..
[q]UnityF:
---
Mellu-:
mua vaaaa hymyilyttää ihan sairaasti kaikki menee vaa taas nii putkeen et vois oikeesti rakentaa pilvipalatsin tjsp ja ostaa veeleenpunasen pehmoponin ...
---
muutetaanko yhteen kun mulla on sama fiilis?
mä voisin ostaa violetin kuumailmapallon jolla voidaan aina lentää meijän pilvilinnaan sitten..
[/q]
mä rakennan meille muovista sellasen lentävän stereotietsikkasigamakeejeejeemuileioo- vermeenmillä voidaan pitää yhteyttä muihin
shrek2 *plur**jiihaa*
[q]Orfeus:
Kebab Eläin*lmao**lmao**lmao**lmao**lmao*
[/q]
Joo, ei helvetti*nauru*
[q]mayah:
No tavallaan juttelin tavallaan yhen tavallaan ihmisen kans tavallaan ja tulin tavallaan tosi iloiseksi ja tavallaan onnelliseksi
[/q]
heeeei toi on ihan sama fiilis kun mulla!!!! mä tiiän mitä meinaat!
Juuri julkaistua trancea kuunneltuani virkistyin tääl opinahjossa ja sain frendiltä tilaamani lipun Arminin keikalle
[q]Cera:
ooh ooh mä ostin äsken karkkia kiskalta! sillai et, tota yheksäätoista 20centil, ja kolmeetoist ja sit kaks kolmosta jne ^__^
KIVOINTA
[/q]
OJJOi sellasii kiskoi on nykyää jo harvassa. Kuolee sukupuuttoon...
no tää vastaus ois ollu toiselle puolelle...
HL + VLV + HL.
'nuff said