päivän :)

Back to häröily O

reiällisen viisaudenhampaan poisto vaikka luulin meneväni vain paikattavaksi. vaikka lekuri kisko sitä puolisen tuntia pois ja rupesi jo epäilyttämään koko asia niin pääsinpä eroon! (särkyä ja kipua odotellessa kun puudutus lopahtaa.. *uuh*)

Jee jee tänää mussukka tulee tänne

[q]W:
Hahahaah! Huominen bussilakko meinas aiheuttaa meikäläiselle kokopäiväisen kotona lusmuamisen, mutta huomasin että ihka AINOA täysin normaalisti liikennöivä bussilinja 55/55A menee aivan mun edestä aivan mun kuntosalini eteen!
[/q]

Eikä varmasti ole täynnä, saatika myöhässä. :D

Hahaha. Rovaniemellä sataa räntää. Maa on valkoisena. Ei varmaan ehdi tulla syysmasennus kun voi suoraan hypätä kaamosmasennukseen..

edit: Korjausta edelliseen, ei sada räntää vaan ihan rehellistä *sydän* lunta. *sydän*
Suuria valkoisia nuoska-hiutaleita!

[q]mayah:
Tässä päivässä ja tässä olotilassa ei ole yksinkertaisesti mitään vikaa!!
[/q]

kerro ny kun aloitit... loppuun saakka.. anna tulla... lupaan että en kiusaa 2,5 sekunttiin sen jälkeen

Mmm, hyvää ruisleipää ja illalla chillailemaan olohuoneeseen

huomenna duunissa lätkästudioo =)

edit: huomisen puolella siis =)

pääsin kotiin, parin sairaala päivän jälkeen.

Mukava herätys

edit: ja sitten sain postissa Nalle Karvatassulta sydämen ... ja päivä vaan paranee

Jee ope oli unohtanu mut koulussa kokonaan eikä mun tarvin pitää yhtä esitelmää

[q]TiiTu:
enkun yo-kuuteluiden tulokset tuli [/q]

Tuliks ne jo?! voi ei, huomenna saan tietää kuinka huonosti meni

tukkaa lähti päästä kiitettävästi ja sain töitä... ja työt alkaa huomenna 06.00 *jeejeehymiö*

Bailatinotunti *sydän* ja telkasta tullu vesifutis. (Väsymyksestäkö lie johtui, että) oli varsin hassua kattoa futiksenpelaajia, joilla oli pelastusliivit päällä (jos sattuu tippumaan kentän laidan yli mereen), kypärät päässä ja jotka vähän väliä kaatuili liukkaalla pohjalla ja varsinkin sillon, kun potkaisivat palloa.

[q]Jna:
Takarivi on paras
[/q]

Ehdottomasti

asiat alkaa loksahtaa paikoilleen ellämässäni..

[q]UnityF:
asiat alkaa loksahtaa paikoilleen ellämässäni..
[/q]

Ihanaa!!! Oon tosi iloinen sun puolesta!

Sai nukkua vaihteeksi piitkään.

Alko just vkloppu*jiihaa* Piitkä yövuoro viikko takana=)

Toi söpö tyttö piristää kyllä päivää olemalla
noin suloinen...

O