päivän :)

Back to häröily O

[q]MiMoSa, 8.11.2007 08:27:
Sain juuri vastauksen pitkään mieltä askarruttaneeseen terveyttä koskevaan asiaan. Ja vastaus oli mieluinen.*hihu*
[/q]

? *täh* ?

VITTU ET ON HYVÄ FIIWIS !!!! PLUT PLUT *plur**nauru*

Eka kunnon lenkki takana about neljään kuukauteen ja vihdoin paikat pysy kasassa

Vasen pohje ja nilkka vähän nikotteli, mut siinähän nikottelee. Ja se ongelman ydin eli polvi kesti ihan mukavasti. JESH! :)

Nyt jos sit taas koittas pitää järjen mukana tässä touhussa. Eikä vetäis itteään ihan piippuun ja paikkoja paskaks taas ihan heti Vielä kun kroppa alkais tota saleilua kestämään kunnolla niin hyvä olis Eiköhän se siitä...

[q]Freja, 31.1.2008 23:03:
---
SyndroDome, 31.1.2008 22:49:
Nonni. Se oli sitten siinä, loparit duunista ja ei muuta ku maailmalle Jospa lomailis ja järkkäilis hommia nyt tän viikon eka ja sit menoks. Ou jeah!

---

Tervemenoa talvimyrskyihin :D

Vai olinko mä ees oikeella suunnalla? Luin vaa jostai et Kiinas ois ollu pahat lumimyräkät.

Toivotan silti paljon onnea matkaan
[/q]

Joo siis siel on ollu ihan käsittämättömät ilmat ja aikamoinen meininki nyt muutenkin. Onneks lähen vasta ens kuussa enkä oo siellä vielä niinku oli alunperin idea :) Esim shanghaissa on tullu lunta.. Olin siellä aika tarkkaan vuos sitten ja sillon painettiin menemään t-paidoilla.. Guangzhoussa (mihin lennän 1,5 viikon päästä) oli maanantai iltana 600000 ( joo kyllä, kuusi sataa tuhatta. Luit oikein) ihmistä venamassa omaa stogeaan paikallisella rautatieasemalla jne jne jne... Et siis aika täys kaaos. Toivottavasti se tosta rauhottuu :P

Noh mut mul on toi 1,5kk aikaa, et enköhän mä ne omat pikku paratiisisaareni ja biitsini löydä

Heräs aamulla kivan ihmisen vierestä ja aurinko paistaa ja ilmat vaan lämpenee

[q]Vampyrella, 17.5.2008 22:34:
Moon nukkunu yli viikon keskimäärin 4 h per yö, ja eilen olin kuolla pystyyn muuttopuuhissa. Tänään oli taasen 13 h duunipäivä, ja aamuksi takaisin töihin, mutta olo on yllättävän hyvä univajeesta huolimatta. :) Töissä pääsin taas laajentamaan työnkuvaani: Nyt olen hoitaja-siivooja-kokkaaja-leipuri-puutarhurin lisäksi myös metsuri, kun sahailin pihatalkoissa ison kuusen oksia. :D

Ihmeen pienistä asioista meikäkin saa revittyä ilon aiheita.

Nyt vielä pakkaan viimeset kamppeet, ja tää olis sit niinku viimonen yö tässä kämpässä.

Laatikkoviidakon keskellä asuilu alkakoon (tosin koitan olla tehokas ja nujertaa laatikkomeren mahdollisimman pian) !
[/q]

Kuulostaa niiin tutulta. Mulla ollut kans aika rallia ja unet vähissä viime viikot, pahimmillaan se 1-3h yössä..Mut silti sitä vaan jaksaa painaa ja hymyillä Ja mikäs tässä hymyillessä kun on vaan niin hyvä olla! Välillä kyllä ihmetellyt itekkin, et mistä tätä energiaa riittää duracell*pupu* mut hyvä näin. En valita!

Ps. toi sun työnkuva kuulostaa aika hyvältä

Pps. Toivottavasti teidän uudesta kodista tulee kiva!

Vittu mikä meininki! Ei uskois että oon ollu viikon vuosisadan lenssussa ja nukkunu viime yönä 3 tuntia... Siitä huolimatta 12 kilsan rankka lenkki ja loppuun kilsan rutistus maksimi sykkeellä

WTF

Kyl mä nyt jo alan uskomaan, että oon elämäni kondiksessa. Mitataan sitten ihan millä tahansa. Kivaa!

[q]Siren, 12.6.2008 16:08:
Shoppailu *sydän* vaikka pitiki ostaa vaan kaikkee tarpeellista niinku uudet lenkkarit ja pumpulia ni tuntu silti hyvältä ku edellisestä kerrasta on aikaa :) Vieläku rahaa ois enempi ja joku kantamassa kasseja ni ois täydellistä

Vika työpäivä tai viimeset työtunnit tänään ja sit 3 päivän vapaa Pääsee Kajaaniin ja vaikka onkin hautajaiset tiedossa ni oon innoissani ku näkee äipän ja mummun ja serkut

Ja sit vielä mulla on kyl paras kulta ja paras kamu, jotka jakaa lehet mun puolesta lauantaina. Lov u both *sydän*
[/q]

Tottakai jeesiä ystävää hädässä

Ois kyl parempi sit olla huomenna astumatta sen korkin päälle. Voi tulla meinaan muuten aika hikinen urakka

niuniuniu

[q]Siren, 30.7.2008 13:42:
---
Siren, 16.7.2008 13:56:
Enää 3 kertaa lehtien jakoa edessä, mikä tarkottaa että:

-Enää kolme kertaa mun pitää raahata noi lehdet tänne mun kämppään lajiteltavaks
-Enää 3 kertaa mun pitää lajitella ne
-Enää 3 kertaa mun pitää kantaa ne takasi alas että voin jakaa ne (*ding* *igor*)
-Enää 3 kertaa mun pitää pelätä, että yks koira syö mun sormet
-Enää maksimissaan 3 kertana mulla on mahollisuus jättää sormet postiluukkujen väliin, mikä sattuu ihan perhanasti
-Enää 3 kertaa mä teen itsestäni naurunalaisen joidenki mielissä
-Toisaalta enää 3 kertaa mä saan ite itestäni hyvät naurut noitten kärryjen takia
-Enää maksimissaan 3 kertana mulle on mahollista avautua siitä että soittelen summereita vaikka mulla ei muuta konstia muutamiin taloihin ole päästä
-Enää 2 keskiviikkoa ja 1 lauantai, joka sekin toivottavasti on perjantai
-Kolmannen jaon jälkeen voi olla ylpeä itestään, sillä näin huonosti palkattuihin hanttihommiin ei kuka tahansa suostuis...

Ja sen kolmannen jaon jälkeen on enää kaks työvuoroo muksassa duunissa ja sitten alkaa LOMALOMALOMA

---

VIHDOIN koitti se hetki että lehtihommelit on OHI Avaisin sidun jos ei tarttis toiseen duuniin lähtä reilun tunnin päästä Mut perjantaina saa sit korkata viinipullon kullan kans kun molemmilla alkaa loma *sydän*
[/q]

VIHDOIN :D

Joooo ja perjantaina käydään sit aamusta juokseen kunnon lenksu niin voitte nauttia sit vinkut hyvällä omalla tunnolla Pienellä varauksella kyllä toi sana "kunnon" kun polvi taas kiukkuu.. Nooh kylymägeeli pelastaa!

Ja flygarii taas buukattu

----> 15.8 matka jatkuu!!

Johan täs on pitkään suomessa viihdyttykkin

Huh huh mikä päivä ja viikko!!! Tänään klo 14 sanoin itseni välittömästi irti duunista ja matka alkakoon :D Koko päivä ollaan nyt sykitty ja säädetty reissu hommia jne jne jne. Nyt alkaa pikku hiljaa olemaan kamat kasassa. Olishan täs viel kolme tuntia aikaa nukkuakkin *haukottel**nauru*

Luvassa kuukausi parhaassa seurassa reppu selässä reissaten

Jos jotain huonoa päivästä haetaan niin tosiaan on ollut kyllä ihan vitunmoista juoksemisesta. Niinkuin koko viikko. Ja oikeestaan koko kesä! Noh nyt se sitten palkitaan vihdoin. Kyllä sitä aikaa on kuin sitä järjestää! Ja toinen toudella huono juttu oli kun joutui jättämään tänään jäähyväiset todella ihanalle ihmiselle *sydän* Jota en nyt sitten nää about viiteen kuukauteen Noh sitten onkin treffit filippiineillä ja vittu sit on bileeeeeeeet!!

Nyt VIHDOIN nukkumaan ja aamulla kentälle --->

Oon elämäni ensimmäistä kertaa oikeasti mukavassa työpaikassa, määräaikaisella sopimuksella 3 kuukaudelle ja tänään mun pomo vaan totes että "Oot kyllä niin loistava henklö tähän tehtävään, että se on sitten tosiaan vaan sinusta kiinni lähdetkö täältä tammikuussa vai jatkatko vielä toiset 3 kuukautta".
Vähänkö oon onnellinen.

Duunipäivä meni ihmeen nopeesti. Vaikka onkin maanantai ja vielä iltavuoro. Yleensä maanantaisin illassa aika aina matelee.. Teki kyllä tosi hyvää toi viime viikonloppu. En tehnyt oikeestaan muuta kun treenasin ja nukuin PALJON. Tänään oli ihan kiva ilma kanssa Tosin ei vaan kerinnyt paljoa siitä nauttimaan kun oli tosiaan melkeen koko päivän duunissa. No aamulla sentään oli hyvä lenksu keli :) Loppuviikon sää näyttäs kanssa ihan hyvältä näin vuoden aikaan nähden. Johan tossa yli viikko olikin pelkkää tummaa pilveä, eikä auringosta tietoakaan. Toista se oli viel pari viikkoa sitten muilla mailla.....

[q]Freja, 8.9.2008 21:02:
---
SyndroDome, 8.9.2008 20:56:
Loytyy airconii, vetta tulee vittu ovesta, seinasta ja katosta, loytyy uv valoo ja radioo

---

:D Siis missä ihmeessä sä oot nyt?
[/q]
No taal barcas :DD Paras suihkelo vittu eva kyl tas hostellis just sanoin frendille, et meille himaan tulee kans tollanen HETI ku paastaan suomeen =D

[q]mikke, 17.10.2008 20:34:
---
KooKie, 17.10.2008 20:31:
---
mikke, 17.10.2008 20:14:
Jatkoaika.comin Salatut Elämät-topic pelastaa kyllä huonommankin päivän

---

Url plz! ...Again. Pitääkin tallentaa se kirjanmerkkipalkkiin. :D

---

tossa linkki viimesimmälle sivulle http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=4571&page=181

vaatimattomasti jo 181 sivua pelkkää asiaa :D
[/q]

Pelkkää asiaa todellakin

Pakko myöntää, et ku ton linkin avasin niin hetkeks kyl jumittu lukemaan noita juttuja :) Salkkarit <3

[q]Verano, 26.2.2008 13:08:
Linkin Park tulee Provinssiin!! *pökr*
[/q]
wtf? en oo turhan kauan odottanu noiden buukkausta. joutuuko sitä nyt ekaa kertaa elämässä lähteä festareille ja kiertää usemmat kans :D

Djdownloadin ilmainen christmas token. Asiakasystävällisin ja helppokäyttöisin mp3-saitti <3

Harvoin pääsee näkemään kolmea parasta ystäväänsä ennen töitä, tänään oli siis hauska aamu!

Plus sain eilen yllärilahjaksi aurinkokennolaturin kännykkään, mikä on aivan loistava juttu tämän kesän Unkarin festareita ajatellen!

En kerro! (mutta jotain kivaa sattu tänäänki! hihihihhihihihiihihihihihiih...*iihhih* ala salaperäinen hihityskohtaus)

Saan postissa Tori Amosin konserttijulisteen ilmaiseksi Live Nationilta, kun kehtasin pyytää*plur**pihkassa**nauru**aplodit**jiihaa*

O