päivän :)

Back to häröily O

[q]yoni-, 28.3.2006 15:07:
-pääsin pois puhelinmyyjän työstä :D
[/q]
Ihan pakko nyt onnitella.

Hymyilyttää :)

Ihhihhiiiii, minulla tulee olemaan 6 päivää vapaata peräkkäin, joten tulipa mieleeni ihan hullu idea. Voisin porhaltaa takaisin pohjoseen.*iloinen*

---
cut
---
Ja toivottavasti jatkuu samanlaisena läpi kesän, niin pyssyy työmotivaatio yllä.*hihu* (lievästikkö oon tylysä tyyppi, ko noin aattelen)

Ja vielä mitä!? Mun kirjoissa tuo jos mikä osoittaa pippeliä, että löytää sisua (edes) toivoa kesän startiks tyystin toisenlaista ilmanalaa kuin mitä valtaväestö ulvoo melanoomankin uhalla, ja vain sen takia, jotta jaksais kahlata lomasesongin jossain homeisessa duunissa, kun "muut" kirmaa kiimasta kankeina pitkin laitumia.
Nostaisin lätsää jos omistaisin.

[q]senso, 2.7.2009 16:51:
2 vko ja 1 päivä
[/q]

SAMIS! :D

---

---
cut
---
Ja toivottavasti jatkuu samanlaisena läpi kesän, niin pyssyy työmotivaatio yllä.*hihu* (lievästikkö oon tylysä tyyppi, ko noin aattelen)
---

Ja vielä mitä!? Mun kirjoissa tuo jos mikä osoittaa pippeliä, että löytää sisua (edes) toivoa kesän startiks tyystin toisenlaista ilmanalaa kuin mitä valtaväestö ulvoo melanoomankin uhalla, ja vain sen takia, jotta jaksais kahlata lomasesongin jossain homeisessa duunissa, kun "muut" kirmaa kiimasta kankeina pitkin laitumia.
Nostaisin lätsää jos omistaisin.

Joo, vaikka olisikin sateinen ja kylmä kesä, niin silti haluaisin kahtella sitä jossakin muualla kuin suljetun ikkunoiden takaa. Kesä menee niin nopeasti ennen uutta talvea. Kesä on kaunein vuodenaika.

Huh mikä viikonloppu. Paljon tärkeitä juttuja ja pohdiskeltavaa.

---
---
---
cut
---
cut
---
cut
---
Joo, vaikka olisikin sateinen ja kylmä kesä, niin silti haluaisin kahtella sitä jossakin muualla kuin suljetun ikkunoiden takaa. Kesä menee niin nopeasti ennen uutta talvea. Kesä on kaunein vuodenaika.

No, se on selvä. Juu, verkkaiseenhan tuo täällä pohjoisessa tuppaa hurahtamaan, vaikka kyllä mä henk.koht. olen niin pirun onnellinen siitä, että tässä maassa silmäni olen avannut, eritoten jo näin vuodenaikojakin ajatellen.
Kirveelläkään en etelämmäs muuttaisi. Hankokin on liian alhaalla, vaik' kaunis paikka onkin. :u

Kuulin että vaimoke tulee päivää aikaisemmin filippiineiltä kotiin eli torstaina *sydän*

Ostin yogiteetä. Ihanan rentouttavaa ja huone tuoksuu mausteille koko loppupäivän*sydän*
En siis tietenkään vie teepussia vekka huoneesta vaan se jää tuoksuttamaan huoneeseen.

Ps. Vaikka toi onkin ayrvedistä niin noista mausteista tulee kyllä auttamatta joulu mieleen. Eli joulun joulumieltäkin tää nostattaa(mul ei sellasta ylensä kyl tähän aikaan vuodesta viellä nouse)

yogi-tee <3 itse tuli juotua heinäkuussa 09 ja raahattua prahan teekaupasta vielä sopivaan hintaan kotiin mutta ne säästöt sitten katoskin yllättävällä tavalla. just yks päivä tosin näin taas kaupassa täällä, ja oli montaa erilaista uutta sekotusta...

Bryssel on kaunis kaupunki!

kunnon ibiza trancefiilistelypäivä. pakostikkin hymy nousee poskille

Ihku ihanaa, tähän on helppo yhtyä kun soi itelläkin nyt tiuhaan balearic sounds! *sydän* Ja vielä lisäksi oma :): viime lauantai Energy-bileet Hollannissa herättää vieläkin kiksejä...!!

Kaverit

Huh kuinka kiva viikonloppu takana! Paljon luontoa ja aurinkoa ja hymyä ja naurua... *sydän*

chiiiiiiiilllllllllllin

2500 levyä tuli täyteen!

Oon viettänyt viimeisimmän tunnin kädet mullassa ja nyt suurin osa taimista on ruukuissa. Puutarhurointi on niin mukavan Zen-henkistä. Sielu lepää.

Elämä *sydän*

Eka levy myyty

O