päivän :)

Back to häröily O

I *sydän* editing!!

Kurat!!!!!!

Logiikka läpi!!!

Ei etenemisen esteitä rikosoikeuden opintoihin ensi syksynä!!!!

(Jos olisin feilannut myös uusinnan, rikosoikeus olisi siirtynyt viimeisen vuoden syksylle.)

Uijui, massana veronpalautuksia *plur**jiihaa*!

Olipa ihana hidas aamu
Vaikka hitaita mun aamut, tai "aamut", nykyään tuppaa pääsääntöisesti olemaankin, tänään heräsin vähistä unista huolimatta niin aikaisin, että hitailusta huolimatta olin yhdeksältä toimistolla Sitä ei oo ihan hetkeen päässyt tapahtumaan [size=9](joustava työaika : *sydän*)[/size]

iltavuoroo duunis, mut ei haittaa kun tietää et illal, kun pääsee näkee jonkun ihanan ihmisen*hihu*

Nyt on kyl taas pakko plurahtaa, ei voi mitään

On mulla sitten kerrassaan iiiihania ystäviä, kun ne pitää huolta [size=9](paitsi musta, myös)[/size] mun läheisistä, silloin kun itse en ihan niin hyvin ylety

Pomo laitto aamulla tekstaria pyytäen töihi :)

Viikonloppu keleineen :)

Sain huuto.netissä myytyä nipun lehtiä ja postissa kaikkea kivaa tulossa. Näin poikaa tänään ja se oli ihanaa

Uus työauto, sekä viikonloppu ja kunnon mönkkäröinti ilmat.

Kaikki!!! Siis ihan täydellinen päivä!

Kaikki!!! Siis ihan täydellinen päivä!

Mahtavaa!
Huippu päivä: Fiilis kohdallaan, aurinko paistaa ulkona ja mulla on ilmastoitu toimisto ni ei tarvi hikoilla ulkona :P Onneks välil kuitenki hetkeks mennä ottaa mollukkaa

Pääsi töihin!!! Rakas vanha Sandvik kutsuu

Kun perjantai-lauantai yönä pääsin kuuntelemaan Vibrasphereä ekan kerran niin hurahdin ihan täysin, ai että mitä korvakarkkia...

Muutenkin ollut ihan loistava alkuviikko - elämä on parempaa kun siitä tekee parempaa!

Ja tänään ekaa kertaa ikinä sain pyöräiltyä kokonaan työmatkan, vaikka siinä on tuollainen melko rapea vajaan kilometrin pituinen ylämäki (Metsäläntien mäki).

Mulla on ihan parhaat appivanhemmat

Muuten ollu vähän känkkä päivä, voi että tuli kuningas olo kun sain duunissa selvitettyä yhden tosi kimurantin jutun mitä KUKAAN ei täällä saanut selvitettyä!

"Bättre folk."

Päivän, viime viikon, likimain koko kuluneen kuukauden sää. Ihanaa.
Sateista ja "viileydestä" nautittu täysin rinnoin. Ei voi kuin kiittää yläilmojen herraa hela hoidosta.
Virtaa piisaa, kyllä passaa. Parhautta! :DD <33

Kaverit *sydän*

Päivän, viime viikon, likimain koko kuluneen kuukauden sää. Ihanaa.
Sateista ja "viileydestä" nautittu täysin rinnoin. Ei voi kuin kiittää yläilmojen herraa hela hoidosta.
Virtaa piisaa, kyllä passaa. Parhautta! :DD <33

Ja toivottavasti jatkuu samanlaisena läpi kesän, niin pyssyy työmotivaatio yllä.*hihu* (lievästikkö oon tylysä tyyppi, ko noin aattelen)

O