päivän :)
Tän viikon viimenen työpäivä! Plus et oli kerrankin kivaa seuraa ruokatauolla. 
Muutenkin tosi ylipirteä hupsankeikkaa olo, elämä on kivaa, ja tajusin että vaikka sitä on kasvamassa aikuiseksi niin ei tarvitse käyttäytyä kuin sellainen.
Tää nyt ei oikeestaan oo tän päivän :) vaan viime viikonlopun, joka oli kyllä tooosi kiva ja taas vauhdikas
Perjantaina oli kaivolla aivan mahtava meininki, hyvää seuraa ja tampattua tuli oikeen urakalla. Launtai meni keskustassa katellessa Helsinki city gp:tä ja pallogrillauksen sm kisoja. Sunnuntaina sitten olikin AITS ja ai että oli taas hauskaa. Joten viime viikonloppu oli *super**plur*
Hihii, saatiin hetki sitten taas loistava extempore idea frendin kans: Hei lähetään huomenna mökille *nauru**känni**jiihaa* Molemmilla sattuu olemaan just hyvin huomisesta illasta lähtien loppu viikko vapaata, niin ei muuta ku menoks vaan 
Nää extempore oivallukset on kyl aina niin parhaita, itse tulee näitä harrastettua nykyään aikas usein
[q]MiMoSa, 25.9.2007 10:16:
Tänään on mun rakkaan äidin 44-vuotis syntymäpäivä!*sydän* Tää päivä tuntuu oikein erityisen hyvältä sen takia, että viikonloppuna oli lähellä ettei olis näitä synttäreitä enää voitu juhlia. Ihanaa, ettei niin käynyt ja toivottavasti voidaan juhlia näitä syntymäpäiviä vielä vuosia tästä eteenpäinkin!*hihu*
[/q]
*sydän* ÄITIT *sydän*
[q]Mar6, 28.9.2007 23:14:
---
SyndroDome, 28.9.2007 22:12:
Höpinää tötteröön! Ganes kyl rokkas =) Just oltiin ensi illassa ja hyvin toimi kyl lehva. Toki tosta saa huomattavasti enempi irti jos tietää ko bändin ja remun taustat. Rupesin vaan kelamaan kun siinä takarivissi istu joku sata 10v jäbää, et mitä ne tosta tajus :D No joo, ei sillä. Miks ei leffa vois toimii noin "kylmiltäänkin" ja sen enempää taustoja tutkimatta.
Mut hyvä pätkä ja kiva fiilis jäi 
---
Äijälläki on sen verran ikää et tamppasit ganesia eturivissä sillon kultasella 60-70 luvulla 
[/q]
Mutsi ja toinen broidi digannu noiden menoo aina, niin ite saanu osansa siinä sivussa viimeset vajaa 24 vuotta.
Edit niin ja ei ganesii tampannu kukaan muukaan 60 luvulla kun koko paska laitettu pystyyn vasta 70 luvulla
[q]Miinapiina, 9.1.2009 13:10:
tää uus duuni on kyl aika monenkin päivän :)
[/q]
Kivaa
Ompas ollu kiva päivä tänään
aamul kyl olin ihan vitun seis ku kello soi taas 4.45
mut kyl siinä joskus ysin aikaan alko sit kone käynnistymään ku oli jo kolme tuntii duunis nuokkunu ja kahvii kiskonu.
Ylityötki alko jostain syystä tänään kummasti kiinnostamaan. Tai syy oli kyllä täysin ton hienon ilman mikä tuolla ulkona vallitsee. Olin jo kledjut niskassa lähössä himaan kunnes avasin ulko-oven ja kurkkasin pihalle... Sit ei saatana! Ja käännyin välittömästi takas sisään. Oikeen hyökkäsin takasin työpisteelle :D Keli on kyllä aikas karmiva. Mä kun niin kova talven ystävä oon! :P Onneks sain sit tunnin päästä duuni kamulta kyydin himaan niin ei koko iltaa tarvinnu talvea pakoilla.
Niih ja mitäs vielä? No mitäs tässä! Kiitos kysymästä. Viel olis viikko duunia ja sit reilu viikko niin loppuu tää paskan keskellä kärvistely ja aasian aurinko odottaa 
*ökkö*
Edit - Lenkki
paskasta ja talvisesta kelistä huolimatta
Noniiiih tästä se taas lähtee
räntä sateen inspiroimana lennot taas buukattu
11.2 --> asia here i come! Pääsiäiseks sit himaan :)
*ökkö*
Kohta hyppään stogeen ja lähden landelle
Ihan kiva lähtee sinne vähän chillaamaan ja huilimaan. Jä tänään illalla pääsee sitten kunnon puusaunaan *sydän* Uv menee varmaan myöskin siellä, mutta eipä tarvii jonotella keskustassa bileisiin sisään ja ei tarvii yöllä venailla yleisiä.
sain mun lcd näytön backiin huollosta
Nyt varmaan särkee taas silmiä pari viikkoa, kun kerkis jo tottumaan tohon normi näyttöön, mut kyl tää tästä
Vittu mitkä treenit!! *plur**hikoil* Käsittämätöntä et näillä unilla ja tän viikon jälkeen saa viel noin paljon itestään irti.
Jos sit safkaa ja saunaan. Luulis sit jo pikku hiljaa tänkin jätkän hyytyvän
Perjantai ja viikonloppu tulossa

Jos nyt koittais olla tän viikonlopun ihan himassa ja selvinpäin, chillais vaan
Leffoja ja hyvää ruokaa *sydän*
[q]MiMoSa, 18.9.2007 17:54:
Mun uudet hienot pinkit villasukat, mitkä sain tänään mummin siskolta. Ei enää tylsiä harmaita villasukkia.*hihu* Vähänkö noi on ihqut.*sydän**plur*
[/q]
Voit pitää niitä sit duunissa kanssa niin ei tarvii palella
Tänään mökille
Pääsee kunnon puu saunaan ja uimaan! *sydän* Vesi on kyl varmaan
aika sairaan kylmää, mut ei haittaa.. Ja sitten tietysti *super**känni* vaan päälle ja menoks
[q]pirpeli, 19.5.2006 09:25:
---
SyndroDome, 19.5.2006 09:13:
Tänään mökille
Pääsee kunnon puu saunaan ja uimaan! *sydän*
---
Nyt oon kade :) Mutta kuullostaa kyllä mainiolta. Puusaunat <3
[/q]
Jep*hymy* Puusauna *sydän**sydän*
Jee duuni pulkka viikossa!!
Elikkä siis viikko pulkassa :) Ja aamulla sit mökille
Mukava viikonloppu takana mökkeilyn merkeissä 
Tällä erää taas sairastelut ohi, nyt noi antibiotit huiviin ja toiv pysyis vähän aikaa terveenä ja muutenkin paikat kestäis. Tänään kävin jo taas lenkilläkin. Aamulla salille. Tästä se taas lähtee!
Maanantai motivaatiosta huolimatta toudella hyvät treenit
Enkat vaan paukkuu
Jäbä alkaa olee iskussa.
Broidien penkkipäivä (tm)
Hjuva päivä ollu oikeestaan aamusta lähtien.
Heräsin klo 7.30 suht pirteenä, päivä meni koulutuksessa ihan mukavasti. Sieltä sit fillaroimaan takas himaan, postilaatikossa odotti kutsu pääsykokeisiin, lenkille (*plur*) , pesin pyykit, saunaan frendin kans, kokeisiin preppaamista... ja sit loppu ilta meneekin varmaan relatessa ja telkkaa katellessa.
Ei paskempi päivä!
loppu viikkokin varmaan ihan jees, kaikkee kivaa tiedos, pitäs vaan jaksaa noihin pääsykokeisiin lukea, mut kaikki aikanaan
Eilinen botski reissu..
huh huh mitä menoa taas :D