päivän :)

Back to häröily O

[q]terraluna, 16.4.2007 21:53:
Hakemukset kouluun on lähetetty ja uskon et saattaa olla se "mun ala", lisäks pistin pari kesätyöhakemusta. Vastauksia odotellessa :)
[/q]

Itellä ollu vähän samanlaiset kujeet viime aikoina :) Toivottavasti tällä erää natsais ja päätyisin opiskelemaan sitä "omaa alaa" ja toivotaan että kesäksi löytyis jotain kivaa puuhaa puolin ja toisin :D

kiva kävely lenkki raikkaassa ilmassa aurinkokin paisto

Tää on oikeestaan pääsiäisen :) Oli kyl tosi hauskat pyhät. To ja La kyl aika pleksit, mut helvetin hauskaa oli ja pitkästä aikaa näin monia hyviä ystäviä *sydän* Hyvä mieli vieläkin

Tulevat viikonloputkin näyttävät oikein mukavilta, paljon kivoja bileitä ja etkoiluja ja ketkoiluja tiedossa

Kevätkin on jo hyvässä vauhdissa ja kesä tulee *sydän*

Wihuu miten hieno ilma taas tänään *plur**sydän* Mahtavat kevät kelit ja ollaan vasta maaliskuun puolessa välissä!

Oi oi, nyt on jo kevät ja kesä tulee kovaa vauhtia *sydän**sydän*

Kesä on ihmisen parasta aikaa!

[q]MiMoSa, 8.5.2007 15:27:
Tää on kyl osittain samalla päivän :( kun mun kissa on kipeä. Mut tänään onneks selvis syy ja sain lääkkeet, joten eiköhän se siitä nyt sitten nopeasti parane.*hihu*
[/q]

Hyvä kisu! Nappia naamariin niin saadaan nasu kuntoon

1. Sain vihdoin aikaiseksi laittaa nuo auton popit edes jonkin asteiseen kuntoon :)

2. Kylmä olut ja kuumat naiset :)

Just tulin ilta lenkiltä himaan nyt on huibbu fiilis *sydän*

Ei paljoa parempia olosuhteita vois juoksemiselle olla. Kattelet auringon laskua, linnut laulaa, ilta usva laskeutuu ja joessa vesi liblattaa *sydän* oih kesä ja urheilu

Ja muutenkin tää ukko alkaa olemaan taas kondiksessa :) Kuukauden pystynyt vasta juoksemaan sairastumisen jälkeen ja äskön jo vedin 8-9 kilsan lenkin non stoppina hitsi soikoon, puol vuotta sit pyörätuolissa ja nyt ollaan tälläsessä vedossa!

Elämä on *sydän*

[q]_RixU_, 7.6.2007 23:52:
Nyt oon virallisesti tuleva asunnon omistaja! *hihu**pepsodent*
[/q]

Aih nyt on sit hommat pulgassa? Onks jo tiedossa koska pääsee muutto hommiin?

[q]Siren, 8.7.2007 09:36:
Kello on näin vähän ja oon jo heittäny iskän lentokentälle, käyny salilla, laittanu pyykit peseytyy ja jääkaappipakastin on sulamassa. Nyt jääkaapin ja keittiön kaappien siivous, silitystä ja muutaki järjestelyä ja illalla sauna *sydän* *sydän*

Ja kaikki tää hyvän chillin soidessa taustalla
[/q]

Sul oli ahkera aamu mä en ollu ees heränny viel tohon aikaan

[q]MiMoSa, 11.4.2008 11:10:
Sain palkankorotuksen.*jiihaa* Yleiskorotus oli tulossa joka tapauksessa, mut siihen päälle tuli vielä vähän ekstraa…*iloinen*
[/q]

Susta tulee massi kuningatar!

EI JUMALAUTA!! Meidän salin avain löyty :D Oli mun sisäpelikengässä Se on ollut hukassa noin kolme kuukautta ja oltais just huomenna saatu uus! :D ja kovalla rahalla! :) Ei sitten yhtään parempaa ajotusta kyl olis voinut olla Kiitos tän päiväsen sulkismatsin niin aloin kaivelemaan tossuja ja siellähän se nykkeli kilisi

Ja sit ku aloin tossa kelaamaan, niin muistukin mieleen, että viimeks salilta lähtiessä mä sen ite sinne vielä laitoin

Vittu et voi ihminen olla lahopää. Ja tota nyklaa on sit etitty kissojen ja koirien kanssa, koko kämppä ollaan käännetty ylös alasin :D

Loppu hyvin kaikki hyvin

Eilinen

Ja tuskin tästäkään päivästä kovin kurja tulee

Höpinää tötteröön! Ganes kyl rokkas =) Just oltiin ensi illassa ja hyvin toimi kyl lehva. Toki tosta saa huomattavasti enempi irti jos tietää ko bändin ja remun taustat. Rupesin vaan kelamaan kun siinä takarivissi istu joku sata 10v jäbää, et mitä ne tosta tajus :D No joo, ei sillä. Miks ei leffa vois toimii noin "kylmiltäänkin" ja sen enempää taustoja tutkimatta.

Mut hyvä pätkä ja kiva fiilis jäi

[q]Syce, 13.10.2007 12:24:
Herätys ennen ysiä... kymmeneltä salilla ja pari tuntia kun siellä rehki ja tuli maanalta ylös päivänvaloon ja tuohon loistavaan ilmaan niin *plur*x10 MIKÄ FIILIS! Aika hooceetä mulle olla lauantai aamusta tekemässä muuta ku potemassa krapulaa. Tuli fiilis että tämä olotila sais jatkua koko päivän...*iloinen* Elämä on parasta huumetta!!! *iloinen**piis**plur*
[/q]

Ei muuta ku jäbä kesä kondikseen 2009!

[q]Vampyrella, 17.10.2007 20:26:
Liiskasin banaanikärpäsen kuukautissuojalla seinään. <3
[/q]

Annikan jutut on kyl aina yhtä ihania Taattua tavaraa! =D

Joskus kuullu, et mul on hyvät jutut, mut on näköjään sullakin -LOL-

[q]Siren, 19.10.2007 14:29:
---
Siren, 16.10.2007 15:44:
Viitonen fysikaalisten käytännön tentistä Nyt ois sit vielä vaikein koitos perjantaina MUT sit jos toi tentti menee läpi ja jos vielä tulee hyvä numero niin ja edessä koulujutuista vapaa viikonloppu

---

tentistä tuli viitonen, en ois kyl ikinä uskonu moista. Vaikka nyt fiilis muuten on huono ni toi piristi pikkasen
[/q]

Jee no nehän meni sit aivan loistavasti! Vaikka mitään et muka tajunnutkaan :D

Piristystä päivään

[q]Verano, 19.10.2007 15:04:
Tänään Scandinavian Music Groupin keikalle ^^ Ootan niin, että pääsen kuulemaan uuden levyn biisejä, sekä tottakai myös vanhempia biisejä. Iltaa aloitellaan ystävien kera, tajusin juuri, että erästä ystävää olenkin nähnyt viimeksi Flowssa. Nyt korjataan tilanne :) Onneksi vierellä on varaolkapää johon nojata, koska alan kuitenkin nyyhkimään Terhin laulaessa jumalaisella äänellä rakkaudesta.

Huomenna sitten salsaa ja illalla Annan luona etkoiluu ja sit hytkyilyy ^^
[/q]

Muistatko miltä tuntuu juopua kesäyönä hölmöstä rakkaudesta

[q]anniharha, 22.10.2007 16:24:
---
SyndroDome, 22.10.2007 16:19:
Päättiks joku autoilla yli vai? *pökr*

---

Jep. Näytin varmaan siltä, et musta sais paljon pisteitä.
[/q]

Kaikenlaisia kuskeja! :( Onneks ei sit kuitenkaan ilmeisesti pahemmin käynyt?

[q]anniharha, 22.10.2007 16:14:
Oon vieläkin hengissä, vaikka aamulla jouduin kokeilemaan, miltä tuntuu tipahtaa konepellille.
[/q]

Päättiks joku autoilla yli vai? *pökr*

[q]Lyylikki, 8.11.2007 22:34:
Mä aina täyttelen noita nettikyselyitä ja justiin tällä viikolla kävi mielessä, että oonkohan mä ihan fiksu. Aina mä niitä innoissani teen, mutta mitään en niistä saa.

Noh, tähään oli tullu postissa DVD, koska oon ollu niin aktiivinen kyselyitten täyttäjä. Ei paha.
[/q]

Hihi no saitpas sitten jotain vaivan palkkaa! :) Mä kyl kans yleensä vastailen kaikkiin kyselyihin aina ihan mielelläni. Varsinkin jos niihin ei oo pakko esim omaa meili osotetta työntää ja jos pystyy estämään suoramarkkinoinnin. Ja myös feedbackkia annan aina mielelläni. Koska faktaahan on se, että jos ei palautetta anna (risuja ja ruusuja) niin eihän silloin asiatkaan mene koskaan parempaan suuntaan.

O