päivän :)

Back to häröily O

Treenit <34567

Hitsin hyvät treenit oli kyl ja saleilu kyl sujuu hyvin ja nyt on paikatkin ihan hyvin kestäny.

Tosin juoksemaan ei oo pystyny pariin viikkoon, ei polvi kestä. Toivottavasti kohta pääsee taas lenkille kans

Mummin antama lahja auttaa erään tavaran hankinnassa =)).

Ah, nyt on töissä se määrä ihmisiä mitä pitääkin, eli ei tulekaan ihan niin stressaavaa viimeistä paria päivää ennen lomaa kuin pelkäsin.

pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö!

"Kaktus nujertaa krapulan
Nyt voit juhlia ja pitää hauskaa ilman pelkoa siitä, että heräät seuraavana aamuna krapulassa. Otat 3 Kaktus-pilleriä pari tuntia ennen kuin ryhdyt juomaan olutta, viiniä tai muuta alkoholia - ja mikäli muistat, ota kolme pilleriä ennen nukkumaanmenoa. On tieteellisesti todistettu, että Nopal-kaktuksesta saatava uute puolittaa vakavat krapulaoireet.

Saatuasi ensimmäiset kokemukset Kaktus-pillereiden vaikutuksesta tulet taatusti käyttämään niitä joka kerta juhliessasi ja käyttäessäsi alkoholia. Uusia juhlia on aina tulossa ja viikonloppukin on kerran viikossa."

http://www.mmmedier.fi/ads/m/supershopping_kaktus_2008_04/?pid=2841&bid=3466&gclid=COvn6pz5vZkCFQiF3godLCuP4w

Ei jesaija mihin sitä törmääkään tuolla intterwebbin ihmeellisessä maailmassa. Onkohan tossa oikein kuinka tärkeää, että syö juuri 3 pillerä

Shoppailua ja jutustelua ystävän kanssa, plus luottokortti tuli postissa

Ensimmäinen päivä kun en tee kuolemaa
Flunssainen on olo ja kyljet edelleen ihan kipeenä mut eka päivä kun kipu ei ollu niin paha et pystyin jo hengittää ilman lihasrentouttajia ja sain nostettuu Kian kerran syliini *sydän*

Muutenkin nyt kun kipeenä on tullu oltuu jo parisen viikkoo niin sain luettuu paljon ja tehtyy listat jouluruuvista, paketeista ym. & nyt on pläänit valmiina toteuttaviksi

Perjantai!! Vihdoin ja viimein. Tuttu tuo liikaa viinaa ja punkkua virosta. *känni*

100 aamua kesälomaan. :]

sain koulussa kerrankin jotain asioita hoidettua

[q]kindertin, 31.3.2009 13:13:

Mua ei edes vituttanu tänään kun piti nousta ylös

[/q]

onko se kovinkin tyypillistä että vituttaa kun nousee ylös..

Enää yks maanantai tänä vuonna Suomessa

-M

[q]Freja, 14.1.2009 09:22:
100 aamua kesälomaan. :]
[/q]

Voi hyvänen aika sun kanssas!

Jaksoin herätä kahdeksalta ja kävin vesijuoksemassa tunnin ja uimassa puol tuntia ja nyt istun kotona aamukahvia juoden. <3

[q]Takyon, 23.12.2008 15:08:
Tämän tolpalla tyhjänpanttina seisomisen vaatapainoksi JIM:ltä tulee aivan loistavaa viihdettä, "hullut japanialaiset". Mä nauran täällä vedet silmissä ja toivon ettei tuu asiakkaita
[/q]

Mun mummo ja äiti on ollu koukussa tohon sarjaan siitä lähtien kun se JIMltä alko. Viimeks kun mummoo näin, se kattoo ohjelman uusintoja ja harmitteli, miksei uudet jaksot jo voi alkaa :D

Olen löytänyt henkilön, jonka kanssa on mahtavaa olla ja jonka kainaloon saan nukahtaa joka ilta, ja herätä joka aamu onnellisena; näin myös tänä aamuna.

Olin aamulla ihan vitun nihkeenä poikaystävälleni. Siis todellakin niiiin vittuimainen ämmä. Tajusin sen vasta kunnolla bussissa ja päätin soittaa sille sillä riskillä, että se ois saattanu mennä takasin nukkumaan. Sopersin vaan jotain "sori, jos olit nukkumassa, halusin vaan kertoa että rakastan sua." Ja se kuulosti niin liikuttuneelta ja onnelliselta, että mulla meinas tulla tippa linssiin. Voispa kaikki päivät alkaa yhtä söpösti ja yli-imelästi. Rakastan sua, hiton söpöliini! *sydän*

Tänään oli kiva päivä

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=UnityF&album_id=2894873

Palasin aamulla väsyneenä ja *nuha*sena duuniin viikon sairasloman jälkeen, fiilis ei ollut kovin korkealla...

No pääsin työhuoneeseeni ja työpöydällä odotti joululahja ja pullo (*känni*) asiakkaalta todellakin piristi aamua mukavasti ja sai taas uutta virtaa loppu viikolle..

Periaatteessa asiat vois olla mulla paljon paremminkin, mut kuitenkin oon tällä erää aika iloinen Kevät on hyvällä alulla ja kesä tulossa Olen toipunut mahtavasti marraskuisesta sairastumisesta ja nyt oon jo päässyt treenaamaan ja kunto nousee kohisten. Neljä kuukautta sitten oltiin pyörätuolissa ja nyt jo salilla! Ei voi kun ihmetellä ja olla iloinen

Ja sit noi muutkin jutut mitkä vois olla paremmin, niin kyllä nekin siitä taas suttaantuu. Asioilla on tapana järjestyä :)

O