päivän :)
Ystävä laitto viestin et "kulta apua voinko laittaa baskerin huomenna?" aaaaw<3 Ihanaa et miun tyylitaju tiedostetaan
[q]mariq, 27.1.2009 14:09:
---
alphamagic, 27.1.2009 14:05:
---
alphamagic, 26.1.2009 11:17:
Wow saatan päästä Helsingin Taiteilijaseuran kautta galleria-avustajaksi koulun työssäoppimisjaksolla :) Sounds soooo good <3
---
Ja tadaa paikkahan on minun
*ökkö*
---
Jei!
Siistii! 
[/q]
älä :)
Jeahs! Olipas rankimmat kiipeilytreenit ikinä!
Nyt kyl jokapaikka ihan finito, mut ah mikä olo! *sydän* Mentiin taas heti aamusta kiipiin, ni kaikki seinät oli vain meidän käytössä, jeajea! Ja kun meiän lempparilta negatiiviselta reitiltä puuttu köysi, niin henkilökunta sano et jos viedään ja kiinnitetään se köysi sinne reitille nih päästään ens kerral ilmatteeks. Ja miehän sit kipusin ja näpersin sen köyden paikoilleen, jejee!
Rixu ois kyä varmasti kyenny samaan, mut mää kerkesin eka.
Sit kans vallotettiin taas yks uus negatiivinen seinäreitti, kyä o haba kasvannu ja taitoja karttunu, ko heti ekalla yrityksellä päästiin molemmat ylös asti! 
Nyt oon vetäny herkkuryönätkii nassuun, viel hunajameloonii jälkkäriks!
Sit vaan snadi
siitä, et viel on pakko jatkaa koulutöiden kirjottamista, vaiks miltei 20 sivua onkin jo kasassa. Hiton kova homma näissä tässä valmistumisen kynnyksellä.
Mut sit ko nääkin on purkissa niin voe
sentäs! Ja aion saaha parhaan mahollisen arvosanan tästä, eli femman.
Yövyin viekussa.
:)
Ihanaa, yllättäen nähdä *sydän*KAVEREITA*sydän* tänään
Jos omistat puna-/sinilasit niin tän päivän apod on aika huikee. Muista katsoa myös hi-res kuva klikkaamalla kuvaa.
http://apod.nasa.gov/apod/
Kypsät hillat, mun koira, iltauinti, kaunis punainen auringonlasku *sydän*
Kevään ensimmäinen jäätelö ulkona syöty!
Launeen cittari jouluruuhkassa
palvelutiskille kun mentiin niin työn alla oli numero 17 ja meidän lapussa oli numero 60
Tuli piiiitkästä aikaa soiteltua puhdasta HooCeeta. Toimi! *jiihaa**aplodit**tanssittel*
Ahhh. 3 viikon gines on takana ja nyt joululomalla. Pakko nollailla iha urkalla! <33 *känni**jiihaa*
Isin kanssa shoppailemassa :) En edes muista milloin viimeksi ollaan tehty jotain kaksisteen.
Mp3-soitin löytyi sittenkin auton kätköistä ^^
Ihkauus supersöpö paita ^^
Ihkauus supersöpö korsettipaita ^^
Mulla on ihania kavereita ^^
Huomenna bileet ^^
Elämä
lomaaa <3
3pvää lomaa!!!
[q]Lyylikki, 12.1.2009 22:10:
HiHii...ilmoittauduinpa juuri avoimeen yliopistoon lukemaan viestinnän perusopintoja 
[/q]
Ei huono. :) Opiskelen kyseistä alaa ja oon kyllä ollu ihan tyytyväinen, joskin opetuksen taso on HY:ssa _vähän_ vaihtelevaa. Ootko ajatellut töitä tai jatko-opintoja viestinnän parissa vai ihan vaan sivistää (köh) itseäsi?
http://ohjelmat.yle.fi/pasila/etusivu Kohta tarvitaan lääkkeitä taas
Mulla on otsatukka! Ekaa kertaa sitten 80-luvun, joten kyllä tää vähän oudolta tuntuu vaikka kiva onkin ja itse sitä pyysin :D