päivän :)

Back to häröily O

Sain taas valon olohuoneeseen! Hetken sai taistella, että sai homman toimimaan, mut onnistuinpas!

Hi Jari,

Small world uh?
One of my best friends is …………barry gilbey.
Haha.. I told him u ordered this record, cause I was on the phone with
him when the order came in.
He told me to say hi to you…so..hi..

Bye,

C-Jay

:)

Vuoden pimein päivä tuli ja meni. Auringonvaloa on jotain mitä kaipaan nyt. Unirytmi on mennyt niin sekaisin joulukuun aikana. Alkaa väsyttää vasta kello 9 - 10 aikaa aamulla. Siirsin jopa pari tenttiä sen takia ens vuoden alkuun.

Jeh olo alkaa voittamaan pikku hiljaa! Oliki kyl aika saatanallinen ruokamyrkytys *nauru**hikoil*

Jospa huomenna sit beachille taas

Perjantai ja loma on jo melkeen ovella. Viel neljä päivää duunia ja sit 6,5 viikon loma Huomenna kattomaan uutta kämppää

[q]Lyylikki, 13.1.2009 19:04:

Emmätiiä mihin tää johtaa. Sinällään alana itsessään ja opiskelun tuomat mahdollisuudet kiinnostaa. Lisäksi tällä hetkellä on tarve opiskella ihan oman pään hyvinvoinnin ylläpitämiseksi. Opiskelu on kivaa
[/q]
I see. Joo, vaihtelu tekee kyllä hyvää. Ja aivotreeni kannattaa. :)

Enää reilu viikko Metallicaan.

[q]astaroth, 18.9.2007 12:05:
---
SyndroDome, 18.9.2007 12:02:
Nytkö olis sit menossa firma vaihtoon?

---

3. viikkoa työttömänä, sai riittää kyseessä olleen firman hommat
[/q]

Juuh no ehkä sit parempi niin. Ei se homma vaikuttanut kovin inhimilliseltä. Einakaan ne työajat Tsemii haistatteluun! Ite kävin kans just viime viikolla yhessä, toivottavasti onnaa.

Ystävältä tuli viime viikolla syntyneen vaavin kuvia.. VOI IHANA!

:')

huhuuh loppuhan tääkin viikko joskus! Duunit pulgassa ja 7 päivän treeni putki takana nyt on sidu korkattu, reppu (taas) pakattu ja alkaa ressi helpottamaan Ei muuta ku teltta, sidurikori & vinkut kainaloon ja kaunissaareen viikonlopuks relaamaan

uusi aurinkoinen päivä ja pääsee uuden polven kanssa kouluun! Elämä pääsee vihdoin jatkumaan!

[q]Anselmi, 26.9.2008 15:10:
---
SyndroDome, 26.9.2008 15:06:
bla bla bla ja kaunissaareen viikonlopuks relaamaan

---

Oi hitto. Kaunissaari on kyl mesta. Tarkeniskohan viel hammokilla ja makuupussilla. Hmm.
[/q]

OH! Besta mesta :) Ja hyvin tarkenee! me ainakin meinataan tareta

Heh mulle tupsahti juuri kotiovelle tollanen Sony Bravia 26" telkkari, jonka oon näemmä voittanu jossain Coca Colan kisassa...oikeesti wtf! Hhiii just muksaa! :) Vissiin sit kannattaa kuitenkin välillä täytellä noita arvontalippusia!

*sydän**sydän*SUPER*sydän*COOL*sydän**sydän*

[q]tiiplis, 23.12.2008 09:47:
Launeen cittari jouluruuhkassa palvelutiskille kun mentiin niin työn alla oli numero 17 ja meidän lapussa oli numero 60
[/q]

Ihanata

Jensenin uusi sänky. Elämäni parhaiten törsätyt pari tonnia so far :) Kyllä nyt nukuttaa *sydän*

Tänään uuden asunnon harjannostajaiset! *sydän*

Oon niin onnellinen ja iloinen etten jaksaisi odottaa tulevan kämpän valmistumista!

[q]opmdevil, 12.8.2009 14:20:
Ihanaa! Yksi lemppariartisteistani, Heather Nova, tulee loppuvuodesta melkein suomeen! Eli ruotsiin ja norjaan ja täytyy käydä tsekkaamassa ainaskin kaksi konserttia! JIPII! Melkein yhtä hienoa kuin Kylie.
[/q]

Heather Nova on kyl *sydän* Hitto ku ei suomeen asti pääse. Veikkaan et rahatilanteen kaa ei oo hurraamista noihin aikoinin et pääsis vieraille maille katsomaan :/

Keltainen koivunlehti oli näköjään lennähtänyt kaula-aukosta sisään, ja jäänyt pallean kohdalle ihoon kiinni.*hihu*

[q]_RixU_, 23.12.2008 11:58:
Heh mulle tupsahti juuri kotiovelle tollanen Sony Bravia 26" telkkari, jonka oon näemmä voittanu jossain Coca Colan kisassa...oikeesti wtf! Hhiii just muksaa! :) Vissiin sit kannattaa kuitenkin välillä täytellä noita arvontalippusia!
[/q]

Oh. Loistavaa.

Näköjään joku oikeastikin voittaa niistä kilpailuista jotain. Ei varmaan yhtään pöllömpi joululahja.

O