päivän :)

Back to häröily O

Oli kyllä hyvä päätös alottaa vuos sillä, että osti aikaa matkakorttiin. Toi bussilla matkustaminen on niiiiiin paljon vähemmän stressaavaa, ku omalla autolla kulkeminen. Eipä tartte enää istua Kehä I:sen ruuhkissa, kun bussilla pystyy körötellä jonojen ohi bussikaistaa pitkin. On myös ihanaa hetki rauhottua koulupäivän päätteeks ihan vaan istumalla ja kuuntelemalla musiikkia (uus ipod helpotti myös tätä).

Mihin tota autoa enää ees tarvii? *täh*

Oli ihan kiva N.Y:n matka, vaikka välillä meinasikin pinna palaa

Nää on enemmänkin "päivän :D" mut pistetään nyt tähän paremman puutteessa (?)

Tilasin alkuviikosta piilareita ja piilarinesteitä. Omaa mokaa oli että sain kertakäyttöpiilareita, ei siinä kyllä mitään.. Mutta kun tilasin 3 pulloa piilarinesteitä (joita tosin en nyt tarvitse kun on kertakäyttöpiilarit) niin sain niitä 3 laatikollista, 4 kpl jokaisessa eli yhteensä 12 kpl :D:D Noh palautukseen vain ja soitto huomenna sinne.

Sitten toinen :D Tuli tekstiviesti jostain ihme numerosta:
"Onko Mikan meisseli kiva?"

Pistin hakuun ni tuli tuntemattomat nimet siihen. Veikkaan et väärään numeroon tuli tuo viesti :D

Oon ainakin neljänä päivänä peräkkäin löytänyt päivistä jotain hymyilemisen arvoista! :)

[q]wiwi, 13.1.2009 18:49:
Ei huono. :) Opiskelen kyseistä alaa ja oon kyllä ollu ihan tyytyväinen, joskin opetuksen taso on HY:ssa _vähän_ vaihtelevaa. Ootko ajatellut töitä tai jatko-opintoja viestinnän parissa vai ihan vaan sivistää (köh) itseäsi?
[/q]

Emmätiiä mihin tää johtaa. Sinällään alana itsessään ja opiskelun tuomat mahdollisuudet kiinnostaa. Lisäksi tällä hetkellä on tarve opiskella ihan oman pään hyvinvoinnin ylläpitämiseksi. Opiskelu on kivaa

Elämä. *plur**hihu*

Vapaa päivä aamuisen lekurin takia, minkä jälkeen siivonnu aamu yhdeksästä alkaen :) Pölyt pyyhitty, imuroitu, CD:t järjestelty, lattiat pesty, pari koneellista pyykkiä pesty ja enää olis tiskit tiskattavana eikä se ees ketuta Yllättävää kuinka sitä voikaan tulla hyvälle tuulelle siivotessa, en oo ennen tajunnutkaan xD

2h päikkärit

[q]alphamagic, 27.1.2009 14:05:

Ja tadaa paikkahan on minun *ökkö*
[/q]

Onnea! Ihan mahtava juttu! =)

tuli äiteen luona käymään ja mutsi alko väsää lettuja *sydän**sydän*

Vapaapäivä Ehtinyt tekemään kaiken sen mikä pitikin.

Perheenlisäys on nyt varmistunut ja maksettu!
Vitivalkoinen ylväs uroskissa saapuu meille kahden viikon sisällä.

Tässä se on:

http://www.pelastetaankoirat.com/morse_kissahuh09.html

<3

Taivaalta tulee massiivisia lumihiutaleita.

[q]mayah, 20.3.2008 07:35:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat Ainaki tavallaan :D
[/q]

Nyt on niinku kaks perjantaita peräkkäin

Vaarallista

http://ircquotes.fi/?131259

Repesin. :D

Rukalla olen:) Tääl viel maaliskuun alkuun. Ehkä ensi talvena uudestaan tänne duuniin, mene ja tiedä:)
Kesäksi ehkä Hankoon. Tilanteet kivasti auki:)
e. kun ei kirjoittaa niin tulee virheitä:(

Äiti on ihan paras *sydän*

Kiireinen mutta hauska päivä takana ja nyt kulta hemmottelee mua.
Jalkakylpy, hyvä leffa ja suklaata *sydän*
(ja mä roikun klubbarissa viel, nyt pois...*hih* *nauru*)

vihdoin himassa ja päivä pulkassa!

Siis voi shaaaatana et oli pitkä päivä!! 06.20 YLÖS, sit 5,5 h stogessa, klo 13 stadissa, 13.20 himassa, sit äkkii safkaa naamaan ja kamat kasaan ja duuniin...

Eli siis suoraan häistä duuniin :D Viel samat kuteetkin päällä.. Tai no, häät nyt oli lauantaina, mut se nyt ottaa aina aikansa

Tulin aamul duuniin ja huomasin, et koneen näyttö oli levinnyt yön aikana *toktok* *ding**nyyh*

Noh aikani siinä sitten mesosin ja sitten lähdin tonkimaan varastoja. Hetken etsimisen jälkeen *hikoil*löysinkin jo melkeen uuden näytön tosin tää "uus" on nyt vähän snadimpi kuin vanha, eikä oo lcd niinku edellinen, mutta onpahan taas näyttö kuitenkin

O