päivän :)

Back to häröily O

[q]sapeli:
-clips-
[/q]

Mä muistelen tota sit ku mun kännyliittymä suljetaan ja mikrobitti pistää laskun ulosottoon, ja tuhoaa mun luottotiedot jolloin mun luottokorttini kumotaan enkä voi tilata levyjä enää netistä.

pieni maha-asukki <3

Tavaraa saanut myytyä aika kivasti Huuto.netissä pois:)

[q]Miinapiina, 19.12.2008 13:04:
Hyvää joulua mulle
kävin äsken duunihaastattelussa, ja sain heti tietää, et paikka on mun tammikuun toka alkais duunit, nyt voikin sit vaan lomailla vailla stressiä, niiiiiiin kivaa
[/q]

Hienoa, upeeta jeejeejeejeejee

Mun päivän :) on se, etten ole saanut postia päksistä.

SAIN TÖITÄ!!!

toivottavasti onnais täl kertaa ja olis mieluiden duuni

[q]tiiplis, 22.12.2008 13:59:

Mun päivän :) on se, etten ole saanut postia päksistä.
[/q]

[q]alphamagic, 26.1.2009 11:17:
Wow saatan päästä Helsingin Taiteilijaseuran kautta galleria-avustajaksi koulun työssäoppimisjaksolla :) Sounds soooo good <3
[/q]

Ja tadaa paikkahan on minun *ökkö*

Aivan sanoinkuvaamattoman hyvä laskiaispulla

[q]Jago, 27.2.2009 11:09:
---
sapeli, 26.2.2009 15:28:
Jes, matkavakuutus korvasi about sen mitä pitikin.
---
Ja heti meinataan lähettää rahat ulkomaille vaatetilauksen muodossa*joo*
[/q]

Me pelastetaan maailma lamalta!

Lutviutuminen.

Julkisivuremppa vetelee viimesiään, sain tänään ikkunan edestä suojamuovin pois :) Valoa tulee taas sisälle ja piristi aivan törkeästi tätä aamua!! Nyt en kyllä tee muuta kun hymyile koko päivän.

Oli kyllä aivan superhieno viikonloppu. Ehti bilettää, nauttia musiikista, tavata uusia ihmisiä, bondata vanhojen tuttujen kanssa, nauraa, rentoutua, viettää oman kullan kanssa laatuaikaa - jopa sunnuntain koomailut tuntui luksukselta kun oli hyvä olla eikä jaksanu tehdä muuta kuin nauttia elämästä.

Eikä tänäänkään ole mitenkään huono olo.

Lisää näitä!

Nukuin 13h

[q]sapeli, 26.2.2009 15:28:
Jes, matkavakuutus korvasi about sen mitä pitikin.
[/q]Ja heti meinataan lähettää rahat ulkomaille vaatetilauksen muodossa*joo*

http://www.iltalehti.fi/viihde/200902269157221_vi.shtml

"Simpsoneista kaksi lisäkautta

Simpsoneita tehdään vielä ainakin kaksi kautta.
Homer Simpson jatkaa edelleen kaljankittausta ja donitsien syömistä.
Homer Simpson jatkaa edelleen kaljankittausta ja donitsien syömistä.

Fox-kanava ilmoitti torstaina, että Simpsoneista on tulossa vielä ainakin kaksi kautta.

Pisimpään televiossa pyörineestä animaatiosarjasta tulee näin myös ylipäätään pisimpään esitetty tv-sarja 22 kaudellaan. Tulevat tuotantokaudet 2010 ja 2011 mukaanlukien Simpsonien jaksojen määrä kasvaa 493 jaksoon.

Fox-kanava tilasi Simpsoneista 44 uutta jaksoa.

Simpsonit on siitäkin erikoinen animaatiosarja, että se lähetetään parhaaseen katseluaikaan."

Jei, taukoo

Sain ajan käsikirurgille

Lisäksi täytyy vielä hämmästellä ihanaa viikonloppua, oli valmistujaisia ja joulukonserttia ja kaikki meni ihan yli odotusten. Loma *sydän*

enpähän malttais mitenkään venata maaliskuuta, ku pääsee sit prodigyn keikalle pariisiin!*iloinen*

edit. ...niin ja sattu aika sopivasti olemaan myös roni size:n keikka reissun aikana;)

Nyt on saatu imuroitua, pestyä lattiat, tampattua matot, pestyä peili, lavuaari, vessanpönttö ja tiskitkin tiskattu+suurin osa pyykeistä pesty : ) Sitten vielä salille ja illalla kaverin kanssa chillailua*hihu*

[q]alphamagic, 27.1.2009 14:05:
---
alphamagic, 26.1.2009 11:17:
Wow saatan päästä Helsingin Taiteilijaseuran kautta galleria-avustajaksi koulun työssäoppimisjaksolla :) Sounds soooo good <3
---
Ja tadaa paikkahan on minun *ökkö*
[/q]
Jei! Siistii!

O