päivän :)

Back to häröily O

Seuraavan kerran töihin 12.1.2009

Mut hyväksyttiin matkaopaskoulutukseen mikä tarkoittaa sitä et tää poika ei talvee nää vähään aikaan.. Jos en halua

No kylhä o taas ihana olla Helsingissä<3

Mukava vierailu pikkusiskon luona

[q]pirpeli, 1.11.2008 17:27:
No kylhä o taas ihana olla Helsingissä<3
[/q]

Oi, sama aihe hymyyn!

Ja viikon loma

Pääsin kesätöihin!

Aikainen herätys, kiva päivä messuilla, aivan törkeen hyvää safkaa, nyt unta hetkinen ja sitten illanviettoon. Ihan mahtava päivä tähänasti.

aamukahvit ja sanomalehti aah..

-Nukuin sairaan hyvin!

-Toi sense-esitys on ohi mitä jännitin ihan älyttömästi... (mitä nyt vähä jäädyin ku sitä esittelin *justjoo*) ohi ohi ohi ohi! enään olis kaks isoo juttuu niin olis koulu aika finito.

-Toi ilma!

Kaks aamuvuoroa ja vuosiloma, täysmittaisena <3

Oli niin törkeen hyvä viikonloppu, perjantaina keilaamassa hyvässä porukassa, lauantaina päivällä käymässä kaverilla ketä en ollut nähnyt pitkään aikaan, illalla bileet ja sen mukavat jälkimeiningit!
Hymyilyttää niin paljon kun viikonloppu oli kokonaisuudessaan oli noinkin mahtava, tästä päivästä tulee hyvä kun fiilikset on vieläkin korkealla

Kaverit

Sain kaupasta 3 eurolla kaiken mitä tarvihen viikonlopuksi. Näin varpuspöllön. Törmäsin sattumalta siskooni, ja sain häneltä päänsärkypillereitä. Sekä puhelinkeskustelu äiskän kanssa.

Oon lukenu varmaan parin kuukauden ajan työkaverin seinustalla ollutta lappua "I will try being nicer" "I will try being niger". *lmao**aplodit*

Uskalsin tehdä hyviä päätöksiä.

Mun uus signature mun viestien alla on aika ihq

Meillä tuli tänään tyyppi töihin jonka nimi on Mike Adcock.

Ja mä tipuin

Alkaa vähän helpottaa.

[q]Minnalilla, 14.10.2009 23:45:
SAIN TÖITÄ!!!

toivottavasti onnais täl kertaa ja olis mieluiden duuni
[/q]

Oh yeah, ONNEA!!

Kiva ilta eilen :)

O