päivän :)
[q]Pätkis, 2.2.2009 12:35:
Ei ole todellista. Muistelisin lyhentäneeni luottokorttilaskua viime kuussa viisaana etukäteen, etten sitten tuhlaa niitä rahoja muuhun. Muistan myös laskun tipahdettua vielä ihmetelleeni, että taas on maksettavaa ja maksanut sen tietenkin pois.
Tänään katsoin kortin käyttörajaa, oli +350 lisää katetta käyttövaran päällä. Mitvit !?*nauru* Tollasesta olis pitäny ottaa jo kuvaruutuprintti! Widdu, ainoostaan mä onnistun maksamaan luottokorttilaskuni kahteen kertaan.. ei huono. [size=8]Nyt enää odotellaan sit vaan et koska paljastuu joku luottokunnan järjestelmävirhe..[/size]
[/q]
No mul on viel toistaseks kaks visaa ja maksoin molemmat toiseen pankkiin :D
Hyvityslaskuhan sielt tuli... Et on meit muitaki
WHAT A FEEEEEEEEEELING~
[q]opmdevil, 3.6.2009 22:23:
Olen kännissä! Olen kännissä! Olen kännissä! Jee!
[/q]
+ 1
Ja sit baarii!! *känni*
Täyspitkä raskaus takana :) Sais jo vauveli tulla*sydän*
[q]Epailija, 29.4.2005 17:25:
---
Ana-5000, 29.4.2005 17:24:
You have to be this gay to work at H&M [-------------------------------]
(Not to scale)
---
Haha, romppuasemaversio oli hauskempi. 
[/q]
LOL what? mikä romppuasemaversio ei voi muistaa :)
Eilinen koti-ilta. Vaimoke siivos ja mä duunasin safkat.
Ja tuli sit just äsken ostettuu Dacirin bcd 80 eurolla :) Tshihihiiih :)
Lomille pääsy (ok, jo perjantaina mut tänää oli vast lento Suomee), saunassa käynti pitkästä aikaa ja se että tohon kattoikkunalle satelee lunta pikkuhiljaa
Aivan ihana viikonloppu avokin ja kavereiden kanssa. Rakastan tätä juhlahumuista fiilistä tähän aikaan vuodessa. *sydän*
Mulla on aika hyvät odotukset tuleville kuukausille! Jos toi reenireissu new yorkkiin viel lisäks natsais niin olis parhautta.
Ei väsytä juurikaan.
Aurinko! Lantsarit! Kevätmyssy!
Lähen äitin ja siskon kaa lomalle kahen viikon päästä!
Jee!
[q]Vampyrella, 6.1.2010 20:21:
Oli kyllä niin kivvoo sillon, tulee hyvä mieli kun sitä muistelee, vaiks oiski vähän muutoin apea meisinki. :) *sydän*
[/q]
Niin oli 
P.S. PMMP ois 9.2. Glorias!
aurinko paistaa ja sain vihdoinkin tehtyä pari rästiinjäänyttä tehtävää
[q]Epailija, 29.4.2005 17:30:
---
Ana-5000, 29.4.2005 17:28:
LOL what? mikä romppuasemaversio ei voi muistaa :)
---
Liar! (No okei, ei se ihan sanatarkka viittaus ollut)
http://bash.org/?search=not+to+scale&sort=0&show=25
[/q]
omg en ees tienny tosta :D
Oh get a room you two!
[q]HayD, 30.10.2009 12:02:
Täyspitkä raskaus takana :) Sais jo vauveli tulla*sydän*
[/q]
Ai säkö oot raskaana? Ihanaa *sydän* Onnea vaan koko perheelle sitten kun vauveli syntyy
Pääsipä toooodella pitkästä aikaa tankkaamaan autoon alle euron hintaista kiisseliä :)
Uusi mielenkiintoinen duuni hienolta vaikuttavassa firmassa tähän mennessä parhaalla palkalla varmistui tänään. Nimet papereihin maanantaina aamulla klo 9! 
Voisko viikonloppua paremmin aloittaa!
.pi.
Heheh, itäkeskuksen aseman vessa puhuu leetspeekkiä!
"Press teh button, and wait until door opens"
:D
[q]KooKie, 1.2.2009 21:56:
---
wiwi, 1.2.2009 13:52:
Krapulaton viikonloppu. Tulevat krapulattomat viikonloput, ainakin maaliskuun alkuun asti. Ihanaa! :)
---
Hahah joo, kävin tänään pyörähtää erään naapuripariskunnan pakeilla, ja niiden kuolemanhaju sai fiilistelemään, kuinka kivaa on ollut herätä aina uuteen freesiin aamuun. Tänäänkin sain tehtyä paljon koulutöitä, ja olo on mitä mainioin!
[/q]
Jees. Pakko vielä kommentoida tähän, että on kyllä niin erilainen olo alottaa viikkoa tänään. Hymy ollut herkässä ja askel kevyt, vaikka jouduin heräämään suht aikasin. Mä voisin tottua tähän. :D
Niin ja aurinko. *sydän*
Tänään lähti kyllä niin vitun lapasesta taas porsastelu että oli varmaan elämäni parhaimpia baari iltoja.