päivän :)

Back to häröily O

"Booli" onnistui kohtuullisesti vaikka vähän epäilin toisin.

XBOX360!

Tatuoinnin ääriviivat melkein valmiit :D
*super*ia!

16:sta päivästä mulla on enää yhdeksän päivää töitä. Sen jälkeen alkaa (toivottavasti ainakin) uusi elämä. Tai ei nyt välttämättä niin uusi, mutta ainakin terveempi elämä kaikin puolin *hihu*. Helppoa se ei ole, mutta ehkä se ois viimeinkin ruvettava taistelemaan oman onnensa puolesta.

kiva risteily tiedossa, kivojen ihmisten kanssa.

Ihanaa valmistella Joulua!

Ihanan energinen olo, aurinko, eiliset capoeira- treenit ja tänään illalla kuntonyrkkeilyyn

KEVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT *sydän*

Tänään kehä III:n ulkopuolelle karkuun hellllsinki-ärsyyntymistä JEIJ x)

[q]noena, 30.10.2009 10:36:
Tänään kehä III:n ulkopuolelle karkuun hellllsinki-ärsyyntymistä JEIJ x)
[/q]

mä menen huomenna..jeij

Sain kuulokkeisiin taas toisenkin tulpan ja vekottimeen uutta hyvää musaa, ja yllättäen tänäinen on paljon parempi kuin eilinen.

no, sain ainakin pestyä pyykkiä tänään.
Huomenna vanha kollega palaa takasin meidän tiimiin, joka on ihan kiva asia

On mulla ihan ok olo :)

Käytiin tänään katsomassa kaverin ostamaa taloa. Oli ihan tosi ihana!

krapulapäiväks oon tehny tänään yllättävän paljon kaikkea hyödyllistä

Työnantaja jotain sössi, jonka seurauksena mulla onkin kaksi tuntia lyhyempi päivä. Viikonloppu alkaakin siis aikasemmin, ja seuraavan kerran töitä vasta ensi keskiviikkona. Ja tässä välissä on vielä ukkelin syndet ja sitten ilmanen risteily. Nyt on aika kivaa!

Niin upea päivä

Kiva viikonloppu. Hyvää treeniä ja kerrankin riittävästi lepoa ja unta

Plus kävin pikkujouluissa, porukoilla, parturissa ja hierojalla

Reissukin taas vaan lähenee *sydän*

siskon pojan 10v-synttärit

lentsu-kaverus tuli kylään ja kokattiin löytyiskö-kaapeista-mitn-ruokaa -periaatteella ateria.
spagettia tomaattisen jauhelihakastikkeen kera, raejuustoa ja kirsikkatomaattia
ei mikn gourmet mut ajatus oliki tärkein.
sit juoruttiin kolme tuntia

Ei ole todellista. Muistelisin lyhentäneeni luottokorttilaskua viime kuussa viisaana etukäteen, etten sitten tuhlaa niitä rahoja muuhun. Muistan myös laskun tipahdettua vielä ihmetelleeni, että taas on maksettavaa ja maksanut sen tietenkin pois.

Tänään katsoin kortin käyttörajaa, oli +350 € lisää katetta käyttövaran päällä. Mitvit !?*nauru* Tollasesta olis pitäny ottaa jo kuvaruutuprintti! Widdu, ainoostaan mä onnistun maksamaan luottokorttilaskuni kahteen kertaan.. ei huono. [size=8]Nyt enää odotellaan sit vaan et koska paljastuu joku luottokunnan järjestelmävirhe..[/size]

Ilma!

O