päivän :)
[q]Freja, 21.4.2009 08:11:
Lähen yliylihuomenna 5 viikoks pois!
Läppäri on ihana.
Olo on suht jees.
Hymyilyttää!
[/q]
Mua kans, mut ääneen :D
Hoh ho, mikä aamu taas.
[q]sapeli, 30.10.2008 21:28:
Kävin lääkärillä ottamassa parit rokotteet ja juttelemassa malarialääkityksestä - nyt ollaan taas yhden askelen lähemmäs Goanreissua. 
[/q]
Eikö tuo malarialääkitys ole Goaan vähän liioittelua? Kun siinä kuitenkin on sivuvaikutuksiakin, kuulemma...
Afrotanssi
Pelastaa päivän, vaikka tuhat mallipiirustusta menis sitä ennen ihan läskiks.
[q]Amnesia, 30.10.2008 21:54:
---
sapeli, 30.10.2008 21:28:
Kävin lääkärillä ottamassa parit rokotteet ja juttelemassa malarialääkityksestä - nyt ollaan taas yhden askelen lähemmäs Goanreissua. 
---
Eikö tuo malarialääkitys ole Goaan vähän liioittelua? Kun siinä kuitenkin on sivuvaikutuksiakin, kuulemma...
[/q]
Sitä varten kävinkin _juttelemassa_ asiasta - lääkäri sanoi ihan samaa.
Jollei yövy maaseudulla niin on kuulemma aika marginaalinen riski, ja vaikka sen saisikin niin malaria on hyvin hoidettavissa.
HALLOWEEN!!! <3<3
Tän synkän, väsyneen, vittumaisen ja märän aamun ainoa valonpilkahdus on se, että vihdoinkin on perjantai.
Uutta *nuotti*musiikkia*nuotti* ämpärissä, hymyilytti työmatkalla.
Hiii työpäivä päättyy tänään jo klo 13 koska huomenna on pyhä
Tänään lyhyt työpäivä, kotiin pääsee jo 14.30. Sitten heti huomenna aamupäivällä junaan ja Helsinkiin!*jiihaa*
Täpinätäpinätäpinänänänänätimituleetimituleeuauauaa NAAMAT!
[size=1]torinympäriotsanahallauaaaaaaaaaa[/size]
Hahhahaaa! Päätin aamulla nukkua mielummin kun mennä ruotsintunnille ja äsken luin ruotsinopettajan viestin, et tunti on peruttu
Vähän hyvä intuitio (kröhöm) mulla =P Ja nyt saattasin jaksaa lähteä johonki tänään illalla. Jei!
[q]Jone
picz
[/q]
1 sana: Kaunis.
Päätin alkaa taas onnelliseksi ja tyytyväiseksi elämääni
Jos jotain menee pieleen ni korjataan, mut aika pitkälti se on kai asenteestakin kiinni, miten paljon mitkäkin vastoinkäymiset vaikuttaa hyvinvointiin.
Minusta oli isohko juttu Kalevassa, ja vielä kaksi kuvaakin
Vähänkö oon julkkis 
Ei vaan, en ole ylpistynyt. Mutta olipahan mielenkiintoinen kokemus. En oo ennen päässy lehteen, enkä varmaan enää pääsekään.
[q]mayah, 31.10.2008 10:55:
Perjantai 
[/q]
Tell me about it..
Eilen oli niin kivaa frendien kaa ku pidettiin cheese & wine -ilta! On vaan niin mahtavia tyyppejä ja hauskaa seuraa (safkasta puhumattakaa)
Tavallaan tää kuuluis kai eilisen puolelle, mut mieltä lämmittää vielä tänäänkin..
Hakemuksesi perusteella sinut on hyväksytty Taideteollisen korkeakoulun elokuvataiteen koulutusohjelman opiskelijavalintojen haastatteluun. (...) Sinua pyydetään osallistumaan haastatteluun omalla vuorollasi 24.5.
Ei kai enempää tarvitse sanoa.
Mä saan tänään jääkaapin!!! 
Vähänkö painun kauppaan, täytän jääkaapin ja herkuttelen koko illan -ja loppuviikon!
Tänään töissä yks mamma sanoi, että jos hän pääsisi kauppaan niin hän ostaisi enkelin ja laittais sen mun kynäkoteloon kiinni. Awwww, se on muutenkin niin sulonen mummeli kun se halailee aina
Duunivuoro uudes mestas parin viikon päästä