päivän :)

Back to häröily O

[q]KooKie, 29.10.2008 19:02:
---
wiwi, 29.10.2008 16:20:
Meijän seinänaapurissa joku soittaa päivisin tosi kauniisti pianoa. Huomasin vasta, että oon ollu jo lähemmäs puol tuntia kotona (ja koneella) enkä oo vielä laittanu musaa päälle.

Ilmeisesti joku toinen naapuri ei ole niin kovin ilahtunut asiasta, kun tämä pianisti oli liimannut ilmoitustaululle lapun, jossa toivoi että pianonsoitosta valittanut ihminen voisi tulla keskustelemaan hänen kanssaan kasvotusten. Kävin eilen laittamassa sen postilaatikkoon viestin että mun mielestä soitto on kaunista eikä se ainakaan tämän asunnon asukkaita häiritse millään lailla.

Ei kai kerrostalossa voi mitenkään asua kuulematta naapureistaan pihaustakaan? Ja ainakin päiväsaikaan on kai ihan luvallista pitää normaalielämään liittyvää ääntä.

---

Mjoo, no mua ainakin kyrsii herätä kymmenen aikaan siihen, että alakerran naapurit laulaa ja soittaa pianoa ja kitaraa. Sitä ei voi parhaimmalla tahdollakaan kutsua hyvän kuuloiseksi.
[/q]

Mä en oo kuullu naapureilta pihaustakaan kunnes viime viikonloppuna seinänaapuri rupes soittaa kitaraa ja laulamaan ja meinas tulla tippa linssiin ja piti mennä lähemmäs seinää, kun oli niin hyvän kuulosta. Tänä aamuna (tai oikeestaan puoliltapäivin) sieltä alko kuuluu pianon pimputusta. Täytyy tarkkailla tilannetta ja ehkä munkin pitää mennä laittaa lappu, että kaunista on.

Talvi ja naisten buutsit *kuolaa**kuolaa**kuolaa*

[q]KooKie, 29.10.2008 19:02:
---
wiwi, 29.10.2008 16:20:

Ei kai kerrostalossa voi mitenkään asua kuulematta naapureistaan pihaustakaan? Ja ainakin päiväsaikaan on kai ihan luvallista pitää normaalielämään liittyvää ääntä.
---
Mjoo, no mua ainakin kyrsii herätä kymmenen aikaan siihen, että alakerran naapurit laulaa ja soittaa pianoa ja kitaraa. Sitä ei voi parhaimmalla tahdollakaan kutsua hyvän kuuloiseksi.
[/q]
Joo, kyl muakin siinä tapauksessa saattas nyrsiä. Toi jannu tossa naapurissa soittaa kuitenkin ainoostaan iltapäivisin kun täällä ei tunnu muutenkaan olevan ketään hollilla. Tiiän siitä kun oon itse miten sattuu kotona, nyt lähiaikoina monesti koko päivän. Ja asun tosiaan siinä kämpässä, johon toi musisointi eniten kuuluu.

LUSH Helsinkiin! YesYesYes!!!

Muisto yhdestä jäynästä, jonka tein entisessä työpaikassani.

[q]kindertin, 29.10.2008 23:05:
Jossain bongasin nimimerkin KAKKAVAAHTO. Kummasti on hymyilyttäny tän jälkeen,on tossa nimessä sen verran potkua
[/q]

Pilailu kaupasta saa ostettua sellaista tuotetta nimeltään "KAKKAVAAHTO"

Ma olin tanaan helikopteriajelulla.

[q]Josssu, 29.10.2008 20:50:
Hirveä stressi ja mikään ei mene oikein niinkuin haluaisi, mutta ah mikä olo tuli kun kävin hietsussa juoksemassa. Sadekin yltyi vasta äsken kun pääsin kotiin.
[/q]

Kantsii kokeilla Akupunktiota. PS... Mua se ainakin auttaaa

Hirveä stressi ja mikään ei mene oikein niinkuin haluaisi, mutta ah mikä olo tuli kun kävin hietsussa juoksemassa. Sadekin yltyi vasta äsken kun pääsin kotiin.

[q]pirpeli, 30.10.2008 12:57:
Käynti hammaslääkärillä :)
Ei ollut edes reikiä, pari pienenpientä alkua tosin, mutta niistä selviää harjauksella ja hammaslangalla. Sekä tietty fluorilla ja ksylitolilla :)
Vähän se lekuri poisteli hammaskiveä, mutta sitäkään ei ollut paljolti.
[/q]

OHO. Kuinka tämmönen asia voi olla :) jollekkin??!!
..mulla lähinnä menis :( *nuha**eiei**eikä**nyyh**senkin**toktok**pökr* -osastolle.

Just jouduin menee, kun viisuri ylty niin pahaks, että tuntu sille kuin alaleuka räjähtäis irti. No menin yksityiselle, kun kunnan päivystykseen en enää uskalla.. 155e makso 15min. Ei ollu niin kauhee koettelemus, mutta hinta aivan liiaallinen. mokomat.

kylmä bisse ja Supernaturalin 5 kauden avausjakso, sillä se vkoloppu alkaa.

[q]maiu, 30.10.2008 13:04:
OHO. Kuinka tämmönen asia voi olla :) jollekkin??!!
[/q]

Mä en ole ikinä pelännyt hammaslääkäriä, koska tiedän, että se mahdollinen ikävä tunne/kipu/kipristely on vaan mun parhaaksi. Olen sitte aina pyytänyt puudutusta, jos on jotain isompaa tehty, mutta esim. tällä kertaa lääkäri oli hyvin helläkätinen hammaskivenpuhdistusraudan kanssa, eikä se sattunut lainkaan.

Kun hampaat ja suu on kunnossa, on niin paljon pienempi mahdollisuus sairastua muutenkaan.

Edit. Maksoikin vaan 33.70.

Käynti hammaslääkärillä :)
Ei ollut edes reikiä, pari pienenpientä alkua tosin, mutta niistä selviää harjauksella ja hammaslangalla. Sekä tietty fluorilla ja ksylitolilla :)
Vähän se lekuri poisteli hammaskiveä, mutta sitäkään ei ollut paljolti.

Alkoi uusi sisustusprojekti, joka taitaa viedä tämän tytön aivan mennessään :) Mutta se onkin hyvä, niin ei ehdi miettimään elämän surullisia asioita.

Kyllä tämä elämä tästä jatkuu

Naapuri treenailee taas huilunsoittoa. Ilmeisesti joku säveltreenijuttu menossa, alottaa ylhäältä ja liruttelee siitä nopeeseen tahtiin alaspäin. Kuulostaa vaan siltä, ku naapurissa katottas jotain piirrettyä, jossa joku putoaa koko ajan uudestaan ja uudestaan :D

Yks tooooosi ihana tyyppi ^____________________________________^ *hihu**plur**pihkassa**hymy**tirsk*

edit: Nii ja aamulla ollu ja tosi tosi tosi hyvin menny spinning-pumppi Oli ihan sika kivaa vetää se ja asiakkaat (lukiolaisryhmä) oli tosi tosi tyytyväisiä kyl miä vihdoinki sitten ossoon

edit2: Tuli viime tiistaina tunnilla ollu tyttö antaa positiivista palautetta ohjauksesta ja circuit radasta Taidan olla valinnu oikeen alan ^__^

Kävin optikolla näöntarkastuksessa kun on tuntunut siltä, että näkö taas huonontunut. Eipä ollut näkö huonontunut, mutta piilokarsastusta tullut hyvin pienesti ja hajataittoa tullut vähän lisää. Optikko oli kuitenkin sitä mieltä, että uusia linssejä ei tarvita kun ero on niin pieni. Ensi syksynä katotaan sitten tilannetta uudestaan. Kehotti kyllä välttämään sellasta väsyneenä tihrustelua

[q]Vampyrella, 30.10.2008 15:22:
Leffa päättyi yhteen maailman tärkeimpään sanaan. :)
[/q]
Tissit?

(sori, oli pakko)

Oma päivän :) on kaksikin asiaa joita on odotettu. Paras ystävä pääsi vihdoin kuntoutukseen ja vieläpä sinne, mihin on toivonut. Ja poikaystävä sai uuden duunin ja pääsee tuolta nykyisestä shitholesta helvettihin! Tulotkin nousee sen verran ettei ahdista niin paljon oma harvinaisen paska taloudellinen tilanne.

Hii!

Töissä on kivaaaaa :)) ja koulujututki järjestyy kai jotenki ehkä hmm.
Jos tää paskasyksy alkais vähitellen muuttua paremmaks. Edes vähän.

Vastapainona sille et "nukuin pommiin" oon ollu poikkeuksellisen tehokas tänään - tiskit hoidettu, pölyt pyyhitty, imuroitu, käyty kaupassa, vaihdettu petivaatteet, pesty kaks koneellista pyykkiä ja käyty lenkillä sateessa kumpparit jalassa *sydän*
Ihan mahti fiilis! Kylppäri pitäs viel pestä, toimittava nopeesti et naapurit ei kauheesti häiriinny...

O