päivän :)

Back to häröily O

Tänään ohjelmassa lumikenkäilyä ja retkiluistelua hiiii ja viel tosi kiva ilmakin

muumien suusta :D

"Nyt minä tunnen kutsumusta vaaka-asentoon" - Muumipappa
"Miten voi olla jano vaikka on juonut koko yön?" - Muumipeikko
"Jos minä löytäisin jostakin tarpeeksi pienen poikaystävän, niin minäkin olisin kevytmielinen"-Pikkumyy
"Vakiintunut elämä ei tarjoa minkäänlaista jännitystä" - Pikkumyy
"En ole lihava, olen täyteläinen" - Niiskuneiti
"Nämä pyöreät muodot kiihottavat minua" - Niisku
"Onpas kivaa kun talossamme on joku joka käyttää vaatteita!" - Muumimamma
Muumipeikko:"Niiskuneiti, puske kovemmin."Niiskuneiti: "Äh, uuh, äääh.. ei jaksa...."
"Oletko tosissasi? Aikooko Niisku näyttää meille härvelinsä?" - Muumipeikko
"Niiskun vehkeet toimivat aina." - Niiskuneiti
"Kun minä jysäytän, se ei todellakaan ole mikään kamelin pieru!" - Noita
"Kopeloikaa kaikin mokomin" - Posteljooni
"Lähtisitkö sittenkin minun kanssani, voisin hiukan harjoittaa ruumiinkuntoa?" - Muumipappa
"Kysy Nuuskamuikkuselta, jos sinua niin himottaa" - Pikkumyy

mä sain viran !!!!!

[q]ipe, 29.10.2008 00:05:
Kävin just koiraa kusettamassa ja löysin jalkakäytävältä 50 euroa.
[/q]

Aika hyvin

Puhelu ulkomaille kullan kanssa, ei tähän ikävään nähtävästi kuolekaan niinkun aluksi kävi mielessä

[q]Steven Hoaks, 2.4.2009 09:27:
---
sapeli, 1.4.2009 12:47:
---
Steven Hoaks, 1.4.2009 11:45:
Sain juuri tietää [size=3]pienestä[/size] ihmeestä

---

Tuleeko susta isä?

Mun päivän :) on se, et pitkästä aikaa sain töissä "pöydän puhtaaksi", ja onkin ollut kuin ylämäkeen suossa rämpimistä koko viikko.

---

Tän piti olla mun ja Katin aprillipila ja osuit naulan kantaan, mutta päivä meni jo joten tää ei ole enää niin hauska eikä juuri kukaan oikeen tarttunut tähän :D
[/q]

Tos on vaan yks vaara millä hymy saattaa hyytyä.. Koht voi oikeasti kännykkä piipittää ja tulee tekstiviesti "Aja hiljaa isi"

Labyrintti ja David Bowie <3.

Loistava palvelu jota sain soittaessani Karhu Sportswearille Naantaliin. Asia oli vähän ikävä mutta hyvä palvelu suorastaan mykisti

Joulukuussa Irlantiin. Parhaassa seurassa vielä. :)

Se että on perjantai

[q]RiD, 28.10.2008 01:33:
Tärkeä ihminen toi hyvän mielen.

Uutta vuotta odotellessa.
[/q]

[size=17]^____________^[/size]

Aaaaaawww<3 *huokaus*

jäi eilisestä reissusta reilust voiton puolelle, voitti taas blackjackissä eikä oo ees pahempaa darraa , muy bien

nii ja näki lapsuudesta tutun kaverin, 15 vuotta aikaa ettei olla nähty, tunnisti heti kuitenki

Uus tukka ^___^

Meijän seinänaapurissa joku soittaa päivisin tosi kauniisti pianoa. Huomasin vasta, että oon ollu jo lähemmäs puol tuntia kotona (ja koneella) enkä oo vielä laittanu musaa päälle.

Ilmeisesti joku toinen naapuri ei ole niin kovin ilahtunut asiasta, kun tämä pianisti oli liimannut ilmoitustaululle lapun, jossa toivoi että pianonsoitosta valittanut ihminen voisi tulla keskustelemaan hänen kanssaan kasvotusten. Kävin eilen laittamassa sen postilaatikkoon viestin että mun mielestä soitto on kaunista eikä se ainakaan tämän asunnon asukkaita häiritse millään lailla.

Ei kai kerrostalossa voi mitenkään asua kuulematta naapureistaan pihaustakaan? Ja ainakin päiväsaikaan on kai ihan luvallista pitää normaalielämään liittyvää ääntä.

Kävin tänään iltalukiossa jutskaan ja oon vuoden päästä ylioppilas jos vaan jaksan nyt pikkasen pinnistellä. Tän on pakko onnistua, oon niin iloinen siitä että sain vihdoin edes tän eka askeleen otettua.. Ehkä mustakin tulee vielä joku päivä jotain muuta ku baaripirkko*joo*

Tänään on todellakin sellanen olo, et on tullu treenattua eilen Olin ekaa kertaa Elixian Boxing tunnilla, ja illal jo täris kädet ku hiirtä liikutti vähän kauemmas oikeelle tai teekupista otti pidemmän hörpyn, ja nytkii näppiksen ja hiiren käyttäminen tuntuu lievästi raskaalta
Onpahan tullu mätettyä tarpeeks Tätä jos jatkaa kerran viikos ja viel viikottainen combat päälle, ni voipi päästä hartiavaivoista eroon

ekaa kertaa 2 vuoteen mäkeen

Jeeeeee ylikunto taas voitettu! 1,5 tunnin lenkki takana :DD *pepsodent**plur* Ei kyl ihan noin pitkää ollu tarkotus vetää, mut minkäs teet ku tuntu taas et olis voinu juosta kuuhun asti. Nyt vaan kädet ja sormet ristiin, et paikat pysyy kunnossa. Täytyy jälleen kerran myös yrittää pitää oma järki mukana tässä touhussa ennen ku oon taas ylikondiksessa. Tää viikko on kyl ollu jo tosi rankka treeniviikko ja viel pitäs huominen jaksaa.. Sit onki totaali lepoa viikonloppu

Postissa oli tullut paketti mitä odotin vasta huomiseksi! Ih
Uudet simmutkin hankin tänään, ja muutenkin hyvä fiilis. Jee! :)

O