päivän :)
jumalainen pitakebab raikkailla vihanneksilla
[q]rose, 30.1.2009 13:13:
---
Härregyyd, mulla on ihania ystäviä *pepsodent**lmao*
[/q]
Posti tuli ja mukana oli kirje Nordeasta joka sisälsi lapun jossa luki jotain tyyliin yhteistyö mastercard-pankkikorttinne on noudettavissa ylläolevasta osoitteesta...! *aplodit**juonittel*
[q]mariq, 30.1.2009 13:11:
---
---
Wow!
Vähänkö siistii. Ja viel piirtopöytä! Meillä ei oo ees koulussa sellasia käytössä. Saanhan. saanhan mä tulla joskus piirtää sillä *blinkblink* 
---
Tottakai muru 
[/q]
Härregyyd, mulla on ihania ystäviä *pepsodent**lmao*
Eka päivä ilman facebookkii takana, vittu et on vapautunu olo! 
edit: ainii ja eka päivä täl viikol ku ei vituta mikää
Sain kehuja tänään uudelta esimieheltä :)
Ja sinkkuelämää-ilta
[q]mariq, 30.1.2009 12:36:
Toinen päivän
on et haen tänään uuden läppärin
[size=9](jos jaksan kantaa sen kotiin :D )[/size]
MacBook Pro *sydän* ja samaan kyytiin viel näppis ja Aiptekin piirtopöytä 
[/q]
Wow!
Vähänkö siistii. Ja viel piirtopöytä! Meillä ei oo ees koulussa sellasia käytössä. Saanhan. saanhan mä tulla joskus piirtää sillä *blinkblink*
Kaveri toi mulle just parit liput pacifiqueen *sydän*
Lisäks saigoni loppuui parin päivän päästä ja pääsee vihdoin töihin. (Kylllä - odotan oikeasti innolla)
[q]rose, 30.1.2009 13:10:
---
mariq, 30.1.2009 12:36:
Toinen päivän
on et haen tänään uuden läppärin
[size=9](jos jaksan kantaa sen kotiin :D )[/size]
MacBook Pro *sydän* ja samaan kyytiin viel näppis ja Aiptekin piirtopöytä 
---
Wow!
[/q]
Tottakai muru
Kynttilöitä, tummaa suklaata, punkkua ja aura-juustoa
Aaaaahhh
Kylläpäs näitä nyt satelee - mutta eräs kaveri on raskaana
Tämän päivän teemana "hoida kaikki pakolliset viralliset puhelut". Sain VIHDOIN ja viimein soitettua autokouluun ja varattua itselleni paikan kakkosvaiheeseen. Pari puhelua piti tehdä, että sai kaikki ajot sovittua, mutta hengissä selvisin! Olin jo ihan unohtanut miten leppoisia kyseisen autokoulun tyypit on, molemmat opettajat alkoi jo heittämään läppää puhelun lopussa.
Erääseen työpaikkaankin yritin soittaa pariin otteeseen, mutta ei vastausta. Harmi, mutta tulipahan edes yritettyä!
Nyt voi hyvillä mielin lähteä viikonlopun juhlintaan
Näin pitkästä aikaa tyyppiä joka saa aina hymyn huuleen, mielen iloiseksi ja ennen kaikkea kesäiseksi 
Mukava 13 kilsan iltalenkki lumihangessa
On kyl pari astetta rankempaa toi lumessa juokseminen
Onneks ei tarvii enää pitkään tarpoa lumen keskellä 
Ai niih ja huomenna on perjantai, jihuu! Saa vähän nukkua univelkoja pois. Toivon mukaan pääsen myös käymään hierojalla ja parturissa viikonlopun aikana
Voitin 150 euron lahjakortin Brand Galleryyn
Mulla on sohvapöytä :) Kokosin sen itse :) En tarvinnut mitään miehiä :)
[q]Taika, 24.5.2006 08:42:
kiva ilta tiedossa!*aplodit*
pitkästä aikaa pääsee nollaamaan päänsä ja vielä hyvässä seurassa*tanssittel*
[/q]
Juappo!
Oo sit kiltisti, tai muuten!
Ollu niin ihana päivä ja katsottiin piiiitkästä aikaa ice age ja tsiisus mitkä naurut taas saatiin nauraa
sain sen työpaikan...!!!*jiihaa**aplodit*
Vaikka nää kellon ympäri menevät päivät tuppaaki väsyttämään aika urakalla ja päätä tulee hakattua seinään deadlinejen kanssa, ni kai sitä täytyy silti taas vaan todeta olevansa oikealla alalla. Mihinkään muuhun kun meikä ei tunnetusti pysty keskittymään edes puolta päivää kerrallaan.
Huaaah.*sydän*