päivän :)
Ferry Corsten : Twice In A Blue Moon - The Experience
September 11 Palace Metro Theatre, Melbourne, Australia
September 12 Hordern Pavillion, Sydney, Australia
September 26 Nocturnal Festival, Los Angeles, USA
October 10 Roman Arena, Bucharest, Romania | special guest: Lange
November 14 TBC, Rio de Janeiro, Brazil
November 21 Forum de Beirut, Beirut, Lebanon | special guest: Solarstone
December 4 SaSaZu, Prague, Czech Republic | special guest: Breakfast
December 5 Incheba Arena, Bratislava, Slovakia | special guest: Breakfast
December 11 Expo Centre, Moscow, Russia | special guest: Breakfast
December 12 Cablefactory, Helsinki, Finland | special guest: Breakfast
December 19 Expo Hall, Kiev, Ukraine | special guest: Solarstone
December 26 TBC, Ljubljana, Slovenia
*aplodit**joo*
Ohoo mikä täky ilmestyi nenän eteen

Edit: no, osoittautui olevan pelkkää stiiknafuuliaa mutta tulipas hyvä fiilis silti.
Päästiin tänäisessä toimiston uudelleenorganisointipalsussa kerrankii semmoseen ratkasuun mikä oikeesti miellyttää kaikkia
Asia on ollu tapetilla vänneltävänä ja käänneltävänä nyt kohta pari kuukautta ja aina joku on ollu sitä mieltä ettei koko jutusta tuu mitään..
Kyl kannattaa lyödä kymmenen viisasta päätä yhteen kymmenen kertaa ni johan alkaa tapahtua 
Ens kuun aikana jarjestetään tilat uusiks ja uusi vuosi alkaa kivasti viihtyisämmällä toimistolla 
Edit. Tänään ei ees väsytä niin paljon ku eilen
Syksyn ahistavin asia eli herrainkauluksen kaavoitus on tehty. Varmaanki ihan päin vittuja mut tehty silti! Haha! Oon vieläki hengissä! Maailma taipui! Minä voitin (tai ainakaa en hävinny)!
Eikä tarvinnu kärvistellä tauolla pelkkää vettä, ku ruokalantädit oli kaivanu meitä varten daim-kakkua tiskiin, namnam<3
[q]Miinapiina, 27.11.2008 11:44:
väliaikainen työtodistus on erinomainen
en todellakaan oottanut tuollasta "erään" käyttäytymisen jälkeen... (siinä on kaikki mistä on mua aina kehunut yms... oletin et kirjottaa vaan työtehtävät...)
ja huomenna sitten pikkujouluileen tallinnaan... tätä ootan, koska mukaan lähtee superihania työkamuja, joita ihan tosissaan tulee iksu ku duunit täällä loppuu. aluks harkitsin vakaasti, etten lähtis ollenkaan koko reissulle, mut kyllä mä lähen 
[/q]
tooosi hienoa!!! *sydän*
Uusi koti!
Istuin tänään tunnin pankissa säätämässä tiliasioita, mutta nyt on hyvä mieli kun ne on hoidettu
Ja ensimmäistä kertaa eläissäni kävin avaamassa säästötilin.
Eilen oli nykyisen asunnon näyttö ja tuli monta kiinnostunutta, joista kaikki teki vuokrahakemuksen! Eli pääsee tuosta asunnosta eroon niinkun toivoinkin heti ensikuun alusta tai viimeistään puolestavälistä. Vaikka olikin todella hätäinen aikataulu ja pelotti että mitenkähän käy.
Alkaa olemaan hyvä mieli, kodissa on enää omat tavarat ja enää viikko omaan muuttoon
Ihanaa ku ei sada
[q]Jinx, 1.11.2008 13:21:
Ihanaa ku ei sada 
[/q]
word! kyllästynyt kun sataa ja tuulee 20m/s jatkuvasti!
[q]mariq, 4.1.2010 12:31:
-clips-
[/q]
Toi on niin oikea asenne, sillä pääsee pitkälle *super**hali*
Ihmebantu - Laulaja
http://www.youtube.com/watch?v=indBQGMPVMs
Toinen päivän
on et haen tänään uuden läppärin
[size=9](jos jaksan kantaa sen kotiin :D )[/size]
MacBook Pro *sydän* ja samaan kyytiin viel näppis ja Aiptekin piirtopöytä
[q]mayah, 21.4.2009 08:12:
Mua kans, mut ääneen :D
Hoh ho, mikä aamu taas.
[/q]
:D
mapitas nyt, ni mä jatkan surffailua.
[q]mayah, 12.11.2007 07:15:
töitten jälkeen Reija ja Forza 
[/q]
Khyl! Voisin huitoa parit mielikuvitusolennot kappaleiksi
[q]tiiplis, 23.1.2009 09:53:
- blinikekkerit illalla 
[/q]
Uuh, blinit on NIIN hyviä, en vaan ole syönyt niitä vuosiin *kuolaa*. Pitäisköhän tehdä joku ilta...
Jess, viikonloppu *jiihaa*!
Sain (uutta) duunia, tiistaina loppuu lorviminen!
[q]Sinza, 23.1.2009 11:22:
---
Uuh, blinit on NIIN hyviä, en vaan ole syönyt niitä vuosiin *kuolaa*. Pitäisköhän tehdä joku ilta...
Jess, viikonloppu *jiihaa*!
[/q]
Tee ihmeessä, nyhän on niiden aika.
Meillä on vuosittainen perinne että tässä tammi-helmikuussa joku ilta kokoonnutaan mun vanhemmille tai mun siskolle ja syödään ihan törkeesti blinejä ja mätiä ja kaikkia lisukkeita. Niin törkeesti että meneekin melkein vuosi ennenkuin kykenee taas ottamaan uusiksi
Tänään Ouluun!
Kaveri tuli käymään kahvilla miun duunipaikalla :) Oli kiva jauhaa pasketta ihmisen kanssa johon on vasta hiljattain tutustunut
Mellu tyksii uusiin ihmisiin tutustumista ^_^
[q]lunake, 30.6.2008 15:33:
---
Syce, 27.6.2008 10:37:
---
lunake, 26.6.2008 22:52:
Huomiset treffit Savonlinnassa Kuopio miehen kanssa *pökr**hih**possu*
---
Whaaaat?! =D veti sanattomaksi*nauru*
---
Niih, tuli koettua nettideitit Savonlinnassa Kuopiolaisen miekkosen kanssa. 
Ei tullu siitä miehestä mun tulevien lasten isää, joten metsästys jatkukoon, seuraava uhri! *hih**tirsk*
[/q]
Sullahan oli jo melkein treffit toisissa sinkkuluukuissa silloisen kuopiolais-miekkosen kanssa (tosin aika hissut deitit loppupeleis, jäi melkei harmittaa)...
Onnea jatko-jahdistuksille