päivän :)
-Yhden ihmisen ajattelu vaan hymyilyttää ja tuo jännän tasapainosen fiiliksen vaikka muuten onkin paskin maanantai kuukausiin :) (tekstiviesti - iso aaaaaaaaaawwwww *tirsk*)
-Todistin itselleni olevani mies (*justjoo*), miun tuuletusikkuna irtos tukitapeiltaan ja tippu kokonaisuudessaan miun tv tason ja lampun päälle kun join aamukahvia. (Se on siis korkeen ja kapeen ikkunan alaosa ja aukee alaspäin.) Semipaniikin ja hätäpaskan jälkeen katsoin tilannetta ja totesin et miehän osaan korjata sen itse :D:D Ja tadaa, talvi saa tulla ja sade jatkua!
-Joo ja kohta teen herkullisinta munakasta ikinä niin paljon et toivon viel aamulla et en ois syöny sitä
kerranki kaikki menee suunitelmien mukaan :) hyvä joskus näinkipäin...
väliaikainen työtodistus on erinomainen
en todellakaan oottanut tuollasta "erään" käyttäytymisen jälkeen... (siinä on kaikki mistä on mua aina kehunut yms... oletin et kirjottaa vaan työtehtävät...)
ja huomenna sitten pikkujouluileen tallinnaan... tätä ootan, koska mukaan lähtee superihania työkamuja, joita ihan tosissaan tulee iksu ku duunit täällä loppuu. aluks harkitsin vakaasti, etten lähtis ollenkaan koko reissulle, mut kyllä mä lähen
isi soitti<3
ja muutenki on ihan kivaa!
Tuli sellanen nostalgia-trippi, et huhhuh <3
Jaahas, se olis sitten Turku suuntana tänään.
Hello Turku, here I come!
joku oli käyny laittamassa havis amandan hylkeille punaiset lelunenät :)
Aurinko
On sitä jo odotettukin tässä sateen keskellä.
Ja musiikki tietysti *sydän*
Ja olokin on jo parempi.
[q]SyndroDome, 26.10.2008 17:07:
Broidit puntilla (tm) 
[/q]
+1
Löysin kahvinkeittimen takaa keksejä. Luulin syöneeni ne loppuun.
Aurinko.
Löysin poikaystävän koneelta Kukan Dub Lagania, jota se on kaiketi saanut kaveriltaan muun sälän mukana. Jollei se sitten diggaile vaan näennäisesti punkkia ja hardcorea ja kuuntele tätä multa salaa?
Joka tapauksessa, mukavat sadepäivän hiljaisen illan jamit. :) En aio vahingossakaan tehdä mitään hyödyllistä. (Ihan ku se ois yleensä vaatinut hirveesti yritystä.)
Löysin tupakkaa kaupasta
käytiin katsomassa eilen unelma-kämppää Viiskulmassa
- Operaatio "säkit alas" onnistui vallan loistavasti :D
- Löysin systerille helposti ja nopeesti upeen joululahjan mistä tiedän sen tykkäävän
- Tänään oli paljon parempi päivä kuin eilen
- 6 päivän päästä on Hämeessä ja koko perhe on koolla <3
- Elämä. *sydän*
Oli ihanaa lasagnea *sydän*
Kävin lääkärillä ottamassa parit rokotteet ja juttelemassa malarialääkityksestä - nyt ollaan taas yhden askelen lähemmäs Goanreissua.
ei ollut darraa kun heräs, vaikka eilen meni aika rankasti viihteen puolelle
ja huomenna bileisiin!!
*sydän**sydän*
Kävin just koiraa kusettamassa ja löysin jalkakäytävältä 50 euroa.
Hyvä fiilis!
Duunis kymppiin (menee mukavasti kuunnellessa tikuttelua ja tehden manikyyriä), jonka jälkeen alkaa vapaapäivä, ja mä tiedän että mulla tulee olemaan hauskaa. Jee :)
Thomannin setä oli laittanut mulle CDJ-400 dekin postiin.
Tässä fiilistelen.....aamu 5 ja 8 töihin...