päivän :)
Onpahan taas jotain mitä tavoitella.
[q]thomas, 16.9.2008 10:17:
---
Raver71, 16.9.2008 09:58:
Netti toimii taas. Eilinen oli tuskaa... Ilman nettiä, kiitos soneran. Mutta loppu hyviin, kaikki hyvin.
---
tais olla koko suomen soneroilla sama homma.
[/q]
Juu, aika tarkkaan taisi olla. Yrityspuoli oli vissiin säästynyt katkolta jos oikein olin ymmärtänyt.
-Huh huh! Kyllä kannatti raahata itsensä puoliväkisin spinningiin -ohjaajana oli joku suklaasilmäinen espanjan lahja spinningille, ruskettunut, lihaksikas enrique-iglesias-potenssiin-monta!
...mä toivon, että pyörälle roiskuneet pisarat oli hikeä otsalta eikä kuolaa...
[q]anniharha, 27.6.2008 23:34:
Moi oon Ramborella!
Ei hysteeri, parasta ikinä :DD Ja nymmennäääännnn -->
[/q]
Mullakin on aika Ramborella-fiilis, tai pikemminkin Ramparella tän festaroinnin jälkeen :D
(Olettaen siis, että selviän hengissä vielä tästä päivästä. Ollut aika yliloistavaa seuraa, ja nyt on pyllykin niin saakelin kipeä... *nauru*)
Uus auto
Tylsyyttäni poljin crossarilla 5km pikalenkin :D
Takana jopa kaikkien aikojen hienoin terassiviikko (osa käynneistä kahvi-, osa muulla linjalla) 
Keskiviikko: uusi hieno Robert's Coffeen terassi Aurinkolahden rannassa
Torstai: Meritalli/Mestaritalli Töölössä
Perjantai: Kuningassoundi ravintola Helsingen terassilla, Vanhakaupunki
Lauantai: rav. Pihlajasaaren terassi, Emma-laivan kattoterassi/Danceteria Loveboat
Sunnuntai: Kutosen terassi, tietty!
Tänään ei terassikelejä niin kaipaakaan.
[q]Late, 19.1.2009 21:39:
Pasila <3
[/q]
*piis**pepsodent*
Kyösti Pöysti: "Mua pelottaa niin että mun päässä soi tekno!" =DD
Oli kyllä timanttinen aloitus pasilan kakkoskaudelle <3
tänään alkoi lapsivapaa viikko! Tytsy lähti mummolaan tänään viikoksi! Ikävä tulee mutta täytyy ottaa irti kaikki mitä saa. Näitä sattuu kohille kerran kaks vuodessa.
+ et tuli kaverin häistä kiitoskortti joka oli kaunis ja meistä pari kuvaa joihin olin kyllä tyytyväinen:D
Rauno Repomies is back
Kesä alkaa nyt sit tästä..*hymy*
mut on kyl vähän "haikee" fiilis ku pitää jättää p-k seutu kesäks, työharjottelupaikka kun on muualla..jää klubbarikin vähemmälle kesäks, mut syksylllä taas pääsee takas kouluu..*justjoo* sanoiks mä ton..
ehkä tää biisi kuvaa tänhetkisiä tuntemuksia...
http://www.youtube.com/watch?v=-c1uGaxSBHk *sydän*
[q]Janisa, 16.9.2008 21:19:
Aika ihanaa!
Silloinhan tommoset just tapahtuu kun vahiten odottas. 
P.s. Sun tarinalta puuttui loppu; mita vastasit? 
[/q]
No vaihdettiin me numeroita
Taisinpa saada päätetty gradu-aiheen. Jatkan varmaan kandityötäni, joka kertoo pääkaupunkiseudun asenteista katutaidetta kohtaan. Toi tapa millä Stop töhryille -kampanjan 10v synttäreitä juhlitaan saa mut kihisemään raivosta. Tekis todellakin mieli kartottaa aihe läpikotaisin ja katsoa mikä mättää/ei mätä..
vakuutusmyyjä 
alkoi hommaamaan mulle töitä!
Just salilla puhuttiin kaverin kanssa siitä, kuinka sinkkuna olo on outoa kun ei uskalla lähestyä ketään tai oikeastaan ei haluakkaan.
Miehet kyllä tulee juttelemaan sitten kaatokännissä, mutta että ai että jos esim salilla joku mies tulisi juttusille..
Lähdin sitten salilta ja eikös hetken kuluttua joku mies tullut sanomaan, että hänen oli pakko tulla pyytämään mua kahville
Hahah ihan uskomatonta.
Jes!!!
Paperit kampasta tehty ja asunto olis nyt sitten oottamassa kun taalta palaan! 
48 paivaa...
[q]Josssu, 16.9.2008 20:03:
Just salilla puhuttiin kaverin kanssa siitä, kuinka sinkkuna olo on outoa kun ei uskalla lähestyä ketään tai oikeastaan ei haluakkaan.
Miehet kyllä tulee juttelemaan sitten kaatokännissä, mutta että ai että jos esim salilla joku mies tulisi juttusille..
Lähdin sitten salilta ja eikös hetken kuluttua joku mies tullut sanomaan, että hänen oli pakko tulla pyytämään mua kahville
Hahah ihan uskomatonta.
[/q]
Aika ihanaa!
Silloinhan tommoset just tapahtuu kun vahiten odottas. 
P.s. Sun tarinalta puuttui loppu; mita vastasit?
Pasila <3
tähän päivään kyllä tiivistyny paljon hyvää 
ei tarttenu mennä lääkäriin ku oliki jo parempi olo, sain tehtyy paljon maalaus-pohjatöitä kämpillä, vein verotoimistoon asuntolainakorkopaperin ja sain kuulla et maksan vaan 7% veroo loppuvuoden 
sitten tuli deecom-kimppatilaus! ja tein mainion mainiota omenapiirakkaa 
ainiin ja sitten siinä piirakanteon ohessa joku patu soitti ovikelloa joka toi mulle paketin, sielä oli kaikkia nivean tuotteita niinku suihkugeeliä ja vartalovoiteita yms. ihmettelin et mikä se oikeen on kun en oo mitää tilannu mistään, mut sielä oliki lappu että "onnea voittajalle! -kauneus&terveys-lehti"
kiva ylläri. tainnu joskus johki arvontaan osallistua.