päivän :)
kaiken ikävyyden keskellä mussu piristää aina *sydän*
Olin ajoissa koulussa, tein ahkerasti töitä ja sain aamulla alotetun duunin loppuun etuajassa :) wihii :D Luulin olevani ainut joka lintsaa ja nukkuu päivät mut juttelin muutamien koulukavereitten kaa ni sitä on muillakin liikkeellä
Joo ja enää viikko joululomaan <3 ehanata.
Suokki *sydän*
Töistä pois, ja tunnit on jo yli 20 plussalla ^_____________^
Se tarkoittaa vaan sitä, et ens viikolla on jo ne kolme päivää täynnä mitä tarvin joululomaksi ^__^
Joka tarkoittaa sitä, et itsenäisyyspäiväviikolla mulla on mahollisuus liukua mukavasti, kun Vilmakin täällä :)
Ai vitsit :)
-Perjantai
-Koulussa ohjelmassa animaation editointia 
-Itsetunto erittäin kohdillaan 
-Tästä ei voi tulla kun loistava päivä.
Systeri on kahden tunnin päästä Suomessa! *sydän* :')
rankka työviikko takana.aah. loppu viikko taas ihanasti vapaata. kerkee paikat kuntoutua taas ens viikon työrupeamaa varten. iloisuutta lisää toi kun kotiin pääsin nähdä koiruli vastassa kotiovella yhtä iloisena kuin aina.*nauru*
Hakemaan tyttöystävä lentokentältä! :)
Mun mutsi on maailman paras =) Se sano puhelimessa että oli ostanu mulle kynsilakan ja kun kysyin että minkä värinen se on niin se vastaa:"Noo en mie oikein tiijjä kun ei tää oo punanen mut ei tää oo ruskeekaan, et en kyl osaa sanoo minkä värinen tää on". Ni se oli kultainen
Oli pakko kysyy että etkö oo ikinä kuullu sellaisesta kuin kulta :D
-Me ostettiin Inkan Aarre
Voisimpas mennä jopa pelaamaan sitä. Kivaa, uus lautapeli *sydän*
-Saadaan myös uus sohva ja sohvapöytä täl viikol 
-Seuraavan kerran vasta perjantaina töihin ja klo 17
Vihdoin saan levätä!
Toivo
ahhh kullan loman takia auto alla töissä, se voi tarkoittaa vain yhtä asiaa: sushia lounaaksi o/ <3
ei täältä otaniemestä oikein ikinä julkisilla viitti lähteä mokomaa metsästämään, mutta autolla onnistuu jeee!
Loistava viikonloppu.
Olin Tampereella ja nyt olen täysin rakastunut kaupunkiin ja haluun muuttaa sinne! <3
Perjantaina oltiin vasta illalla perillä ja mentiin 1 siiderin jälkeen suoraan nukkumaan. Lauantaina oli aivan mahtavaa, klo 12 aikaan Särkänniemeen Delfinaarioon ja kaikkiin laitteisiin. Aurinko paisto ja oli muutenkin mahtavaa. Illalla mentiin Salud- nimiseen ravintolaan syömään ja ruoka oli hyvää ja palvelu mahtavaa (sai tyttö erittäin hyvät tipit). Ruoan jälkeen suunnattiin vielä juuri avattuun italialaiseen viinibaariin ja saatiin juoda ihania viinejä mitä alkossa ei myydä. Viinibaarin jälkeen melko humalaisissa merkeissä lähdettiin poikaystäväni kanssa etsimään tissibaaria, mutta kaikki olivat jo menneet kiinni. Suunnattiin vielä London nimiseen baariin missä tutustuttiin paikallisiin, loistaviin ihmisiin.
Seuraava päivä oli aivan kamala. Karsee krapula. Tänään onneksi jo parempi!
Mutta olipas mahtava viikonloppu ja aivan ihanaa oli päästä pois PK- seudulta.*joo*
58 päivää enää :)
Kahden viikon loman jälkeen taas duunissa...luurit päähän ja musat täysille ja töitä painamaan. Kyllä hermot lepää, kun saa tehdä jotain hyödyllistäkin vaihteeks.
Vois sanoa, että aamupäivän suoriutumiseni oli varsin kunnioitettavaa. Jännitys laukeaa ja viikonloppu kajastaa.
[q]Vampyrella, 28.5.2009 17:29:
---
Onnea puurtajalle, joka lähti kotio vääntämään lopputyötä kun muut lähti bilettämään!
Ahkerointi palkitaan. *joo*[/q]
Kiitos, kyllä se alkoi olemaan aikakin saada tuo valmiiksi.
Elämä voittaa jälleen, ihanaa. Enää pikkasen hönö olo (kiitos elämäni darran), tai sitten se on vaa orastavaa flunssaa.. Saa nähä, mut pääasia on et se kamala olo on poissa.
Tänään töihin tienaamaan sunnuntaitunteja 
Muutenkin ihan jees fiilis.
Taina *sydän*
+ Johanna *sydän*
En ole ostanu yhtään röökiaskia tänä vuonna. 
Muutenkin oon huomannu että mulla on ollu sama maxi aski jo marraskuusta lähtien josta viel kymmenisen röökii jäljellä joten eiköhän mun polttamiset ala olla siinä. Ehkä hermoaskin ostan varalle pahoja päiviä varten mut muuten ei kyllä enää vain maistu. Positiivistä tässä on ollu myös sekin et ukko ei jaksa mennä enää yksin röökille kokoajan niin silläkin on vähentyny polttaminen jo puolella. 
Muutenkin tänään on ollu hauska päivä, Kia on hoilannu mun ja ukon kanssa koko päivän tuiki tuiki tähtönen..*nuotti* Ehkä alan saamaan Kialta armoo jo Taiskan Mombasasta... ehkä... *justjoo**nauru* Sitä kun kuunellaan vieläkin miltei jokatoinen päivä vieläkin.. 
Aivoton on kohta suomessa 
Pitää laittaa aivot kasvamaan häntä varten