päivän :)

Back to häröily O

Tein niin hyvän opinnäytetyön suunnitelma, että koko luokka ja opettaja meni sanattomaksi!

[q]Josssu, 16.9.2008 21:24:
---
Janisa, 16.9.2008 21:19:
Aika ihanaa! Silloinhan tommoset just tapahtuu kun vahiten odottas.

P.s. Sun tarinalta puuttui loppu; mita vastasit?

---

No vaihdettiin me numeroita
[/q]

Muistakin pitaa sitten meidat kaikki ajan tasalla mita tapahtuu!!!

On vaan hyvä päivä! Odottelen tietoa milloin saan kisupojan omaan kotiin*sydän*, viikko jo puolessa välissä, kivat syyssäät jne.

Taidan saada lähiaikoina jotain ihan älyttömän hienoa!

oon ollu ihan ylitehokas tänään töissä ja kotona, kaikki kodinhengettären hommat hoidettu ja kello vasta reippa neljä :)) saa siis lööbailla loppupäivän... tai vois harkita kyl matkaa ulos koska sää kerrankin on loistava <3

pääsee testaan tänään noita karvasia käsirautoja <3

[q]domi, 31.12.2009 09:24:
Kassaneiti (jolla oli ihan kivat tissit) toivotti hyvää uutta vuotta :)
[/q]
:D:D:

*hihu**hihu**hihu*

[q]SyndroDome, 12.12.2008 18:35:
- Hauska treeni med marcus :) -Team testo-orkesteri-

- Viikonlobbu!! Jes loppuhan se tääkin viikko vihdoin! Enää 10 duunipäivää jäljellä

- Ens yönä saa nukkua niin paljo ku maittaa!!

= AWESOME
[/q]

Sekä:
Uus mukava duuni, reissu ja kullan kainalo lähenee. Jotenkin ikävä/odotus ei paina niin paljon kun se palkinto on jo lähellä
Plus että sain viimein mun HTPC systeemit nippuun vanhan koneen kilahdettua tossa hetki sitten. Vanha kovokin oli ehjä ja nyt on kiva surffailla taas soffalta isolla näytöllä

Tapaan tänään yhen kivan pojan *pepsodent*.

Teinpä tuossa juuri itse poimituista suppilovahveroista piirakan ja perjantaina on työhaastattelu Kaarinan nuorisotoimeen vakituiseen nuoriso-ohjaajan paikkaan.

PS. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Tänään tulee sänky ja pesukone!
Ja saan ehkä jopa nukkukaverinkin viekkuun.

[q]Ober, 17.9.2008 18:04:
mun muuttosuunnitelma ausseihin näyttää päivä päivältä valoisammalta! :)
[/q]
I SOOOOOO FEEL YOU!

Toivottavasti asiat etenee yhtä hyvin kun täällä suunnalla tuon muuttamisen kanssa!

mun muuttosuunnitelma ausseihin näyttää päivä päivältä valoisammalta! :)

[q]pirpeli, 17.9.2008 18:50:
Teinpä tuossa juuri itse poimituista suppilovahveroista piirakan ja perjantaina on työhaastattelu Kaarinan nuorisotoimeen vakituiseen nuoriso-ohjaajan paikkaan.

PS. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
[/q]
Oi oih *sydän* Mieki haluun sienipiirakkaa! Ehkä vknloppuna tulenkin poimimaan sinne Turun mettiin ihan ite
Ja onnee haastatteluun!!

Lopputili tuli otettua ja uusi työsopimus tehtyä.

[q]UnityF, 29.5.2009 09:21:
Sit ihmetyttää kun kortin raja on 1000e niin miten sil on 1500e pystyny vinguttaa, eikö asiakkaan käyttämä korttiraja olekkaan muuta kuin lumeena siinä?

[/q]

Jos se laskutuskausi on vaihtunut siinä välillä....?

Eiku joo...mihkäs se siitä nollauuu jos ei oo mitään maksanu...

tursajaiset *känni**jiihaa*

[q]Rivakka, 5.5.2007 23:15:
Oliko Rikospaikka käynnin arvoinen? Itseäni kiinnostais ainakin jonkun verran, mutta kun ei oo kuullu siit viel mitään...
[/q]

Oli se mulle ainakin neljän euron arvoinen. Pari tarinaa järkyttikin, esim päälle kolmekymppisen tekemä 4-vuotiaan raiskaus ja sen jälkeen pahoinpitely. Muutenkin, aika raaka ollu tuo "kivikausi" (kuten aikasemmin sanoin). Oli myös mielenkiintoista nähdä kuvista sen aikaista Helsinkiä, kulkuneuvoja ja paikkoja mitkä tunnisti.
Kyllä mä suosittelisin.

O