päivän :)
Ihana ja rentouttava loma takana ja oikeesti kiva olla töissä :)
Oli hyvä ja tehokas jumppatunti tänään. Ja töissäkin on ihan kiva olla*hihu*.
- Hauska treeni med marcus :) -Team testo-orkesteri- 
- Viikonlobbu!! Jes loppuhan se tääkin viikko vihdoin! Enää 10 duunipäivää jäljellä 
- Ens yönä saa nukkua niin paljo ku maittaa!! 
= AWESOME
[q]Freja, 21.11.2008 09:39:
Se ois niiku perjantai. Kiva viikonloppu edessä.
[/q]
Sama täällä
[q]jukebox, 28.5.2009 22:38:
Kalinaisen käsittämätön teksti..
[/q]
Ei hyvää päivää! Aamun totaali repeeminen!
Mitä tähän nyt voi sanoa?
[q]ezzy, 20.7.2009 08:57:
Kahden viikon loman jälkeen taas duunissa...luurit päähän ja musat täysille ja töitä painamaan. Kyllä hermot lepää, kun saa tehdä jotain hyödyllistäkin vaihteeks.
[/q]
täällä samat fiilikset, mutta tosin kolmen viikon loman jälkeen. Hermot tosiaan lepää kun on just vetäny ihan HC muuttoruljanssin viikonloppuna loman lopetuksen kunniaksi.
Töissä on muutama hassu tyyppi mun lisäksi, pomokin lomilla niin voi ottaa pari viikkoa ihan lungisti täällä ja purkailla sähköposteja rauhassa aaaahhh
Lunta sataa ja aurinkokin näyttäytyy välillä *sydän*
Ja muutenkin hymyilyttää.. Vielä kun yskä saatais pois niin se olisi siinä
[q]Cjet, 13.9.2006 18:56:
No elämän pieniä positiivisuuksia välil..
Mitäs muutakaa mä tänne kirjottaisin? 
[/q]
"Napit on loppu, jee" 

[size=7]eiku oikeesti, se on hyvä asia koska antibiootit ei oo kivoi[/size]
Nettiradio on nyt laillisella pohjalla :)
Kesäloma
[q]jukebox, 28.5.2009 22:38:
-klip kalunaisen teksti-
[/q]
ROFLWAFFLES :DDDDDDD
päivän :) - pääs pois töistä
En saanut yöllä unta, ja päätin nousta sitten hetkeksi valvomaan. Siivoilin vaatteita kaappiin ja tein eväitä ja kaikkea muuta arkista ja tuntui, että olisin herännyt jostain horroksesta. Tuli aivan älyttömän hyvä fiilis yhtäkkiä, monen viikon tai jopa kuukausien jälkeen.
Aamulla kello herätti kello 7:15 ja jostain ihmeen syystä olin aivan pirteä ja lähdin töihin. Olen tämän viikon muina päivinä aloittanut työt aikaisintaan kello 10 jälkeen, kun on jotenkin ollut niin hankala nukkua ja muutenkin masentanut/ahdistanut. Ihana olo tänään, ihana hyvä päivä kaiken tän mustan keskellä. Tätä tarvitsinkin todella. *puuh*
Tanaan takas kotiin.
Broidi lähtee sittenkin japaniin! 
Nyt on lennot ym maksettu ja hänen pitkä unelma toteutuu. 
Varoituksen hönkäys:
Kannattaa oikeesti miettii mitä ostelee netistä luottokortilla kun broidilta varastettiin netinkautta sen kortin nro ja vingutettiin 1500e. Koska hän ei huomannu sitä kun kortti oli kokoajan kuitenkin lompakossa ja hän meni hoitaa pankkiin muita asioita niin ei ollu kivaa huomaa 1500e laskun joka oli jo erääntymäs. Broidi joutu itse maksaa ton summan 3kk sisään et luottotiedot ei menny.
Tekijästä ei oo luonnollisesti tietoo ja harvemmin noi kai jääkään kiinni.
Broidille ei korvattu tota summaa koska hän ei ollu sulkenu korttii heti kun se nro oli varastettu..
Ihan kun se joku nyt tuliskin sanomaan "hei mä käytän nyt sun korttii" 
Sit ihmetyttää kun kortin raja on 1000e niin miten sil on 1500e pystyny vinguttaa, eikö asiakkaan käyttämä korttiraja olekkaan muuta kuin lumeena siinä? 
Mut nyt toi hässäkkä on maksettu, vaikka omasta pussista ja niin lomapläänit pääsee käytiin. vähänkö oon iloinen toisen puolesta et pääsee matkalle, kun toi laitto sen verran pari kk sitten sapettaa.
& Kia saa (minä saan *pepsodent*) niin ison totoro pehmon.
Viikonloppu! Tulee tarpeeseen päästä lepäämään, kun flunssa on vetänyt mehut niin pois... Ja se että DGR-kurssi meni läpi TODELLA hyvin
eikä sitä tarvi taas kahteen vuoteen miettiä.
[q]Super-Kerttu, 29.5.2009 07:14:
---
jukebox, 28.5.2009 22:38:
Kalinaisen käsittämätön teksti..
---
Ei hyvää päivää! Aamun totaali repeeminen!
Mitä tähän nyt voi sanoa?
[/q]
joo-joo, siis aivan hirveetä usvaa.
mä hajoon VIELÄkin, kun ks. luen. 
mut hei: sentään pääsit "vähällä" (sikäli tuota ilmaisua nyt tässä yhteydessä uskaltaa käyttää?) sitä perskuonaa, kun sattuu jo mainitussa painoksessa valumaan 2,5 sivun edestä. tuon kaltaiseen nolouteen, lööppien TUHLAUKSEN osilta ja vieläpä ilmaisjakelun kohdalla kykenee vain kotimainen toimitus, joka jo sinällään kertoo karua kieltään lähes masentavasta mukahauskasta tätä tyhjänpäiväistä aikaa elettäessä.
Se ois niinkun öbauttiarallaa 32 tuntia niin mulla lkaa loma
[q]Syder, 29.5.2009 09:35:
---
jukebox, 28.5.2009 22:38:
-klip kalunaisen teksti-
---
ROFLWAFFLES :DDDDDDD
[/q]
tosta ei pane paremmaks enään muu ku: örvelökännisten turistien karaoke ulvominen purkeli suupielistä valuen.
Saan kädet taas melkeen lattiaan :) Vielä särkee jos istuu kauan, mut kärsii silti istua ees hetken.
Perslihakset on tosin kipeenä, kuulemma iha normaalia et muut lihakset jännittyy ku yks paikka kipeenä.
Kävin myös tänää ostaas anatomisen tyynyn, vai mikä toi ny o. No, silti, sellane astetta parempi :D
Kyl tää tästä taas :)