päivän :)

Back to häröily O

Pulut pitää viehättävää ääntä.

Mentiin kultsin kanssa Sellon elokuvateatteriin. Mietittiin tiskillä parin elokuvan välillä ja sitten tuli yksi mukava mies ja kysyi haluammeko ilmaiseksi elokuvaan nimeltä [iso]Korkein Oikeus[/iso]. Tottakai otimme tarjouksen vastaan ja kuuntelimme ennen elokuvan alkua vielä mielenkiintoisen puheen. Saimme ilmaiset popcornit ja limskatkin.

Elokuva oli todella hyvä! Ei mikään amerikkalainen massaleffa, vaan suomalaisten nuorten talkoovoimin tekemä elokuva. Erittäin mielenkiintoinen kuvaus päihteistä ja niiden vaikutuksen alaisena olemisesta sekä hengailu-elämäntyylistä ja pohdiskelusta. Suosittelen kaikille!!

Menkää pian, koska näytöksiä on ilmeisesti enää 5 kpl!

[q]Ober, 17.9.2008 18:04:
mun muuttosuunnitelma ausseihin näyttää päivä päivältä valoisammalta! :)
[/q]

MMMTÄH?

Kotona ajoissa. hyvä mä!

[q]Vampyrella, 18.9.2008 06:58:
---
Freja, 17.9.2008 07:58:

Kaupas oli satsumoita!
Vähän vihreitä tosin, mut oli silti

---

Oh mi god, missasin ne ainakin eilen! Pitääpä siis tänään käydä uudestaan kaupassa, kun kerrankin ehtii kunnolla. :) Eilen olin niiiin ahkera kun yövuoron päätteeksi jaksoin raahautua silmät ristissä vielä arvauskeskukseen, apteekkiin ja ruokakauppaan! *pökr*

[/q]

Meidänkin kauppaan oli eilen ilmestynyt satsumoita! Pieniähän ne oli, mut pirun hyviä..On syksyssä ja talvessa edes jotain hyvää!

[q]minsca, 17.9.2008 23:18:
varasin just hetki sitten thaimaan matkan*sydän**plur**hihu*
[/q]
jes jes jes!!!! kohta ollaan jo menossa

[q]Verano, 14.5.2007 20:50:
Hei tarviiks aina tulla mainostaa kun on harrastanut liikuntaa!

[size=8]Oon vaan tenniskyynärpäinen kade[/size]
[/q]

No ku liikunta on kai se ainoo joka saa suupielet ylös! :D

Ja ainii - mä löysin tänää jostain ihmeestä vatsalihasvoimia

Tarjottiin töitä :) Ny pitäis vaa päättää, että pystyiskö vielä siihen suuntaan repeämään.

[q]Super-Kerttu, 18.9.2008 07:05:
---
Vampyrella, 18.9.2008 06:58:
---
Freja, 17.9.2008 07:58:

Kaupas oli satsumoita!
Vähän vihreitä tosin, mut oli silti

---

Oh mi god, missasin ne ainakin eilen! Pitääpä siis tänään käydä uudestaan kaupassa, kun kerrankin ehtii kunnolla. :) Eilen olin niiiin ahkera kun yövuoron päätteeksi jaksoin raahautua silmät ristissä vielä arvauskeskukseen, apteekkiin ja ruokakauppaan! *pökr*

---

Meidänkin kauppaan oli eilen ilmestynyt satsumoita! Pieniähän ne oli, mut pirun hyviä..On syksyssä ja talvessa edes jotain hyvää!
[/q]

Syyspiristys!

Bojutsu *sydän*

Hihih, sain selvitettyä yhden kimurantin keikan missä tuntui siltä että siinä piti kunnon salapoliisisarjojen kaavan mukaan haastatella ensin kaikki osalliset ja sitten vielä jututtaa paria kertaalleen että keksi ratkaisun, ja sitten kaikki palaset loksahtelikin paikoilleen. Siinä säästyi firmaltakin rahaa koska tuo oltaisiin meiltä reklamoitu tuo lähetys, eikä varmasti olisi itsestään selvinnyt.

Muutenkin tuli jo yhdeltä asiakkaalta kehut aamulla kun olen jaksanut pitää heitä ajan tasalla yhden keikan suhteen vaikka se ei olekaan vielä selvinnyt.

On hyvä fiilis siitä että vaik täällä istuu niin suuren osan elämästään niin ainakin on ihmisille hyödyksi.

Tein ihan hirmukivoja kirpparilöytöjä taas Ei edes pitänyt ensin lähteä, kun on vähän kipeä vieläkin, mutta onneksi tuli mentyä!

[q]tiiplis, 21.11.2008 11:12:
Kesäloma
[/q]

samis :D

tänään olin Hietsussa <3

Ei ihan tämän päivän asia mutta kuitenkin meille syntyi dj darknesin kanssa ihana pikku poika 16.9.08 hymyilyttää vaan joka päivä

[q]Vampyrella, 18.9.2008 19:54:

...Niin, ja pakko mainita vielä erikseen, että aamulla tuli hyvä mieli bussissa töihin mennessä, kun vieressäni istunut poika ojensi lukemaansa lehteä mulle hymyillen. Kieltäydyin kohteliaasti, kun ei huvittanut lukea, mutta tuli silti hyvä mieli. Suomessa kun niin harvoin tehdään ystävällisiä elkeitä tuntemattomille. :)
[/q]
Mulle tuli tollanen samanlainen fiilis tänä aamuna junasta noustessa, kun näin nuoren miehen lähtevän juoksemaan ihmisvilinässä kärryjä työntävän naisen perään. Kärryistä oli tippunut pienet pinkit lapaset :)

Oma päivän :) on se, että voin pitkästä aikaa olla tyytyväinen itseeni. Sain hankittua melkein kaikki tämän jakson tenttikirjat ja jopa aloitettua yhden niistä lukemisen. Suureksi yllätykseksi kirja osoittautui erittäin mielenkiintoiseksi (ja harvinaisen helppolukuiseksi). Muistin taas miksi opiskelen tätä alaa.

Lisäksi mulla on jonkinlaisia tulevaisuudenvisioita ja pysyin tänään luennoilla hereillä.

Uuden fillarin sain alleni, oli se taas mukava päästä vähän sotkemaan teitä pisin. Seuraavaksi pitää ootella, että polkuja alkaa tallaantumaan metsään (lumeen siis) jotta pääsee sinne ajelemaan.

Jotenkin vain ihan sairaan hyvä fiilis :)

-Tänään töistä nikkiin klo.12.
-Sain ihan sairaan halvalla hotellihuoneen v-lopuksi aivan Jyskälän ytimestä, Kauppakadulta. S-kortille kiitos :)
-Edessä toivottavasti nasta viikonloppu Jyväskylän yöelämään tutustuessa & erästä tärkeää kaveria nähdessä.
-Lauantaiksi liput stand-up koomikko Flip Schultzin keikalle Jyväskylässä.
-Viikolla vaivannut & vituttanut flunssa lähti yhdellä saikkupäivällä.

Toivottava vain ei tule mtn takaiskuja.

Viikonloppu edessä *hihu**iloinen*

netti toimii taas .. 3 viikon tauon jälkee :D

Sain oikein kukkasia, ihanaa kun joku muistaa

O