päivän :)

Back to häröily O

Tänään varmistu uus työpaikka. Nyt onkin sitten suunnitelmat selvillä ainakin kolmeksi seuraavaksi vuodeksi, todennäköisesti paljon pitemmäksi aikaa. Tuntuu hassulta kun tähän asti on suunnitellut max. 3kk elämää eteen päin.

[q]nomic, 12.8.2008 13:28:
Pelin pullonkaulat löydetty: fps: 18 -> 49 kaiken krääsän ollessa päällä. :)
[/q]

fps: 98~103 levossa, ja jatkuva lataaminen: 92. ^^

[q]tiiplis, 14.8.2008 18:04:
[size=26]ENÄÄ YKSI JÄLJELLÄ WOOHOOOOOOOOO[/size]
[/q]

[q]Zeratul, 14.8.2008 19:14:
---
nomic, 14.8.2008 14:42:
Vuokrasopimus uuteen kämppään tehty. :)

---

Mihis oot muuttamassa? Tuun sit koputtelee ikkunan taa.
[/q]

Toiselle puolelle Myyrmäkeä. Siellä ne saatana vastustaa, mutta minä menen pitämään kuria! >:j

Okei, saat ruoskia myös...

Tänään nään pari ihanaa ihmistä, käväsen salilla ja illalla Julma Henri *hymy*. Eli kiva ilta tulossa.

[q]rose, 14.8.2008 23:01:
Ensinnäki oli tosi kivaa kerätä äitin kanssa vattuja ja toisekseen: huomenna on vika työpäivä!! Sit alkaa auvoisa opiskelijaelämä!
[/q]
Usoks mua, jos sanon ettei se opiskelijaelämä ole niin auvoisaa? Mä oon opiskellut vuoden ja käynyt samalla duunissa ja aina kun olen päässyt töihin, on tullut sellanen "ah, lepoa aivoille"-fiilis. :D Mutta vaihteluhan se on, mitä ihminen kaipaa.

Illan teema: Metalliterä, Raiko no Ken ja Tokagure rÿu kenjutsu.

*sydän*

Olen ollut täsmälleen 50 päivää täysin terve nielurisaleikkauksen jälkeen En ole kolmeen vuoteen ollut näin montaa päivää putkeen terve.. ei flunssaa, ei nuhaa, ei -MITÄÄN- flunssaan viittaavaakaan. Ainot mikä harmittaa on se, ettei mulle kerrottu nielurisaleikkauksesta jo vuosia sitten..

Kutsu vanhan työporukan kans laivalle :)

[q]rose, 30.12.2008 20:17:
Bussissa saavuttamani valaistuminen siitä kuinka onnellinen oikeasti olen tällä hetkellä
[/q]
Tommoset on hienoja havaintoja ain välil

Mun eilisen :) on uudet saappaat Löysin just semmoset mitkä oon halunnukin, korvaamaan vanhat jotka on jo aikalail aikansa eläneet.. (*uuh*)

Tän päivän :) on illan juustoinen seurapeli-ilta ystien kans
Ja mahdolliset jatkosuunnitelmat

spider pig

Istuin äskön erään katukeittiön pihalla juoden papaya shakea ja teetä. Vähän aikaa kun olin siinä istuskellut niin huomasin, että vastapäisen kadun raflasta joku paikallinen tyttö "huito" mulle jotain. Se oli siellä ilmeisesti duunissa, vaatetuksesta päätellen. Aloin sitten tarkemmin seuraamaan, että mitä se mulle oikein huitoo.. Hetken kun olin sitä sen body languagea ziigaillut niin hogasin, että se "piirsi ilmaan" sydänmen kuvia ja osoitti sormella mua, vähän ajan päästä hymyili ja lähetti mulle lentopusun Siis oikeesti, hitto miten sulosta Enkä oikeesti muista koska olisin viimeks lentopusuja saanut. Awwwhttp://www.... Pakko myöntää, että menin tästä huomionosoituksesta aika hämilleni ja jopa nolostuin, mitä ei kyllä usein tapahdu. Harvoin mulla menee sormi suuhun :)

Sitten vielä hetki myöhemmin mun seuraan istahti eräs paikallinen äijä, sotaveteraani vietnamin sodasta. Ukko oli asunut vikat parikyt vuotta kanadassa, joten se puhu hyvää enkkua ja käytiin sen kanssa siinä lyhyt, mutta mukava keskustelu ennen kuin lähin takas kämpille.

Ei hullumpi ilta!

10 tunnin unet*nukkuu*

[q]tws, 31.12.2008 11:59:
Sain nukuttuu varmaa pisimmät ja parhaimmat unet piiiitkään aikaan
Ainaki jaksaa tänää> *känni**känni**jiihaa*
[/q]

Oon kade...
Noh onneks on aikaa nukkuu päikät et en sammu sit ihan heti ysiltä

JEI sähkömies kävi asentaa uudenkiukaan*sydän* RIP vanhakiuas levätköön rauhassa *tirsk**blush*

Jee, mun puhelimen selain toimii taas

Löysin meiltä töistä myynnistä erään leffan, joka kuuluu ehdottomasti omiin suosikkeihin. Nyt löytyy sitten sekin omasta hyllystä *sydän*

Ai niin, ja sain tänään hoidettua viimeisen joululahjaostoksen. Nyt on kaikki lahjat ostettu ja paketoitukin, vaikka yleensä jätän kaikki lahjojen ostamiset viimeisiin päiviin. Hyvin pyyhkii!

yay, edes arpaonni kukoistaa.. neljä ilmasta sisäänpääsyä
lauantaiselle Âmen keikalle hallussa :)

[q]wiwi, 15.8.2008 00:19:
---

Usoks mua, jos sanon ettei se opiskelijaelämä ole niin auvoisaa? Mä oon opiskellut vuoden ja käynyt samalla duunissa ja aina kun olen päässyt töihin, on tullut sellanen "ah, lepoa aivoille"-fiilis. :D Mutta vaihteluhan se on, mitä ihminen kaipaa.
[/q]

Kyl mä uskon et molemmissa on puolensa. Mut ainaki saan opiskella sitä alaa mitä haluankin, joka on jonkin verran motivoivempaa kuin westendiläisten lukaalien lattioiden kiillotus Mutsiis työn teossa ja opiskelussa on molemmissa hyvät ja huonot puolet =)

Sain nukuttuu varmaa pisimmät ja parhaimmat unet piiiitkään aikaan
Ainaki jaksaa tänää> *känni**känni**jiihaa*

O