päivän :)
Tiukan viikon kruunaa hyvä after work. *känni*
Kannustuslisä hyvin tehdystä työstä :)
Eipä tolla rahasummalla ihmeitä tehdä, mutta lämmittää mieltä paljon, kun saa tunnustusta syksyn raatamisesta ja näköjään ulospäinkin näkyvästä loistavasta tiimihengestä.
Nyt tarttee oikeesti jo esimerkkejä maailmanpelastus- ja prinsessapelastuskiksusta :D
[q]Stene, 13.8.2008 15:12:
---
Saarre, 13.8.2008 14:59:
ainoo hyvä asia tässäki päivässä on et kahvi maistuu täl säällä jostain syystä mahtavalta.
---
En tiedä millanen ilma siellä vallitsee, mutta täällä sataa, ja voisin sanoa aivan saman!
[/q]
sadetta, synkkää & pimeetä.
[q]Fakiiri, 17.11.2008 16:08:
Tällähän se burnis sitte lähtee 
[/q]
Be careful there then, mister.
Kahdelta(tai jopa hieman aikaisemmin) alkaa loma*jiihaa*
Mökille juhannuksen viettoon kera kullan ja ystävien*plur*
Uudet silmälasit, joilla _näkee_ ja jotka ovat iiiiiiIIIIHANAT!*iloinen*
Uusi koti, ilta kullan kanssa nauttien punaviiniä ja shampanjaa, herkutellen ja löhöillen. Huomenna vapaata, saa nukkua pitkään ja muutenkin hyvä olo :)
[q]pirpeli, 13.8.2008 22:02:
Iskän tuliaiset*hihu*, pesupähkinöitä Ekolo- kaupasta.
http://www.ekolo.net/show.php?page=pesupahkina
Piti heti kokeilla, ja tuli puhdasta sekä mahtavan raikkaan tuoksuista pyykkiä!
[/q]
Paljonkohan tuollaiset pähkinät maksavat? Olis kiva kokeilla noita, koska mun mielestä tavispyykinpesuaine jättää sellasen oudon hajun vaatteisiin :/
Tai oikeastaan eilisen :) Pääsin pinteestä ja löysin vastauksia. Hitto miten helppoja jotkut asiat on kun lopettaa vellomisen ja nillityksen... Nyt on hyvä aloittaa uusi vuosi
mä sain valmiiks mun vetskari-tatskakuvakkeet.. mä sain valmiiks mun vetskari-tatskakuvakkeet!!!! jeeeeeeeee!!! Tuli hemmetin hienot!!!!!
Sit löysin viiitun hyvän idean olkapäähän...!!!!!!! Tahtoo tahtoo.. pitää vaa piirtää ite ja ajatuksen kanssa..
Mut enskuus hakkauttaa arvet piiloon
jeejeejee!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Etsiskelin yhtä cd-levyä, jota en sitten ikinä löytäny... mutta löytyi jotain vielä parempaa. Deee-Liten Dewdrops in the Garden-cd!! *sydän*
Luulin et oon hävittänyt sen lopullisesti. Ihan sairasta, kun mä osaan kaikki nää sanat näköjään vielkin ulkoa, vaikka en oo kuunnellu levyä tän vuosituhannen puolella ollenkaan
Äityli ja iskä kävi kylässä, tein nakkikastiketta ja pottua, jälkkäriksi kahvit ja porkkanakakkua :) Jutusteltiin, olipas ihana nähdä pitkästä aikaa.
Iskän tuliaiset*hihu*, pesupähkinöitä Ekolo- kaupasta.
http://www.ekolo.net/show.php?page=pesupahkina
Piti heti kokeilla, ja tuli puhdasta sekä mahtavan raikkaan tuoksuista pyykkiä!
Huomenna nähdään vielä uudestaan, jipjee!
[q]Jutu, 13.8.2008 22:49:
Paljonkohan tuollaiset pähkinät maksavat? Olis kiva kokeilla noita, koska mun mielestä tavispyykinpesuaine jättää sellasen oudon hajun vaatteisiin :/
[/q]
8 euroa, 350g paketti. Paketista riittää n.80 pesuun, alle 60 asteen lämpötilassa. Sitä korkeammassa niitä voi toki myös käyttää, mutta saponiini kuluu nopeammin pois. Laitoin ruusupuutuoksuöljyä vielä samaan pussiin, niin tuli ihuna tuoksu. Seuraavaksi ajattelin kokeilla jotain muuta öljyä :)
Palvelupäälikkö toi meille joululahjat, fiskarssin fileointiveitsi-lahjasetin!
Paljon parempi kuin viime vuoden viltti, sitä on pitänyt muutenkin fileointiveitsi hankkia
[q]Loopy, 9.12.2008 12:42:
---
WuZuul, 9.12.2008 12:29:
---
alphamagic, 9.12.2008 12:24:
maailmanpelastuskiksua 
---
Jaa niin mitä?
---
Vähän niinkuin prinsessanpelastuskiksu, mutta astetta majesteettisempaa.
[/q]
loistavasti sanottu
[q]Mellu-, 14.8.2008 00:22:
on vaa nii hyvä fiilis kuiteskin :)
[/q]
[q]pirpeli, 13.8.2008 22:55:
---
Laitoin ruusupuutuoksuöljyä vielä samaan pussiin, niin tuli ihuna tuoksu. Seuraavaksi ajattelin kokeilla jotain muuta öljyä :)
[/q]
Ketjuöljyä meillä on varmasti ja kellarista saattais vielä löytyä vähän moottoriöljyäkin.
Vaikuttaa vahvasti siltä että mä selviän tästä päivästä
Olo ei kyl oo mikään paras mahdollinen, mut päivän työt on pikkuhiljaa tehty
Eli ehkä jo tunin päästä pääseen kotiin lepäämään
[q]tiiplis, 14.8.2008 18:04:
[size=26]ENÄÄ YKSI JÄLJELLÄ WOOHOOOOOOOOO[/size]
[/q]
*enkeli**hellokitty**sydän**piis**pihkassa**plur**hali**aplodit**tanssittel*
*hihu**super*
[q]Miinapiina, 14.8.2008 13:09:
rakkausviestit
Maailman.Parhaimmalta.Rakkauspoikaystävältä *sydän* *sydän* *sydän*
[/q]