päivän :)

Back to häröily O

[q]rose, 15.8.2008 08:00:
---
wiwi, 15.8.2008 00:19:
---
Usoks mua, jos sanon ettei se opiskelijaelämä ole niin auvoisaa? Mä oon opiskellut vuoden ja käynyt samalla duunissa ja aina kun olen päässyt töihin, on tullut sellanen "ah, lepoa aivoille"-fiilis. :D Mutta vaihteluhan se on, mitä ihminen kaipaa.
---
Kyl mä uskon et molemmissa on puolensa. Mut ainaki saan opiskella sitä alaa mitä haluankin, joka on jonkin verran motivoivempaa kuin westendiläisten lukaalien lattioiden kiillotus Mutsiis työn teossa ja opiskelussa on molemmissa hyvät ja huonot puolet =)
[/q]
Joo, oot oikeessa. Kyllä mäkin olen iloinen että opiskelen, ja vielä itselleni mieluisaa alaa. Olen vaan aika laiska opiskelija niin välillä miettii kuinka yksinkertaista olisi olla vain töissä; menet duuniin ja teet mitä pitää, tulet kotiin ja työt voi unohtaa, palkka tulee aikanaan...Vaan kyllä munkin aivot oikeesti surkastuis pois, jos en yrittäisi edes vähän aktivoida niitä opiskelemalla. :D

Sain kauniin kimpun horsmia kotiovelle toimitettuna.*hymy*

[q]Fakiiri, 15.8.2008 15:52:
Vastaleikatun ruohon tuoksu
[/q]

aattelin itseasias just samaa.. ja sit tulee se bentsiinin haju viel mitä ne käyttää nois vanhois ruoholeikkureis *sydän*

Näin eilen stadissa liikenteessä VW Polon, jonka kirjaimet oli väännetty muotoon LOOP. Tuli mieleen että loopyko se sitä ajelee mutta ei ollu, oli joku mummo. Se hymyilytti, koska ensimmäinen mielikuva oli tosiaan Loopy ja siitä ajatuksesta seuranneet konemusasoundit, jotka autoa jytisyttää...

vaikea tentti on ohi ja meni ihan nappiin! tän viikon jälkeen alkaa joululoma, ja kohta pääsee jo pienelle ulkomaan reissullekin.

niin ja olo on muutenkin vähä turhan

- nyt se on loppu, nyt ei enää

... ja lauma muita loppumista kuvaavia kuolemattomia lauseita. Tekisi mieli vaan kiljua riemusta

[size=4]kiitos kaikille mukana tsempanneille, you know who you are[/size]

[q]tiiplis, 15.8.2008 17:05:

... ja lauma muita loppumista kuvaavia kuolemattomia lauseita. Tekisi mieli vaan kiljua riemusta

[/q]

Järkätään porukkakiljumiset ja -riemuumiset

Pirtsakka pakkaspäivä

Hitsi, mun elämä on jotakuinkin täydellistä nyt. Koulupaikka, ihmissuhteet, rahatilanne.

Ja nyt on kunnallisvaaliehdokaskuvatkin otettu. Kivasti kirkkaanpunainen tukka ja vihreä paita.

[q]*minttu*, 15.8.2008 17:38:
---
tiiplis, 15.8.2008 17:05:

---

Järkätään porukkakiljumiset ja -riemuumiset
[/q]

[q]MaoTse, 15.8.2008 11:53:
5 tuntia loman alkuun!
[/q]

Tää on kyl niin väärin!

Niin ja edit.
Oma päivän :) on kyl ehdottomasti se, että tänään laitoin nimen paperiin ja otin uuden nimityksen vastaan <3

MondayBar krapula alkaa helpottaa! Taidanpa avaa kaljan!

[q]Freja, 17.11.2008 20:10:
---
Fakiiri, 17.11.2008 16:08:
Tällähän se burnis sitte lähtee

---

Be careful there then, mister.
[/q]

Oh i will, duunia se vaan on

hauska työpäivä

[q]Freja, 15.3.2009 00:12:
Tällä hetkellä näyttää siltä, että pahimmat ajat ovat toistaiseksi takana päin.
Oon alkanut kiinnostumaan asioista jälleen, ja oon saanut intoa niihin tekemisiin mitä rakastan - piirtäminen, valokuvaaminen. Päässä pyörii taas hirmusti visioita enkä malttaisi odottaa että niitä pääsisin toteuttamaan.
Ihana huomata moista. *sydän*

:')
[/q]

Ihanaa! :)

Oma päivän :) on se, että nyt saa 3 päivän ajan relata kun on vapaata. <3 Tiedossa satsausta omaan itseeni: rentoutusta, hierontaa, uusi tukka (ja aina sama lookki, kalkkis kun olen). *sydän*

lunta

[q]Freja, 18.11.2008 09:05:
---
Fakiiri, 18.11.2008 08:15:
Oh i will, duunia se vaan on

---

Hyvähyvähyvä :)) Ite vasta viimesen vuoden aikana oppinu oleen stressaamatta työstä, ja jättään työt työpaikalle. Kummasti helpottunut elämä siltä osin.
[/q]

Töiden jättäminen työpaikalle on hieman hankalampaa kun tulee tehtyä samoja hommia vapaa-aikanakin.

Puoli viideltä alkaa loma, muutenkin saakelin hyvä aamu ja illalla on tiedossa paljon kaikkea kivaa

Sain eilen negatiivisen kirjeen positiivisella tiedolla *hih*.

Viikonloppu*plur*!!

[q]Fakiiri, 18.11.2008 09:16:
Töiden jättäminen työpaikalle on hieman hankalampaa kun tulee tehtyä samoja hommia vapaa-aikanakin.
[/q]

No, niinno, öh. Hm. En si tie oliks tää sittenkään nii hyvähyvähyvä. No mut jos et ite kärsi siitä ni se on hyvä.

O