päivän :)

Back to häröily O

Meidan viikonlopun ratailut ja veneilyt nakyy mussa. Ollaan eilisillasta lahtien kaverin kaa vuorotellen lahetelty kuvia meidan mustelmista! Toistaiseksi ma olen maarallisesti voitolla, mutta kaveri on ehdottomasti mua edella mustelmien koossa.

Seuraavaa todistekuvaa odotellessa...

[q]WuZuul, 9.12.2008 12:29:
---
alphamagic, 9.12.2008 12:24:
maailmanpelastuskiksua

---

Jaa niin mitä?
[/q]
Vähän niinkuin prinsessanpelastuskiksu, mutta astetta majesteettisempaa.

Palkitsin itseni alkaneesta kesälomasta ostamalla aamulla Monkey Island: Special Editionin

Sisäfileepihvi, perunamuusi ja parasta seuraa

Sunnuntai *sydän*

[q]nomic, 14.8.2008 14:42:
Vuokrasopimus uuteen kämppään tehty. :)
[/q]
Mihis oot muuttamassa? Tuun sit koputtelee ikkunan taa.

Ensimmäinen koulupäivä takana ja fiilikset on katossa*plur*

Pihatalkoot

se yksi...

"Lights and music are on my mind, be my baby one more time"

päivä äidin kanssa kaupungilla näki pitkästä aikaa ja se kävi ekaa kertaa mun uudessa kodissa. käytiin syömässä ja kaupoilla, oli kivaaaa

ja muru tulee tänään kotiin pekingistä! reilu viikko on tuntunut niii-in pitkältä ajalta enää muutama tunti!

mii sou häpiiii !!

Hiihtoloma, ihana viikonloppu ja silleen

[q]mayah, 12.8.2008 17:18:
Lämmin keli ja lenkki pikkuhaukun kanssa

+ et töissä päivät menee ku siivillä, kun on aika kova vauhti päällä.
+ et
[/q]

Sie se jaksat plurista. :D

Tänään Lontooseen:)

Sain itteni suht inhimilliseen aikaan jalkeille ja sain käytyä suihkussa ja täytettyä kuntoutuslaskun kelalle. Vielä pitäis käydä kirjastossa tulostamassa kuitit ja kopioimassa tatuointimalli. Jospa tästä jaksais ees kerran viikossa tällaista elämää.

Seitsemän päivää töitä takana, ja vihdoinkin uskalsin käydä lääkärissä. Nyt 10 päivää sairaslomaa jännetupentulehduksen ja tenniskyynärpään takia, ei tarvi enää stressaa mitään :)(:

[q]KooKie, 22.4.2008 08:57:

Mun elämää kaunistuttaa myös se, että näin tämän pirtsakan enkulin lauantaina.
[/q]

!

Vaan kukahan se pirtsakka kylkiin tökkivä enkuli mahtaakaan olla, joka piristää oitis taklauksillaan.

tänään saa piiiitkästä aikaa scheissee...

Laskut maksettu, kohta kauppaan ostamaan illan mexico pöytään viel vähän lisää safkaa ja sit pitää hankkii tinat ja kauha.
Ilotulitteisiin ei laiteta kuin pari euroo et ostetaan yksi esim etna että on Kiallakin illalla nähtävää.

Oikeen ihanaa ja rauhallista Uutta Vuotta 2009!
Olkaahan kiltisti ja rauhallisesti.

Kiiasta tuli eilen isosisko*hihu* Neidillä on nyt pikkusisko "Suhru"*plur*

[q]Saarre, 13.8.2008 14:59:
ainoo hyvä asia tässäki päivässä on et kahvi maistuu täl säällä jostain syystä mahtavalta.
[/q]
En tiedä millanen ilma siellä vallitsee, mutta täällä sataa, ja voisin sanoa aivan saman!

O