päivän :)
Praha Kicks Ass
[q]hemuz, 15.8.2008 20:26:
---
*minttu*, 15.8.2008 17:38:
---
tiiplis, 15.8.2008 17:05:
- nyt se on loppu, nyt ei enää
... ja lauma muita loppumista kuvaavia kuolemattomia lauseita. Tekisi mieli vaan kiljua riemusta

[size=4]kiitos kaikille mukana tsempanneille, you know who you are[/size]
---
Järkätään porukkakiljumiset ja -riemuumiset

---

[/q]
mä liityn kans tähän 
tiiplikselle niiiiin iso hali *super**hali*
Tulipa sit varattua matka tammikuulle Miamiin
Vielä tää päivä himassa tyttöystävän kanssa viettäen ja vähä pärrällä ajaen ja sit illalla takasin inttii pariks päiväks ja taas lomille. Jea<3
scummvm+ e61 <3
Kevätsiivous tehty! Ihanan puhdas ja raikas kämppä nyt, kyllä kelpaa!
Eräs sanoi, että on hienoa kun olen hänen ystävänsä :) Piristi kummasti.
mun pinkki pipo ja kaulahuivi!! en oo pipoo käyttäny sitte ala-asteen jälkeen!
Nyt mulla on sellanen pissispipo ja siihen sopiva kaulahuivi! *sydän*
Se ois sitten 120 ov kasassa
[q]Decion, 5.12.2008 10:09:
---
- tänään alkaa kesäloma 
---
oonx mä missannu jotain? :D
[/q]
Pitkä juttu
Olipas kiva ilta eilen! Näin paaaljon paljon vanhoja tuttaja ja tutustuinpa pariin uuteenkin ihmiseen. Ja tulipa käytyä kaverin kämpälläkin missä se on asunut varmaan jo pari vuotta
Ja tietenkin mikä parasta, äijä tulee takas kotiin kohta
Meidän törkeen söötti postipoika jäi höpöttää taas tähän tiskille jotain ja toivotti hyvät uudet vuodet 
+mukavaa kun ihmiset on hyvällä tuulella ^___^
Ei darraa! :D
Muutenkin jotenkin ihan jees olo, tosin ehkä aavistuksen väsy.. Noh, vois kokkailla jotai kivaa thaikkuu ja kattoa vähä telkkua ja mennä nuksiin.
Elämä on niiku aika jees. ^______^
Luvassa paras uusivuosi ikinä*sydän*
Suomen kesä. Pienoinen auringonpilkahdus. Flirtti. 
Kaikki hyvin ja valtakunnassa rauha
Löysin juuri päiväkävelyltäni assunossani, itäsiiven puolelta pullaa ja mehua :)
Ihana aamu kun sai nukkuu pitkään ja kohta varmaan taas sänkyyn makaamaan. 
Mummon asunnon tyhjennys on ohi joten iso stressi poissa kun kaikki järjesty sittenkin vaikka aikataulu oli tiukka.. *hikoil**hymy*
Tänään tulee Kiakin kotiin mummolasta vasta iltapäivällä niin saa chillaa koko päivän
Tänään olen virallisesti onnellinen Punavuorelainen
Onneks tajusin viedä kameran huoltoon ennen isojen kisojen kuvaamista. Tarkennuksen ja laukaisun kanssa oli ollu vähän ongelmia ja vaihtoivatkin laukaisunapin. Arvelin, että sulkimen vois vaihtaa ettei laukee sitten reissussa. Korjaaja soitti ja sanoi, ettei oo koskaan nähnyt Canonin 30D:ssä samanlaisia lukemia - 138 000. (Takuu on muistaakseni 100 000 kuvaa).
[size=6]Ja päivän
olkoon se, että noi 138 000 on räiskitty yhden vuoden sisällä...[/size]
-------------------------------------------------------------
[size=6]Samaan hengenvetoon päivän =/ vois tosin olla se, että koko lysti maksoi 300 erkkiä, eikä JAS-tekniikkaa voit taas pahemmin kiitellä:
- sanottiin, että kamera ois 2 vk:ssa valmis, mutta meni melkein kuukaus (onneks olin ikään kuin varautunu tähän)
- soitin viime vk:lla kameran oltua siellä 3 vkoa ja kyselin tilannetta, niin se korjaaja jolle kamera oli osoitettu tulikin kuulemma vasta tänään töihin (lomalta?)
- em. remppojen tekemisessä ei vissiin kovin kauaa nokka tuhissu, koska korjaaja soitti mulle 10.38
- niiden piti ilmottaa mulle ennen sulkimen vaihtoa laukaisujen määrä - eivät ilmoittaneet
- potuttaa se, että JAS on tietääkseni ainoa Canonin valtuuttama korjauslaitos. No onneks se on sentään lähellä kotia, ettei tarvii lähetellä kameroita mihinkään toiselle puolelle maata.
Tosin jos joku tietää viimeiseen kohtaan jonkun hyvän ratkaisun (=jonkun muun hyvän, nopeamman Canoneja huoltavan/korjaavan yrityksen), niin tieto otetaan ilomielin vastaan.[/size]
No, loppu hyvin, kaikki hyvin - kunhan vaan cämerä toimii. ^_____^
toivon mukaan pudotin vahingossa painoani vatsataudin aikana 
-3kg