tanssimisesta...

Back to häröily O

Ite tanssin kanssa varmaan aika hassusti, mutta se ei haittaa siinä vaiheessa, kun musiikki vie mukanaan niin elämä hymyilee ja sitten annetaan mennä... ihanaa!!!

Jos jollain on jotain valittamista niin ei haittaa. Eivät pysty masentamaan mua! :)

tanssiminen on biletyksen ydin, musa pistää liikkuu, keitto tekee siitä vaikeeta mutta lisää fiilistä 110%
tanssikaa enemmän ihmiset, ei se tapa eikä se satu.*ökkö*

salamapotku_jack:[q]tanssiminen on biletyksen ydin, musa pistää liikkuu, keitto tekee siitä vaikeeta mutta lisää fiilistä 110%
tanssikaa enemmän ihmiset, ei se tapa eikä se satu.*ökkö*[/q]
ei tapa, mut leikkauspöydälle on jouduttu...*vink*

lost-soul:ei tapa, mut leikkauspöydälle on jouduttu...*vink*

mitä kävi?

Musa vaikuttaa mulla eniten siihen meinaako viipyä lattialla pitkään vaiko ei mutta se on tahtonu olla niin että siellä kuluu 75% ajasta ainakin.
Itse olen mielestäni huono ja köykäinen tanssija mutta musa tuo niin hyvän fiiliksen että on pakko tanssia sen mukana ja yleensä sekin unohtuu kuinka huono olen

Blues:[q]Musa vaikuttaa mulla eniten siihen meinaako viipyä lattialla pitkään vaiko ei mutta se on tahtonu olla niin että siellä kuluu 75% ajasta ainakin.
Itse olen mielestäni huono ja köykäinen tanssija mutta musa tuo niin hyvän fiiliksen että on pakko tanssia sen mukana ja yleensä sekin unohtuu kuinka huono olen
[/q]


Samalla linjalla ollaan*hymy*

salamapotku_jack:[q]tanssiminen on biletyksen ydin, musa pistää liikkuu, keitto tekee siitä vaikeeta mutta lisää fiilistä 110%[/q]

Ei se pahemmin hankaloita mutta fiilistä nostaa sen verran että sitä voi tanssia melkein millasen musan tahdissa vaan.
Saattaa olla meno aika villiä silloin..*heiii*

...tanssimassa aina "jos vain musiikki sallii". Joskus koko bileiden alusta loppuun asti vain tanssimassa jos juoma/vessa taukoja ei lasketa mukaan *ökkö*

jorailu on just jeez.. jos vaan tulee hyvää settii!!!

Hyvää musaa jaksaa kyllä tanssia, mutta semmonen huonon biisin väkisin tanssiminen on aika nihkeetä.

Mä tykkään ainakin näääääääiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnn paljon jorata, tanssiminen on elämän eliksiiriä

tykkään kyl todella paljon jammailla. Tiedä sit et onko se kaunista katottavaa mut eipä se loppupeleist hirveesti mielessä käy. Sitä ku saa sen draivin päälle ni eihän sielt pääse perkele pois millään*nauru* PELKKÄÄ LITRAHYMYY niinku joku sanoo ja helvetin moist fiilistelyy.

I LOVE IT*sydän*
*ökkö*

Muutama vuosi takaperin ei oikein tullut muuta tehtyykään bileissä ku tanssittua.. nykyään aika menee lähinnä puhumiseen (ku on mukamas aina niiin paljon tärkeää asiaa) ja viinan hörppimiseen.. Kyl siel tanssilattialla kuitenkin aina välillä muutaman minuutin tulee pyörittyä.. Tosin hieman harmittaa kun ei enää niin paljon tanssi, se on kuitenkin tosi kivaa.. *ökkö* *ökkö*

mä tanssin ainaski ihan hulluna...varsinkin jos tulee hyvää musiikkia ni en voi vastustaa kiusausta mennä tanssimaan...
viimeksi säde cathering..(tai jotai) 30.4 tanssin 6 ja 1/2 tuntii putkeen!!täysin selvinpäin *hih**hih**hih**hih**ökkö*

Joo kyllä mä pileissä lähinnä tanssin kun sitä voi baariinkin mennä puhumaan paskaa kun siellä kuitenkaan mitään hyvää musaa tuu Tottakai sitä pakostaki välillä chillaa ja juttelee ihmisille mutta toki asiaan vaikuttaa se, että en niin hirveesti hyvin tunne ihmisiä jotka pileissä käy ja kun monta kertaa ihan yksin liikenteessä ja hyvää musaa soi niin mitäs sitä muuta tekis kun tanssis
ja nyt joku viisas sanoo et voi tutustuu uusiin ihmisiin ja kyllähän sitä joka bilees on tullu tehtyyn mut ei se niin kivaa oo kun tanssiminen*vink*
Olipas sekoilua mut se annettakoon anteeksi suomen häviäkännin takia *nauraa**nauraa*

Jep, tulee kyl jammailtua siihen malliin, että se jää päälle ku astuu bileistä ulos. Suusta ei tule mitään järkevää, mut keho vaa jatkaa.

Meitsi tykkää kikkailla ja kokeilla uusia liikkeitä ja tyylejä - se on metkaa*nauru*.
Joskus on sit vaa huippuu tykittää menemään PAM PAM PAM*pahis*!
-Jani

no.... mä en sano tähän mitään*hymy*

yleensä bileet "jakautuu" joko tanssimiseen tai kakanjauhantaan muille..tai ainakin mulla.
joko sitä juoksee ympäri bilemestaa kauheel kiireel ja moikkailee kaikkia tuttui ja hankkii uusia paljon, tai sitten polkkaa hikipääs ja sydärin partaalla koko illan..
mut pääasia et on kivaa!

mustakin tuntuu, että mä vaikutan jotenkin itsekeskeiseltä tanssiessani aina kun pitää kiivetä näkyvimmälle paikalle ja viedä 2m tilaa joka puolelta *täh*

Tykkäätkö bileissä tanssia vai tykkäätkö enemmän katella sivusta? Mä itte tanssin aika paljon varsinkin kun on hyvät bileet kyseessä niin en malta istuu yhtään kun tanssilattia kutsuu tanssimaan... Mut pakko sanoo että Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja....*iloinen*

O