tanssimisesta...

Back to häröily O

tanssin kyl ihan homona aina täysiiiiiiiiiiiiiiiii :))

Kunpa en olisi näin laiska tanssimaan...

Tanssin ai8ka hassusti, mutta en välitä siitä. Yleensä tuijjotan jotain kivaa dekoa, puren huultani ja tamppaan kuin olisin hyppyrimäen alastuloa kovettamassa. Sitten kaikki unohtuu ja ympärillä on vain musiikki. Kyllä siinä arki unehtuu ja voi rentoutua vain siinä hetkessä.
*hymy**joo**ökkö*

En mä enään oikeestaan hirveesti tanssi... siis aina vähäsen, mut ei toi polvi oikein tykkää kestää... ja sit se näyttää hirveeltä kun polvi lähtee alta ja mäjähdän siihen maahan... Kyl mä näytänkin aika hirveeltä kun mä tanssi, mut siitä mä en jaksa välittää... jokainen tanssitkoon silleen kun tykkää, vai mitä????

Varmaan pitää alkaa opettelemaan anqqa poustausta... se on kyl aika guru jo siinä... *nauraa**igor*

Aina täytyy vähän tanssii ja jos musiikki vie mukanaan ja bileet on hyvät niin sit ollaanki melkee koko ilta lattialla jumppaamassa!!!eli on ihan bileistä kiinni!!*plur*

Kyllä se menee jokapuolella häröillessä.

Lost-Soul:[q]Varmaan pitää alkaa opettelemaan anqqa poustausta... se on kyl aika guru jo siinä... *nauraa**igor[/q]

Sit se näyttäiski tosi fiksulta ku pousailisisitte aina vierekkäin. niinq.

IHANAA.

Eipä sitä taukoja mielellään pitelisi, mutta nesteen juominen on hankalaa siinä mättelössä. Huonoa musiikkia on aika tylsä tanssia...ei siinä pääse fiiliksiin. Onneksi tollasia huonoja kohtia tulee TODELLA vähän. On me meiän suomen dj:t niin mahtavia

Lost-Soul:[q]En mä enään oikeestaan hirveesti tanssi... siis aina vähäsen, mut ei toi polvi oikein tykkää kestää... ja sit se näyttää hirveeltä kun polvi lähtee alta ja mäjähdän siihen maahan... Kyl mä näytänkin aika hirveeltä kun mä tanssi, mut siitä mä en jaksa välittää... jokainen tanssitkoon silleen kun tykkää, vai mitä????

Varmaan pitää alkaa opettelemaan anqqa poustausta... se on kyl aika guru jo siinä... *nauraa**igor*[/q]


Todellakin kaikki tanssikoon niin ku tanssii
*ökkö* Fiiliksethän ne siinä tärkeimmät ovat. Eikä kukaan ole huono tanssimaan jokaisella oma tyylinsä. Tuskinpa siitä mitää kirjaa on "huonot tanssiaskeleet" ... joo-o*nauraa**nauraa*

goldS:[q]


Todellakin kaikki tanssikoon niin ku tanssii
*ökkö* Fiiliksethän ne siinä tärkeimmät ovat. Eikä kukaan ole huono tanssimaan jokaisella oma tyylinsä. Tuskinpa siitä mitää kirjaa on "huonot tanssiaskeleet" ... joo-o*nauraa**nauraa*[/q]
Etkö vai oo nähnyt koskaan Aira Samulin tanssi videoita, joissa se opettaa tanssimaan "oikein"

Joskus oon tanssinut enemmänkin, mutta nykysin musta on vissiin tullu niin puristi että tarvii olla tarpeeks hyvää musiikkia että jaksan tanssia, poikkeuksena jos satun olemaan riehumistuulella. Pitäiskin yrittää päästä joihinkin esim. electrobileisiin taas joskus niin sais sitä tanssimistakin taas harrastaa... :))

(niin, sillon jos on musiikkia mistä tykkään (tarpeeksi), niin sillon ei oikeen voi olla tanssimatta. Ja joskus erinäisissä tilanteissa ns. huono musiikki menee vitsillä ;) )

minä en tanssi, en
ei saa vihastua.

tanssiminen on kyl kivaa :)

mutta mulla on niiiin surkea kunto että usein se jää aika vähälle. kun mä en tykkää kuitenkaan tanssia "puolella teholla" :D

minä en uskalla.tuntuu, että kaikki tuijottaa arvostavilla katseilla.olen outo

Kyllä, tanssin! Riippu kyllä musasta/fiiliksestä/energiasta kuinka paljon jaksaa jorata. Mutta 4h putkeen tansimmassa ei ole mitään tavatonta meikäläiselle.

Ja tanssityyliin jos mennään niin yleensä alussa sitä on ihan jäässä ja loppua kohti rupeaa menemään tanssiminenkin aika erillaiseksi.
Mutta oli osatekijät mitä hyvänsä, tiedän että näytän ihan **tun typerältä tanssiessa (but who gives a flying f*ck?).*hymy*

*ökkö*

kuusi:[q]minä en uskalla.tuntuu, että kaikki tuijottaa arvostavilla katseilla.olen outo *justjoo*[/q]
tuskin kukaan kattoo sitä, miten tanssit.. Ne vaan saattaa katella suo ihan muista syistä.*voiei*

niii, mutta silti...

Mä tanssin oikeestaan aina. Tosi vähän tulee pousattua.. johtuu ehkä siitä, että tunnen vähän porukkaa ja harvat ketkä mut tuntee tanssii suurimman osan ajasta. Mun tanssitaidot ei päätä hurmaa, mut helvetin kivaa mulla on silti aina kun tanssin.
Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana.. Ite syylistyn tähän aika usein, vaikka yritän sitä välttää. On vaan helvetin hyvä fiilis ja ilmasu sillä hetkellä rajottuu siihen.blush*

*kömpii takaisin luolaan*

tulee yleensä pidettyä pari juomataukoa, ehkä sellanen 30min tulee vaan istuskeltua tai seisoskeltua jokaista alkavaa 4 tuntia kohden. Eli jos on sen koko 6 tuntia 22.00-04.00 niin sit ehkä semmonen tunti tulee lipiteltyä kuraa, turistua ja juostua vessassa, muuten annan tanssimiselle kaiken aikani ja voimani. becoz I luv gooood mjuzig *sydän*

Tykkäätkö bileissä tanssia vai tykkäätkö enemmän katella sivusta? Mä itte tanssin aika paljon varsinkin kun on hyvät bileet kyseessä niin en malta istuu yhtään kun tanssilattia kutsuu tanssimaan... Mut pakko sanoo että Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja....*iloinen*

O