tanssimisesta...

Back to häröily O

joskus tanssituttaa niiiiiiiiiiin paljon ja joskus taas ei jaksais...sillo ehkä juttelee vaan frendienkaa ja kaikkee...ja tietty riippuu musiikist...mut melkeen mika vaan menee*plur* ja eiku*ökkö**hiiiiiiip*

Hyzenthlay:[q]mustakin tuntuu, että mä vaikutan jotenkin itsekeskeiseltä tanssiessani aina kun pitää kiivetä näkyvimmälle paikalle ja viedä 2m tilaa joka puolelta *täh* *iloinen*[/q]

Joo. Se tuli kyllä huomattua. Etkä oikein tainnut tajuta, missä bileissä olit... Vatkaamisesi oli limudiskoon tarkoitettua.

[q]
Joo. Se tuli kyllä huomattua. Etkä oikein tainnut tajuta, missä bileissä olit... Vatkaamisesi oli limudiskoon tarkoitettua.[/q]

Aika tyhmä kommentti, ei millään pahalla.
Jaa,a tuskinpa kenenkään tyyli niin puhdasta on että vois toisia syyttää. paljonkohan se muille kuuluu miten joku tanssii...

Kyl joraaminen on se juttu. Välil vaan ei saa itsestään mitään irti ja lähinnä hauskaa ku suuttuu bileis itselleen*hih* Yleensä muutama kevyt lämmittely kierros et saa kropan toimimaan ja sit ei muuta ku heilumaan! On myös kiva jäähdytellessä katsoa muiden menoa ja jos jonkun pomppiminen miellyttää erityisesti silmää, niin siitä saa kans hyvät fiilarit

Jokainen tanssikoon tyylillään. Pääasia että nauttii menosta. Itse vaan joudun tyylini takia pyytelemään vierustovereilta koko ajan anteeksi kun tahattomasti meinaan töniä heitä jatkuvasti*blush*

tuskin olet makki mua sieltä joukosta bongannut *nauraa**nauraa*

voi kuule, kyllä olen.
sulle nauroi moni hallmarkissa, kun heiluttelit käsiä pään päällä ja pyörittelit saappaitasi.
asu ja tyyli täysin ulkopuoliset.

pah jos ei sulla ole parempaa tekemistä kuin seurata jotain yksittäistä hortoilevaa ihmistä, niin omapahan on oneglmasi ei minun.

makki:[q]voi kuule, kyllä olen.
sulle nauroi moni hallmarkissa, kun heiluttelit käsiä pään päällä ja pyörittelit saappaitasi.
asu ja tyyli täysin ulkopuoliset.[/q]

...kuka olet? pistä ens kerralla Hallmarkiin pellen naamari niin tunnistetaan sut ja saadaan nauraa sulle et kuinka vitun pelle sä oikeesti olet kun tommoista kirjoittelet!!

ja sitä paitsi tunge toi "ulkopuoliset" lause syvälle paska reikääsi!!

makki:[q]Joo. Se tuli kyllä huomattua. Etkä oikein tainnut tajuta, missä bileissä olit... Vatkaamisesi oli limudiskoon tarkoitettua.[/q]

ja taidat itte olla sitten mestari tanssija?!?
get a life..*dissaa*

makki:[q]voi kuule, kyllä olen.
sulle nauroi moni hallmarkissa, kun heiluttelit käsiä pään päällä ja pyörittelit saappaitasi.
asu ja tyyli täysin ulkopuoliset.[/q]

hahahah, LOL. *nauraa**nauraa*

alien:[q]btw.... Tolla "makki" pellellä on sama ip: 62.78.169.*
, kuin janiccalla... hmmmm.... *ding**justjoo**hmph*[/q]
Mitä sitten?

sama kone... mut ei ollut kuitenkaan kyseessä janicca

[muokattu 11.5.2003 12:04]

Voi olla... Vai onko se joku häirikkö, kuten mä?

voi siis tietty olla mahdollista et joku häirikkö (kuten sä) on päässyt janiccan koneelle ja laittanut tommoista idiootti kommenttia anonyyminä... Vois kyl vähintään laittaa nimeänsä alle, jos on jotain sanottavaa..

Harmi ku en päässyt sekoileen toisen koneella (toki olisin tehnyt paaaaaaljon pahempaa jälkeä, ku toi). Mut mulle on yks hiton hailee mitä kukakin kirjoittaa... En jaksanut edes lukea mistä kommentoit, kuhan muuten vaan (vaikka vittuillessa) vastailen. En mä vaan tiedä*ding*

[muokattu 11.5.2003 00:35]

*justjoo**justjoo* <--- Hahhaaaa!!! Laitoinpa paremmaksi*ding*

X ääretön + 1


[muokattu 11.5.2003 12:03]

Tykkäätkö bileissä tanssia vai tykkäätkö enemmän katella sivusta? Mä itte tanssin aika paljon varsinkin kun on hyvät bileet kyseessä niin en malta istuu yhtään kun tanssilattia kutsuu tanssimaan... Mut pakko sanoo että Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja....*iloinen*

O