tanssimisesta...

Back to häröily O

Tanssin miten tanssin, ja miten paljon haluun. ja kai se riippuu vähän siitä musiikistakin.
Se tyylikin tulee sen musiikin mukana...
vähänkuin 'silmät kiinni ja antaa sen viedä' tosin eikai suositeltavaa hirveesti hypellä silmät kiinni jos jokapuolella on ihmisiä kos sit voi esmes vaik törmää niihin..

^____^

Tanssin takia yleensä bileisiin lähden ja sitä siellä tulee tehtyä...*nauru* Välillä paremmalla ja välillä huonommalla menestyksellä. Meidän porukas sitä ei ainaskaan oteta turhan vakavásti, bileissä pitää kehitellä aina kivoja "tiimitansseja"*nauraa*

myö taidan tanssia melkipä aina ja yleensä ihan ilman syytä tai sitte jostain erektiosta johtuen tai sitä vältellen.*plur*
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*

Riippuu aikas paljon bileistä ja esiintyjistä...
Kyllä sitä tulee aikas paljon tanssittua mutta kyllä sitä on välillä vaan ottaa hyvä asento ja antaa DJ:in viedä sut musiikin omaan maailmaan...*hellokitty*

alkuun on vähän kankee fiilis mutta meitzi innostuu tanssii sitten sillon viimeistään kun tulee hyvä biisi*hymy* mutta kun sitä illan mittaan alkaa humaltua niin kyllä sitä tanssii sitten hullunlailla..*iloinen*[q][/q]

Kyllä yleensä tulee mentyä bileisiin vain tanssimaan( tosin viimeks ei pystyny)

tainssia, tanssia, tanssia.... se on ainut tapa tyhjentää mieltä arjen murheista.... en tiedä olenko outo tai ainutlaatuinen mut jos yrittää bilettää ns."siviili" kuteis siitä ei tule mitää mut kun ottaa oman hameen kaapista ja kiksu karvat nii heti alkaa meno maittaaa... onko muilla samanlaisia kokemuksia bilekuteiden ja tanssimisen välillä... tuntuu vaan nii "orvolta" bilettää lökäreis ja hupparis*igor*

Ei bileissä voi olla tanssimatta! *sydän* Joskus kyllä tulee tanssittua vähän vähemmän, syystä tai toisesta, joskus musiikki tökkii tai muuten vaan on joku pikku masis päällä ettei mikään huvita.

Mun mielest ei oo mitään välii miten tanssii/sekoilee tai irrottelee, kunhan ite nauttii...eikö siinä oo se pointti??*täh*
*justjoo*niinmä ainakin oon aina ajatellu...*ding*
*ökkö*

ja sanoisin etten ainakaan ite löydä aikaa muiden tanssimisen seuraamiseen...Ellei sitten joku oo "tarttunut" silmäkulmaan

juice:[q]Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana.. Ite syylistyn tähän aika usein, vaikka yritän sitä välttää. On vaan helvetin hyvä fiilis ja ilmasu sillä hetkellä rajottuu siihen.blush*

*kömpii takaisin luolaan*[/q]
Ainakin mulla fiilikset nousee tolloin.. Enemmän alkais tympii jos kukaan ei pitäis ääntä missään vaiheessa...

Lost-Soul:[q]juice:Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana.. Ite syylistyn tähän aika usein, vaikka yritän sitä välttää. On vaan helvetin hyvä fiilis ja ilmasu sillä hetkellä rajottuu siihen.blush*

*kömpii takaisin luolaan*
Ainakin mulla fiilikset nousee tolloin.. Enemmän alkais tympii jos kukaan ei pitäis ääntä missään vaiheessa... [/q]


Mulla ainakin silleen et mitä enemmän huutoa niinsitä enemmän fiilistä
*sydän*

Mut pillit laittaisin boikottiin niistä lähtee liian ärsyttävä ääni omaan korvaani

Toi tanssiminen on niin itsestään kiinni et mitä uskaltaa tehdä kunhan ei häiritse muita liikaa...
Olen nähnyt parit helikopteri tyypit jotka on aivan omissa maailmoissaan almost tipautellut poppoota liian rajun tanssimisen kera sais katella vähän mihin huitoo

[muokattu 24.4.2003 07:56]

Jep, däänssinkii melkeinpä alusta loppuun, tosin musiikilla on suuri vaikutus asiaan...ja ne rakot bileitten jälkeen...*nyyh*

pari biisiä kerrallaan, muuten alkaa maistua puulta

qinie:[q]Mut pillit laittaisin boikottiin niistä lähtee liian ärsyttävä ääni omaan korvaani *eiei*[/q]

En oo kyl (onneksi) kuullut pillin ääntä pitkään aikaan..


Cera:[q]qinie:Mut pillit laittaisin boikottiin niistä lähtee liian ärsyttävä ääni omaan korvaani

En oo kyl (onneksi) kuullut pillin ääntä pitkään aikaan..


*piis*[/q]
oih, pitääkin varmaan ottaa vanha tuomaripilli mukaan...

yana4000:[q]kuusi:minä en uskalla.tuntuu, että kaikki tuijottaa arvostavilla katseilla.olen outo

itsetunto terveellä pohjalla ja onnellinen elämä edessä tuolla asenteella...
[/q]
ai kiitos vaan.
sen myönnän, että itsetunto ei ole terveellä pohjalla.mutta onnellinen elämä minulla kyllä on.joten, en usko, että se tanssiminen sitä yhtään onnellisemmaksi tuo
joten sulle vaan terveitsetuntoinensuperonnellinenihminen

Lost-Soul:[q]oih, pitääkin varmaan ottaa vanha tuomaripilli mukaan... *pahis*[/q]

NO LÄÄH. kuulostaapa ihanalta.

..Mut niinku. kai se on vaan, et miten ite tykkää...

että mä rakastan tanssimista vaikka olisin kuinka selvin päin, niin lopputulos on aina sitä, että vedän jotain ihan omaani... siinä euforiassa unohtuu kaikki, jopa ihmiset siitä ympäriltä...

kyl tamppaus on aina ollut mulle pakollinen juttu bileissä. en kyl muista et olisin ikinä ollut missään bileissä niin et en olis ainakin piipahtanut lattialla. jonkunnäköinen rituaali kai mulle, everissäkin on pakko pyörähtää pariksi minuutiksi lattialle ennenkuin voi poistua

mul on itse asiassa päinvastaisia kokemuksia paikkojen kipeytymisestä. nimittäin tos hiljan oli aika kun en reiluun viikkoon päässyt ollenkaan tamppaamaan, ja seurauksena oli se et paikat alkoi mennä jumiin. oikestaan ainut kerta mitä muistan viimesen vuoden ajalta, että paikat olisivat tanssimisen seurauksena kipeenä, on PvD:n keikka Roxyssä, kun tanssahtelimme yli 5 tuntia yhtä soittoa. Mut se oli kyl sen arvoistakin *kiusail* **pahis**pahis*

mitä tulee tanssityyliin, jokaisella lienee omansa ja hölmöähän se olisikin jos kaikki yrittäisivät tanssia samalla tavalla. paljon kivempaa nähdä eri lailla riehuvia ihmisiä ympärillä *plur**plur* itse tanssin varmasti hoopon näköisesti, mut näistä kiksusormista on vaikee päästä enää eroon :D

*piis**piis*

Tykkäätkö bileissä tanssia vai tykkäätkö enemmän katella sivusta? Mä itte tanssin aika paljon varsinkin kun on hyvät bileet kyseessä niin en malta istuu yhtään kun tanssilattia kutsuu tanssimaan... Mut pakko sanoo että Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja....*iloinen*

O