tanssimisesta...

Back to häröily O

riippuu fiiliksistä ja muutenkin fyysisestä olotilasta. joskus tamppaa ihan aivot narikassa ja joskus taas chill roomissa chattailee vaan

Mä varmasti olisin noista toi Hullu tanssija :>> tykkään polkata erittäin paljon *ökkö**nauru* nopeesti sitä väsyy harrin ja tonyn settien aikana mutta hyvä musiikki auttaa jaksamaan *ökkö**nauru*

Tanssiminen on vaan niinku niin siitii

Omalaatuisesti tanssivat tyypit saa aina hymyn kasvoilleni. Heillä on sentään rohkeutta antaa mennä musiikin mukana. Iso kunnioitus heille.

Yleensä Illuissa tanssin ihan hulluna, usein myös ilman paitaa. Go kukkakeppi go, kylkiluut loistakoon läpi!*nauraa*
Nukun lähes aina edeltävän yön, ja herään siinä 05.00-07.00 -> Nosturiin.

Hallmarkissa tulee myös tanssittua mucho paljon. Alkuilta menee sidukan merkeissä, mutta viim. puolen yön aikaan ollaan jo sheik sheik.

Tykkään tanssimisesta!*joo*

Ei se tyyli vaan asenne millä tamppaa...

It's not about thinking how you're dancing, it's about feeling the music

-Michael Jackson

.dot.

[muokattu 16.5.2003 15:14]

Viltsu:[q]It's not about thinking how you're dancing, it's about feeling the music

-Michael Jackson

.dot.

[muokattu 16.5.2003 15:14][/q]


kyllä !

wxw:[q]Viltsu:It's not about thinking how you're dancing, it's about feeling the music

-Michael Jackson

.dot.

[muokattu 16.5.2003 15:14]


kyllä !
[/q]

mä meen vetää seuraavankerran moonwalkin tanssilattialla!

I SEE YOU BABY....
...SHAKE THAT ASS!!!

*sydän*

Marski:[q]I SEE YOU BABY....
...SHAKE THAT ASS!!!

*sydän*[/q]


SE PERSE HEILUMAAN!!!
*ökkö*

Marski:[q]I SEE YOU BABY....
...SHAKE THAT ASS!!!

*sydän*[/q]
I SEE YOU BABY...
...shakING THAT ASS...*nauraa*
sori, oli pakko

[q]idi:
SEE YOU BABY...
...shakING THAT ASS...*nauraa*
sori, oli pakko
[/q]

Oli pimeä ja myrskyinen yö...

(ei kaikkee voi vaatia!)

[muokattu 17.5.2003 12:10]

tosin aina välillä nolottaa liikuskella tanssilattialla, kun mun ”liikehdintää” tuskin voi sulavaksi sanoa. mutta fiilishän se on tärkein..

viel puol toista vuotta.........*uuh*

Musiikki, fiilis ja eikun heilumaan

En ole mikään guru tanssimisessa...
Annan vaan musan ja fiiliksen valtaa mun kropan ja eiku MENOX!!! *plur**plur*

[q]Dimensio:
En ole mikään guru tanssimisessa...
Annan vaan musan ja fiiliksen valtaa mun kropan ja eiku MENOX!!! *plur**plur*
[/q]


Aijaijai...niin sen olla pitää. Itsekin heiluin perjantaina neonin tahdissa tanssilattialla 3,5 tuntia...ei voinut mitään kun vaan vei musiikki mukanaan*plur*

Eipä oo pitkään aikaan oikein jaksanu tanssii oikein mitään... aina välillä vähän mut ei mitään 0,5h pidempää.... Mut sit ku Hallucinogen tulee soittamaan niin tää poika pistää sellasta peikkotanssii kehiin.....
Eipä näköjään tarvi pitkään odottaa hallucin tuloo... 7.6 \o/

[muokattu 27.5.2003 08:27]

Tykkäätkö bileissä tanssia vai tykkäätkö enemmän katella sivusta? Mä itte tanssin aika paljon varsinkin kun on hyvät bileet kyseessä niin en malta istuu yhtään kun tanssilattia kutsuu tanssimaan... Mut pakko sanoo että Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja....*iloinen*

O