tanssimisesta...

Back to häröily O

Joo toi on niin kerrasta kiinni - joskus on mukava ottaa rennommin ja joskus tulee pompittua tasajalkaa. Oon kyllä miettinyt, että pitäisi tietyissä "olennaisissa" bileissä korostaa enemmän sitä hullua puolta ja jäädä suustaan kiinni joskus muulloin. *ökkö*

Niin noh ainahan kaikki riippuu fiiliksistä ja siitä minkälaist musaa kuuluu korviin. Sopivas tilantees yleisin kysymys tuntemattomilta ihmisiltä on ollu: "Mitä sä oikeen oot vetäny?". Kai se sit kertoo jo jonkin verran. Niin ja ettei tuu väärinkäsityksii, ni mä en käytä yhtään mitään lisäaineita missään tilantees. Noh, paitsi tupakkaa ja alkoholii..

Lightsi:[q]ennen illuja en muista mistä ollisin tampannut. illuissa vaan tuli niin loisto saundia et oli pakko :)[/q]

np: hiski&pinnie @ illusions

Hexa:[q]Sopivas tilantees yleisin kysymys tuntemattomilta ihmisiltä on ollu: "Mitä sä oikeen oot vetäny?". Kai se sit kertoo jo jonkin verran. [/q]

kyseleekö ihmiset oikeasti tollaista toisiltaan? jos näin on niin mun mielestä toi kertoo jotain vaan niistä kysyjistä.

(okei täytyy tunnustaa et läpällä heitin yhelle kaverille kerran mutta silti... )

tosiaan screenissä ja illuissa tuli tanssittua paljon. hiski&pinnie oli loistava, samoin tab *plur*Mulla oli paikat jumissa viellä koko maanantain... Nyt vaan odottamaan innolla seuraavia bileitä et pääsee tanssimaan taas oikeen kunnolla...*iloinen*

yana4000:[q]
kyseleekö ihmiset oikeasti tollaista toisiltaan? jos näin on niin mun mielestä toi kertoo jotain vaan niistä kysyjistä.
[/q]

Aye, kyl tota on tapahtunu. Tarkemmin ku miettii ni mun mielest tapahtuu vähän turhanki usein. Kai mä sit näytän ihmisten mielest olevan vaan niin . Ja eihän tommoseen kysymykseen, ainakaan minä, osaa vastaa muuta ku nauramalla.. Ja siitähän sit varmaan vast hyvii mielikuvii ihmisille must tuleeki..

jos joku on turistin leima niin se että käy kysymässä joltain tanssityylin takia "mitä sä oot vetäny"

[muokattu 29.10.2002 16:20]

Tanssiminen on aivan mahtavaa...
Kun pääse bileisiin jalat vie ensimmäisenä tanssilattialle eikä siinä vaiheessa pistetä vastaa......*hymy*
Välillä tulee niin hyvää settii ettei huomaa pitää taukoa, vasta sit huomaa lopettaa kun musa loppuu ja sit on jo ihan maitohapoillla ja ei edes kykene liikumaan yhtään minnekkään, se on vaan jäätävä siihen seisomaan ja odottamaan et hakisko joku kaveri tanssilattialta pois vai hakeeko siivooja....
*ökkö* *ökkö*

normaalisti ehkä tavallinen tamppaaja mutta täytyy sanoa että lsss:ssä sekosin lauantai illan päätteeksi lopullisesti. Tuhosin varmaan koko vuoden edestä energiaa!! Neon ja Proteus sai silloin kyllä vauhtia ainakin mun kinttuihin. Ehkä tämän takia multa tuli koko ajan jotkut hemmot kysymään kamaa!!??

Kyl toi "mitä sä oot vetänyt" on mullekin esitetty muutaman kerran... Johtunee siitä ettei kysyjät ole koskaan ite polkannut kovaa ilman päihteitä... Mä olen riittävän nopea naturaalinakin...(yleensä)
Jos musiikki on hyvää ja riittävän nopeeta mä pompin kuin kumiukko ja mua ei saa oikein lattialta pois muuta kuin korjaamaan nestetasapainon- tämä lienee syy miksi tunnen porukkaa niin vähän...

Parhait mitä mulle on esitetty on "hei mitä sä olit vetäny viime kerral ku sul oli niin kova meno?"...ja vastaus "No tuli vedettyä muutama banaani". Jäbä jäi suu auki tsiigailee.."aha et viitti jakaa tietojas,ymmärrän".
Ei jengi käsitä et pelkil banskuilki pärjää.

-Hedelmät on pop.*hymy*

Kiiih*iloinen* alku ilta menee tavallisesti tuntemattomien kanssa puhumiseen mut siinä 1 eteenpäin alkaa jo normaalisti lattialla näkymään, riippuu toki musasta, ja 3:30 yleensä tajuton meno päällä ja lisää haluis! miksei jatkot ala 4:00?

Täytyy muistuttaa että paras tapa parantaa tanssi-kestävyyttä on kuntoilu... Käyttipä päihteitä tai ei... Ja sitten pitää olla koneessa kaloreita, mieluiten pitkiä hiilareita... Jos ajatellaan kalorikulutusta kävelyssä ja tamppaamisessa lienee tamppaus hiukan kuluttavampaa... Ja ei auta vaikka myrkytät kehoas kaikilla myrkyillä jos siinä ei oo polttoainetta!

tjoo bileet ilman tanssahtelua on kuin sitruuna ilman kirpeyttä. kovin on tylsää vain juoda itsensä humalaan ja kuolla jonnekin nurkkaan vaikka ympärillä saattaisikin olla paljon ihania ihmisiä. pousaajat kadotkoon maasta!!! he vievät hengen ja ruumiin musiikista
on tietty muutamia vakitapahumia (esim ever) joissa vaan tuo tanssahtelu ei oikein toimi, mutta se kuuluu tapahtuman luonteeseen. Normaalit kemut kyllä kutsuu tanssilattialle heiluttamaan peppua hyvän musiikin tahtiin kauniiden ihmisten seassa *ökkö*

Netthe:[q]Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja

Omasta mielestäni Syder on myös ennen kaikkea HYVÄ tanssija. Harmi vaan, että se ei taho sitä itelleen myöntää vaikka kaikki sitä sille toitottaa.


*pupu*[/q]

SYDER on a damn good dancer!!!

Meitsi ainakin diggaa tanssimisesta ihan homona *ökkö*
ja yleensäkin, kun bileisiin menen niin meitsikän kyl suurimman osan ajasta löytää tanssilattialta, kun pöydänkulmasta stillaamasta*hymy*

Tietysti nestettä pitää muistaa juoda aina välillä, että jaksaa bilettää.

-Vivian

yana4000:[q]Lightsi:ennen illuja en muista mistä ollisin tampannut. illuissa vaan tuli niin loisto saundia et oli pakko :)

np: hiski&pinnie @ illusions *pihkassa*[/q]

ai ne tuli talteen ne setit :) saat palkinnoks jokupäivä laittaa sivuilles et saan!

tanssin tanssin tanssin *sydän*

Tykkäätkö bileissä tanssia vai tykkäätkö enemmän katella sivusta? Mä itte tanssin aika paljon varsinkin kun on hyvät bileet kyseessä niin en malta istuu yhtään kun tanssilattia kutsuu tanssimaan... Mut pakko sanoo että Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja....*iloinen*

O