Kirjaudu
tai
Rekisteröidy
Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- ...
- 62
- Seuraava »
Tee Puhdistusvettä. (4.Moos.19:2-10)No mutku mun äiti kiels multa saippuan käytön. Se sanoi et saippua on saatanasta.
Ja perään sitten vaikka hajustetta, ni ei haiso pahalle. (2.Moos.30:23-25 ja 2.Moos.30:30)
Eiks aika suora kaannos oo "horse clapping"?trainwreck (tarkoittaa siis sita et dj kammaa biittimiksin huomattavan pahasti)
miten omalla tavallaan noin kauniiseen asiaan liittyy kiksukarvat ja mitä kauheimmat UV-sälät, jotka on musta yhtä kyseiseen musiikkiin yhtä hyvin sointuvia kuin harmonikkaa soittava palava kirahvi.
Sulla on vaan selvästi liian rajoittunut maku mitä tulee UV-sälään. Sun pitää ensin löytää sun sisäinen plur ennen kuin sä tajuat mikä mahtava kauneus piilee kiksukarvassa.
Sulla on vaan selvästi liian rajoittunut maku mitä tulee UV-sälään. Sun pitää ensin löytää sun sisäinen plur ennen kuin sä tajuat mikä mahtava kauneus piilee kiksukarvassa.
Voi olla. Mä olen kyllä yrittänyt sisäistää sen kauneuden, mutta ei. Joku kolme vuotta sitten kuunnellessani Paul van Dykin Ministry of Sound Session (2000) settiä, mulle tuli mieleen, että voisin kokeilla päällystää rakkaani (VT320 -pääte.. ahem) kiksukarvalla, mutta heräsin todellisuuteen.
Olinko jo kuitenkin lähellä valaistumista?
Pitäisikö mun valmistautua jo tulevaan, käydessäni hakemassa mun takin räätäliltä keskiviikkona? Vähän pinkkiä karvaa kauluksiin ja liepeisiin? :)
P.S. Taedium, kiitti vinkistä. Havin kynttilät valaisee ihan hyvin tälläkin hetkellä.
Miksi irtokarkit pitää aina syödä pareittain?
Plur tai pari naamaan, niin varmasti näkee kaikkessa sen kauneuden, mutta onko se fiksua?Sun pitää ensin löytää sun sisäinen plur ennen kuin sä tajuat mikä mahtava kauneus piilee kiksukarvassa.
Älä ikinä kieltäydy karvakauluksesta.Pitäisikö mun valmistautua jo tulevaan, käydessäni hakemassa mun takin räätäliltä keskiviikkona? Vähän pinkkiä karvaa kauluksiin ja liepeisiin?
"Tulkoon Valo!" Ja valo tuli. (1.Moos.1:3)P.S. Taedium, kiitti vinkistä. Havin kynttilät valaisee ihan hyvin tälläkin hetkellä.
Karhunpumppu?
Juu, niin se nimi taitaa olla oikeasti.
Karhupumpuksi sitä sanotaan ainakin Aku Ankassa, joten näinhän sen täytyy olla.
Miksi irtokarkit pitää aina syödä pareittain?
Hyvä kysymys! Mäkin haluan tietää. Kertokaa nyt joku, että Tarska ja minä päästään tästä tietämättömyyden tuskasta, ja kenties joskus voimme syödä niitä yksitellenkin.
Hyvä kysymys! Mäkin haluan tietää. Kertokaa nyt joku, että Tarska ja minä päästään tästä tietämättömyyden tuskasta, ja kenties joskus voimme syödä niitä yksitellenkin.
Ootte vaan outoja ja ihan pihalla tästä maailmasta. Mä syön niitä aina yksitellen (isot karkit, esmes merkkarit) tai kourallisia (esmes suklaarusinat). Hävetkää.
Aha. 8|Oikea tapa syödä merkkareita on laittaa ensin neljä merkkaria päällekkäin. Kaava = punainen,musta,keltainen,musta. Puristetaan merkkarit yhteen, jonka jälkeen paketti suuhun ja eikun imeskelemään.
Siispä perustin uuden topicin.
Eikö tää mee vähä offtopic? "Käytä sitä searchia!"merkkareita
[size=50]Ja mitä niitä muita kommentteja oli mitä tähän välii kaikki tosii (wb-)prot heittäis?[/size]
Uusi topic aiheesta.
Oonkohan mä tän jo kysyny tupakointiin liittyvissä topiceissa jo? Ei muista. Mut en ainakaa muista vastausta, vaikka oisin se jossain nähny. En käytä searchia!
Jos tupakka on pehmeää ja jos paperi on pehmeää ja tupakantuhka on pehmeää, niin miksi tupakan tulipää on kova?
Oonkohan mä tän jo kysyny tupakointiin liittyvissä topiceissa jo? Ei muista. Mut en ainakaa muista vastausta, vaikka oisin se jossain nähny. En käytä searchia!
Jos tupakka on pehmeää ja jos paperi on pehmeää ja tupakantuhka on pehmeää, niin miksi tupakan tulipää on kova?
niinpä! ja lisäks se et jos koitat vääntää tupakan sillee U-maiseen asentoon ni se katkee mut ku sytyttää sen ja polttaa pari hatsia ni sen saa ihan kummalle mutkalle ilman et se katkee.
psyykkaavaa...
Karhupumpuksi sitä sanotaan ainakin Aku Ankassa, joten näinhän sen täytyy olla.
Ja Aku Ankka on aina oikeassa.
Uusi kysymys: Miksi sanomalehtien painomuste on niin höllässä, että irtoaa mustaten kädet?
...No mä poltan irtotupakkaa, ni niitä voi väännellä ja käännellä haluamaansa muotoon. (Punaista Van Nelleä, jos saatavilla, muutoin Valkoista Drumia ja Muskote papereita jos mahdollista.)niinpä! ja lisäks se et jos koitat vääntää tupakan sillee U-maiseen asentoon ni se katkee mut ku sytyttää sen ja polttaa pari hatsia ni sen saa ihan kummalle mutkalle ilman et se katkee.
Mut vinkki: Ota seteli (tai mikä tahansa paperi) ja kääri se rullalle röökin ympäri. Nyt voit kääntää röökin katkeamatta mutkalle ja sytyttää sen. (Poista seteli ennen polttamista. Tulee ikävä sivumaku muuten ja kallis rööki.)
Kyllä, tunnustaudun rasistiksi kaikkia Cosmon, Me Naiset ja Trendin kotiinsa tilaavaa kohtaan! Ja kaikki jotka tilaa Seiskaa, tai muita aivotoimintaa lamauttavia lehtiä.
Eukolle tulee seiska, mut se on kyllä juuri sopivaa paskalukemista. Lukiessaan seiskaa ja paskoessaan tuntee erityistä yhteenkuuluvuutta k. lehden ja jätöksen välillä. Siitä tulee ihan iloiseksi.
Jatkokysymys: Painomuste purkissa on ongelmajätettä. Miksi se muuttuu normaaliksi paperiroskaksi, kun se painetaan paperille?Uusi kysymys: Miksi sanomalehtien painomuste on niin höllässä, että irtoaa mustaten kädet?
Jatkokysymys: Painomuste purkissa on ongelmajätettä. Miksi se muuttuu normaaliksi paperiroskaksi, kun se painetaan paperille?Uusi kysymys: Miksi sanomalehtien painomuste on niin höllässä, että irtoaa mustaten kädet?
heh. mies tekee itselleen ongelmajätteestä jäteongelman
:panic: ...Ja se ottaa sen lukemisen tosissaan? :panic: Se ei naureskele Cosmon jutuille, vaan ottaa vinkkejä? :panic: Teillä on Barbie kotona, vai? :panic:Vaimokkeelle tulee Cosmo, Me Naiset ja Trendi.
:panic: Btw, vain rumien naisten täytyy meikata. :panic:
Kyllä, tunnustaudun rasistiksi kaikkia Cosmon, Me Naiset ja Trendin kotiinsa tilaavaa kohtaan! Ja kaikki jotka tilaa Seiskaa, tai muita aivotoimintaa lamauttavia lehtiä.
Mikä oli parasta ennen viipaloitua leipää?@hehkutusta-topic
parasta sitten viipaloidun leivän!
Kyllä, tunnustaudun rasistiksi kaikkia Cosmon, Me Naiset ja Trendin kotiinsa tilaavaa kohtaan!
Jotain rajaa sentään. Cosmo ja Trendi, vaikkakin ne samassa kohderyhmässä painii, on kuin eri planeetoilta sisältönsä puolesta. Erityisesti kaikki ne jutut jotka Cosmoon on ostettu ulkomailta on ihan hirvittävää tuubaa - oikeastaan niin hirvittävää, että se muuttuu paikka paikoin camp-huumoriksi. (Luulisin että tämä camp-huumori taitaa olla yksi syy miksi lehteä luetaan niin paljon.) Trendissä sen sijaan on ihan oikeastikin asiallista luettavaa. Ei se mikään Image ole, mutta toisaalta sen tarkoituskin on kertoa muodista ja ihmissuhteista ja sen sellaisesta. Omassa lajissaan se on oikein hyvä.
Nimim. postiluukusta tulee Hesari, Image, Trendi, Glorian ruoka&viini, Novita, Gloria ja Cosmopolitan, joista kaksi jälkimmäistä onneksi loppuivat juuri nyt
- « Edellinen
- 1
- ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- ...
- 62
- Seuraava »