Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- ...
- 62
- Seuraava »
Jaa se on keksitty sana? Mäki oon keksiny oman sanan:
Sääliö
Se on säälittävä ääliö.
Nii siis ton sanan oon vaa keksiny. Se ei liity muuten asianyhteytee, ku et toi on keksitty sana.
Sananjohtamisen kannalta hieman kaukaa haettu. Vertaapa muita io/iö-loppuisia: kahvio, kylmiö, pimiö, säiliö, yksiö, kaksio, lämpiö: suffiksi tarkoittaa selvästikin paikkaa, jossa kantasanaa esiintyy. Sääliön looginen merkitys olisi siis paikka, jossa säälitään. Voidaan tosin pitää selviönä, että fiktiota, kartiota ja globaalisaatiota ei muodosteta edellä mainituilla säännöillä.
Mikä hitto on "Ruotsalainen å"??
Jäi kuitenkin epäselväksi se, että mikä hitto on "ruotsalainen å"??
Tämä on sitten ilmeisesti ymmärrettävä niin, että kunnioituksesi Ruotsia kohtaan romahti tuon 2h 21min aikana, mikä näiden viestien välillä on.
Kun huomaat, ota vaikka silmä käteen, että kirjoitan Suomi & Englanti isolla, niin ymmärrät pointtini :D
Ja mitä tulee niihin näköhäiriöihin, niin älä nyt kirjaimellisesti ota sitä silmää käteen.
Täältä löydät apua näkövaivoihisi ;)
Nyt olet kyllä itse puusilmä, ja lisäksi taitaa ns. muutama kirjain puuttua aakkosista ;)
Pienellä alkukirjaimella kirjoitetaan: asukasta, kansalaisuutta, heimoa, kieltä ja aatetta tarkoittavat sanat: pohjoissuomalainen, ruotsalainen, hämäläisyys, nihilisti, buddhalainen, englannin kieli
Tuohon joukkoon kuuluu myös maiden nimet adjektiiveinä, esim. englantilainen, suomalainen, jotka kirjoitit isolla. You lose!
Miksi flaboissa ei näy tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja?
Kyseessä on paradoksi, koskaan ei voi olla tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja
Mutta flabat sikseen ja tissejä telkkaan, tule sinäkin pHaze meidän kelkkaan! Käytetään hyväksi vaikutusvaltaasi ja kirjotetaan Tarjalle uusi ukaasi!Miksi flaboissa ei näy tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja?
"Miksei TeeVeessä Näytetä tissejä? Miksei TeeVeessä näytetä tissejä? Ainakaan tarpeeksi!"
Juuri tuon takia tämä kuuluikin _tyhmien_ kysymysten topicciin.Kyseessä on paradoksi, koskaan ei voi olla tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja
Ikäluokka 16-19 vuotta.
Ahaa. No tämä tietysti selittää. Mutta jos kysyisit saman nimettömillä kysymyslomakkeilla niin tulos voisi olla vähän erilainen.
Ei mitään.
Miksi useimmat naiset eivät myönnä että hekin masturboivat?
Minkäslaista galluppia sä olet asian suhteen tehnyt?
Onko olemassa sellaista webbisivua, jossa on vuosittain luetteloitu KAIKKI elektronisen musiikin albumijulkaisut?
Jos joku on hävytön, niin onko sen vastakohta hävyllinen?
Tästä tulee mieleen mun lempikommenttini meidän muinaisessa abikronikassa: "X ei pidä hävyttömistä tytöistä: 'Pitäähän tytöllä häpy olla.'"
(off topic: häpy tarkoittaa nimenomaan hävyttömän vastakohtaa, kykyä tuntea häpeää. Ja häpyhän on luonnollisesti hävettävä asia...)
Miksei täällä ole keskuslämmitystä vaikka talvella saattaa olla yöllä pakkasta ulkona eikä päivälläkään paljon lämpimämpää?
Mä voin jatkaa tästä:
Miten Kiinan onnistuu lähettää ihmisen avaruuteen mutta ei rakentaa keskuslämmitystä Shanghaihin?
Miksi mun laosilainen kaveri voi kävellä ulkona shortseissa ja t-paidassa, kun mä palelen villapaidassa?
Miksi korealaiset on niin cooleja?
Kuka on antanut neljälle pohjois-korealaiselle luvan muuttaa Aasian kapitalistisimpaan kaupunkiin?
Kuka on antanut niille samoille pohjois-korealaisille luvan asua ja opiskella yhdessä länsimaalaisten kanssa (ja esittää tyhmiä kysymyksiä länsimaista)?
Miten jatkat keskustelua keski-afrikkalaisen miehen kanssa, joka on juuri kertonut haluavansa maansa diktaattoriksi?
Siinä Vaavulle yhteiskunnallista keskustelua ;)
Jos mä alan kaivamaan kuoppaa tosta meidän pihalta suoraan alaspäin aina maapallon keskipisteeseen asti niin päädyn paikkaan jossa liikkumalla voin tippua alas ihan mihin suuntaan tahansa?
Asiaa vessasta:
- Miksi vessapaperi repeää aina katkoviivan vierestä?
- Minkä takia kaikissa vessoissa on paperit AINA väärinpäin?!
- Miksi vessassa on pakko olla karvainen matto?
Mun mielestä oikeinpäin on että se paperin pää roikkuu siinä "ulkoreunassa" eikä seinää vasten...
Kerettiläinen! Kun vessapaperi roikkuu rullan "ulkopuolella", niin se on heiluu ilmavirran mukana, tarkertuu housuihin yms. Vessafriikit ja muut ammattilaiset ovat jo pitkään laittaneer rullan siten, että ulos tuleva paperi jää seinän ja rullan väliin.
Vain kotkalainen kiinnittää vessapaperin väärin!1!12
Asiaa vessasta:
- Miksi vessapaperi repeää aina katkoviivan vierestä?
- Minkä takia kaikissa vessoissa on paperit AINA väärinpäin?!
- Miksi vessassa on pakko olla karvainen matto?
- sä revit sitä väärin
- mun vessassa se on AINA kerettiläisittäin oikeinpäin (ja jumankekka jos äijäni on laittanut uuden rullan väärinpäin, se käännetään vaikka ajatuksen voimalla minun toimesta)
- karvainen matto tuntuu joidenkin ihmisten mielestä kivalta ja lämpöiseltä paljaiden jalkojen alla (siis tämä oli ennenkuin keksittiin lattialämmitys), mutta se ei ole 'must'. Mulla ei oo karvaista mattoa mun vessassa, vaan semmonen sinikirjava räsymatto.
[Mutta, tota housuihi takertumista mä en ymmärtänyt.
Siis mitä?
Siis silleen että kun lähtee vessasta semmonen vessapaperin pätkä roikkuu housuista ulos.
Miten maapallon keskipisteestä voisi tippua mihinkään suuntaan kun joka puolella on täsmälleen yhtä paljon massaa?
Ei keskipisteestä voikaan, mutta jos liikut siitä mihin suuntaan vain?
Originally posted by Caro²:Originally posted by Daniel Braun:
Mikä on väärinpäin ja mikä oikeinpäin?
Se on suhteellista.
Mun mielestä oikeinpäin on että se paperin pää roikkuu siinä "ulkoreunassa" eikä seinää vasten...
Tätäkö tarkoitit?
Kysymys oli retorinen.
Tässä selvennys kysymykseen:
Väärinpäin oleva vessapaperi riippuu aivan henkilöstä joka vessaan tulee.
Psykologisesti ihminen ei muista normaaleja asioita jotka sujuvat luistavasti, ja samalla tavalla kuin omassa elinympäristössä (= kotona).
Eli jos käyt kaverilla paskalla, ja vessapaperi on siellä samalla tavalla kuin kotonasi, niin et pane sitä merkille. Et myöskään muista oliko vessapaperi oikein vai väärinpäin ellet väkisin muistele ja pinnistele asian kanssa.
JOS taas vessapaperi on väärinpäin, muistat sen todennäköisesti pidempään "Olipa vittumaista pyyhkiä persettä kun rulla oli väärinpäin..".
Viimeistään muistat sen kun istut kaverin pöntölle, ja vilkaiset vessapaperia: "Ei vittu, taas tää paska vessa! Vituttaa käydä täälä paskalla!" - ainoastaan siitä syystä että toiletti-paperi on väärinpäin.
Tästä johtuen mielessä herää kymys, "Miksi vessoissa on aina wc-paperirullat väärinpäin". Vaikka todellisuudessa useimmissa vessoissa ne saattaa olla oikeinpäin, mutta muistat vaan ne "vittumaiset" huussit.
get It?
Guut...
Mielenkiintoista mielestäni :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- ...