Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- ...
- 62
- Seuraava »
Miksi 15-17-vuotiaat eivät saa äänestää? He ovat kuitenkin rikosoikeudellisesti vastuussa tekemisistään mutta eivät voi vaikuttaa lakeihin. Ei kuulosta kovin demokraattiselta.
Ne ei oo oikeustoimikelpoisia.
Miksi täällä Platinumissa on niin hiljaista nykyään? Tai on ollut jo jonkin aikaa
Erittäin hyvä kysymys...
Klubbari, ikävä kyllä, varmaan vienyt täältä jonkinverran aktiiveja...
No jaa, ei klubbarillakaan mitenkään ihmeellisen paljon keskustelua ole muuta kuin menneet/tulevat tapahtumat-osioissa. Netti on NIIN 2005.
Miksi täällä Platinumissa on niin hiljaista nykyään? Tai on ollut jo jonkin aikaa
No, ei foorumeihin sitä sisältöä kukaan ulkopuolinen luo vaan käyttäjät tekevät sen itse. Kuinka monta topikkia olet aloittanut lähiaikoina? Kuinka moneen vanhaan topikkiin olet tuonut uusia näkökulmia?
Kyllähän keskustelu on piristynyt viime aikoina siitä
mitä se vaikka pari vuotta sitten oli. Tietysti aktiivisimpiin vuosiin
ei varmaan ihan heti ole paluuta, mutta eihän sitä koskaan
tiedä mitä tässä tapahtuu :)
No ainakin past events osio on lähes kuollut Platinumissa vrt Klubituksen vastaavaan. Yhdistymistä ja piristymistä odotellessa...
Miksi englannin kielessä on tapana pitää uutisotsikot preesensissä, vaikka puhutaan menneistä tapahtumista? Esim. "Mies tappoi kolme" vs. "Man Kills Three". Tai vaikkapa "Random Dude Dies", vaikka ilmiselvästi asia on jo tapahtunut.
Miksi englannin kielessä on tapana pitää uutisotsikot preesensissä, vaikka puhutaan menneistä tapahtumista? Esim. "Mies tappoi kolme" vs. "Man Kills Three". Tai vaikkapa "Random Dude Dies", vaikka ilmiselvästi asia on jo tapahtunut.
Tota oon kans ite ihmetelly... Kai se joku vanha tottumus sit on, ko niitähän se kieli on ihan täynnä. Jos näin on, en kyl ymmär siltikään miks se on noin tehty alunperin...
Muutenkin aika hauska kieli:
Wouldn't it be ironic to die in the livingroom? :D
Kysymys, joka on askarruttanut mua hyvin kauan: miten Iines saa räpylänsä mahtumaan niihin korkkareihinsa?!
Tässä kuva havainnollistamaan kysymystä:
Jääkö se räpylä jotenkin "laineille" tai rullalle vai miten sille oikein käy??? Auttakaa mua pelastamaan yöuneni!
Kysymys, joka on askarruttanut mua hyvin kauan: miten Iines saa räpylänsä mahtumaan niihin korkkareihinsa?!
Tässä kuva havainnollistamaan kysymystä:
Jääkö se räpylä jotenkin "laineille" tai rullalle vai miten sille oikein käy??? Auttakaa mua pelastamaan yöuneni!
ehkä se tekee samanlain kuin tuhkimo-sadussa ne pahat siskot, et se veistelee jalkojaan et ne mahtuu siihen kenkään..
onko talvisin ulkona kärpäsiä??
Jos kärpäsen esiasteet sijaitsevat paikassa missä on talvella riittävän lämmintä riittävän pitkään (esim. auringon poikkeuksellisen voimakkaasti lämmittämässä paikassa - tämä tosin lienee todennäköisempää kevät- kuin talvikuukausina) niin kaipa ne sieltä ihan normaalisti ulkoistuvat.
Vaihtolämpöisenä kärpänen tosin tarvitsee lämpimän ympäristön operoidakseen normaalisti, ts. kuukahtaa kyllä pakkaaseen hyvinkin nopeasti.
t. Luontoilta-posse
mä oon tätä jonkun aikaa miettinyt, enkä löytänyt vastausta.. ja tää kysymys sopii hyvin tähän topicciin, eli:
mitä tarkoittaa kun biiseissä lukee perässä EP?
kaikki varmaan tietää ton, mut mulla ei oo tullut tietoisuuteen vielä..
Jep, eli singlessä on yleensä vain yhdestä biisistä eri versioita kun EP:ssä yleensä useampia eri biisejä kuitenkin vähemmän kuin albumissa. Ja EP levyissä on yleensä myös hienommat kannet kuin sinkuissa.
Ja EP ei lue koskaan biisin nimen perässä vain ainoastaan levyn. Vaikka levyllä usein onkin saman niminen biisi kuin levy.
Kertokaapas noita halpalentoyhtiöitä, jotka lentävät helsingistä tukholmaan edullisesti.
ß = ALT + 0223 nykyjänsä
¡ (tuo ei ole i, vaan ! väärinpäin.) = ALT + 173
(tuo ei ole välilyönti, vaan tyhjä merkki) = ALT + 255
... tarvinnu tehdä skidinä koneelle DOS aikaan hakemistoja, joihin ei pikkubroidi pääse... Kyl se ihmetteli, että miten voi hakemistonimessä olla välilyönti wanhaan kunnon 8+3 aikaan...
Kait tuolle jokin kätevämpi tapa on olemassa? No toimiihan se noinkin tietty.
Ai nii, voi käyttää kahta ss:ää. Eli Scheisse on yhtä oikein, kuin Scheiße. Kuulemma. (En todista oikeudessa ton puolesta.)
Nykyisillä oikeinkirjoitussäännöillä tuota paskaa ei taitaisi saada edes kirjoittaa tuolla tuplaässällä vaan kahdella ässällä. Onneksi ovat vähentäneet tuon ß:n käyttöä.
Toisin kuin Kristiania, Amsterdam ei ole vapaakaupunki. Täällä pätee täsmälleen samat lait kun muualla Hollannissa. Silti jokaisen aivoissa on yleistys:No, suurin osa ihmisistä tietävät mitä Amsterdamissa tapahtuu. Tottakai se on normaali kaupunki, mutta erilainen huumepolitiikka ja doupin saatavuus tekevät siitä kuitenkin hieman erilaisen kaupungin. Ja kaupunki kyllä tietää sen ja tietää kyllä, että se tietää kaupungille rahaa, kun turistit tulevat pössyttelemään ja syömään sieniä pitkälle viikonloppulomalle.
Amsterdam = Pössyttelevä sieniä syövä hippi -kaupunki...
Se, että turisti tulee tänne kiskoo 6 litraa kaljaa ensi istumalta, tapaa Charlien, syö jotain nappeja, kiskoo kilon sieniä ja polttaa aivonsa pihalle ei tarkoita sitä, että Amsterdamissa asuvat ihmiset tekevät niin. Mutta sepä ei mene näiden päänsä sekottaneiden turistien sumeneeseen kaaliin ja siksipä kuvittelevat moisen kliseen olevan totta.
Tottakai jos menee punasten lyhtyjen alueelle, näkee ku turistit (huom, turistit, ei paikalliset - tai edes täällä asuvat) kiskoo kaiken minkä vaan nenään tai suuhun saa.
Uskoisin, että kaikki Mallorcalaiset ei syö pyttipannua ja vedä pulloa vodkaa päivässä, vaikka sinä niin teetkin siellä.
Sitten kun oon kirjoittanut tälle foorumille 1000 viestiä, olisiko mahdollista että en saisi jotain v*tun 1000-club- spedeilystatusta? Kaikkein mieluummin olisin newbie.
Miksi se on siellä? Vaivaa.
Tuotantovuosi.
Joskus taannoin joku hollywoodissa lienee keksinyt, että roomalainen vuosiluku näyttää hienommalta kuin vanhan kunnon numeraali.
Tuosta on tullut ikään kuin vakiintunut tapa.
Ahaa!
eikös tuo ole vuosiluku roomalaisin numeroin?
On.
Tuotantovuosi.
Joskus taannoin joku hollywoodissa lienee keksinyt, että roomalainen vuosiluku näyttää hienommalta kuin vanhan kunnon numeraali.
Tuosta on tullut ikään kuin vakiintunut tapa.
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?
Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- ...
- 62
- Seuraava »